Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolen nauruun! Poika 4v. eilen kaupassa

Vierailija
11.07.2012 |

Poikamme oli ensimmäistä kertaa uudella kaverillaan yökylässä toissapäivänä/eilen. Kun olimme menossa kauppaan, koukkasimme pojan mukaan kaverinsa luota. Autossa alkoi sepittää kuinka olivat olleen saunomassa miesten kesken (kaveri, kaverin isä ja meidän poika) ja vihtoneet ja kaikkea! Ostoksilla keskittyi ihan muuhun, mutta legendaarisesti kassajonossa sitten täräytti: Miksiköhän Eetun isällä on niin iso pippeli kun sulla on isä semmoinen normaali? Ai luoja että miehen naama loisti punaisena! Ja mä yritin maksaa ostoksia ja purra huulta etten räjähdä nauramaan. Nyt kun sain koneen auki, niin pakko tämä komedia on johonkin jakaa! :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole, mihin verrata. Mieheni on minun ensimmäinen seksikunppanini, ollaan oltu yhdessä 15-vuotiaasta saakka, nyt 18 vuotta. Mieheni kyllä tyydyttää minut täysin, joka kerta monta kertaa, siitä ei ole kyse.

Mutta en tosiaan tiedä millainen monsterimuna tämä kaverin isä sitten on :D Omaan mieheen olen kyllä täysin tyytyväinen enkä mihinkään vaihtaisi!

eli voi myös olettaa, että Eetun isällä on ns. normaali ja ap:n miehellä niin olematon varustus, että jo 4v huomaa eron... Selittäisi myös ap:n miehen hämmennyksen - sekä tietyn vahingonilon joka ap:n tekstistä loistaa. Mutta kunnon av:n tapaan toki aloitetaan siitä todennäköisimmästä vaihtoehdosta eli pervosta kaverin isästä seisokkeineen saunassa pienten poikien kanssa...

Oliko tässä hauskaa se:

a) että Eetun isällä on iso kikkeli

b) poikasi kommentoi asiaa autossa & kassalla

c) miehelläsi on pieni kikkeli

Minusta tässä ei ole mitään hauskaa.

Vierailija
22/30 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti aikuiset! Ettekö tiedä että pippeleitä on erikokoisia? Hyvä juttu ap,itse en varmaan olisi pystynyt pokkaa pitämään:DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy edes mielessä ottaa noin pientä vaivoiksi! Päiväkyläilyt tuossa iässä on ihan tarpeeksi.

Ei liity mitenkään aiheeseen.

Hyvin tyypillistä av:lla.

Vierailija
24/30 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kertoo kylässä ollessaan eetun äitille ja isälle, että "meidän äiti kyseli että millanen se eetun isän pippeli on". Sitten saadaan vähän mustasukkaisuusdraamaa mukaan :D

heh, senkin perverssi mamma! :D

Vierailija
25/30 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsesi kassalla alkaisi vertailla sun ja kaverin äidin tissejä/karvoitusta/pepun kokoa tms.?

Ja miksi miehesi sitten pitäisi hävetä?

Ja miehille juurikin tuo peniksen koko on usein arka asia (vaikkei siinä "vikaa" olisikaan.

Minusta tämä oli hauska juttu. :)

Vierailija
26/30 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua, mulla ei olis kyllä pokka pitänyt!! Hulvaton juttu minusta :DDD

Vierailija
27/30 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua hävettäisi jos lapsesi kassalla alkaisi vertailla sun ja kaverin äidin tissejä/karvoitusta/pepun kokoa tms.?

Ja miksi miehesi sitten pitäisi hävetä?

Ja miehille juurikin tuo peniksen koko on usein arka asia (vaikkei siinä "vikaa" olisikaan.

Minusta tämä oli hauska juttu. :)

Meillä jo 3-vuotias tietää, että ihmisiä on eri mallisia ja kokoisia. Sama lapsi kyseli, että miksi minulla on tuollaiset rinnat (pienet, kiinteät). Pitäisi kuulemma olla sellaiset kuin mummulla, roikkuvat :D Eikä hävetä meitä kumpaakaan. Sanoin, että ehkä minullakin vanhempana on roikkuvammat rinnat.

Vierailija
28/30 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää vänkääjät aloittako taas:)

Vierailija
29/30 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan täällä muitakin kuin tosikkoja paikalla :D

Tehtiin nyt taas pojalle selväksi ettei pippelijuttuja jutella missä tahansa.. On kyllä ennenkin möläytellyt mutta vähän harmittomammin..

Vierailija
30/30 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu! ja ihana poika! Kyllä mua ainakin nauratti :)

Pitää kyllä olla aika pimeä kaikkitietävä av-mamma, jos lapsi puhuu pippelistä ni heti ollaan hyväksikäyttöä epäilemässä. Se kaverin isän pippeli on varmaan vaan ollut erilainen tai näyttänyt hieman suuremmalle kuin isän pippeli,joka herätti ihmetystä. Tuossa iässähän pippeli on paljonkin mielessä pienillä pojilla. Tavallista kehitystä.

pippeleitä on todellakin monennäköisiä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi