Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen oudot raivokohtaukset mietityttää

Vierailija
11.07.2012 |

aamulla huomasin että hän oli siivonnut ja heittänyt minun kengät (joka oli rikki tosin, tennarit joissa oli reikiä) roskiin ja kun kysyin että miksi hän teki niin, niin hän sanoi että kun sulla on kymmeniä kenkiä (totta) niin miksi minä niitä resuja säilytän. Ei siinä mitään, mutta se tapa miten hän asian ilmaisi, hän saa ihmeellisiä raivareita, kiristelee hampaita ja näyttää kuin hän löisi minua pian ( ei ole koskaan lyönyt), hän paukuttelee kaapin ovia, heittelee tavaroita ( ei särje mitään, hän on tarkka ettei riko mitään) Ihmettelen tätä hänen tapaansa kommunikoida. Hän ei arvosta minua ollenkaan vaikka esim. minä teen kotona kaikki kotityöt.

Hän ei koskaan naura eikä kekustele minun kanssani rennosti kun olemme kahden kotona. Mutta jos olemme jossain kylässä tms. hän juttelee normaalisti minulle ja on kuin eri ihminen.

Hän ostelee minulle lahjoja ja huolehtii että minulla on kaikkea, seksiäkin on n. kerran viikossa.

Mutta tämä käyttäytyminen, miten saan hänet ymmärtämään että se ei ole normaalia.

Olen sanonut hänelle että hänen pitäisi mennä lääkärille jutteleen. Olemme ollet 8v. naimisissa ja alussa hän oli erittäin hyvä ja mukava kaikin puolin. Mistä tämä voisi johtua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä? Toinen nainen? Huumeet?

Stressiä kuitenkin veikkaan, tai joku keski-iän kriisi. Minun mies ainakin avautui kun kyselin samanlaisesta käytöksestä, että jotenkin tuntuu että elämä on eletty, tätäkö tämä on, töissä käyntiä ja lastenkasvatusta, peruspaskaa johon kuka tahansa kykenee. Odottaa jotain mullistavaa.. En sitten ties mitä se voisi olla.

Vierailija
2/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haluaa että teen jotkut asiat juuri niin kuin hän haluaa,´jos en tee niin siitä alkaa kiroilu ja raivomainen.

Hänellä on paljon vatsaongelmia,hän käy lääkärissä niiden takia. Uskon että osaksi nekin johtuu psyykestä. Aina kun olemme lähdössä jonnekkin, hän saa kamalia vatsakipuja. Ne vatsakivut ovat kyllä muutenkin joka päiväisiä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumeisiin hän ei koskisi, ei edes polta eikä alkoholiakaan käytä kuin hyvin harvoin.

Hänelle on tärkeätä että asiat tehdään oikein.

Hän tekee todella paljon töitä.

ap

Vierailija
4/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiin tuokin viittaisi.

Onko miehellä lomaa? Pystyisikö hän käymään yksin vaikka reissussa? Minä potkin miehen viikoksi reissuun kun alkaa mennä sietämättömäksi. Sen jälkeen on aina hyvällä päällä, molemmat. Ja saa puhuttua paremmin kun akut ladattu.

T. 2

Vierailija
5/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo sinunkaan teksti nyt ihan looginen ole. Oli siis tänä aamuna siivonnut, vaikka sinä teet kaikki kotityöt? Eikö se siivoaminen ollut kotitöitä vai oliko tämä ainoa kerta tyyliin vuoden aikana?

Jokin teidän suhteessa mättää, mutta mikä? Mies siis ei tee varsinaisesti mitään väärin - siis melkein kuin löisi (mutta ei lyö), paukuttelee kaapi ovia (mitä tämä siis tarkoitta) jne. Kuulostaa enemmän siltä, että etsit miehen käyttäytymisestä virheitä, muttet vain tunnu löytävän niitä tarpeeksi.

Vierailija
6/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten ei. Ei tee mitään kotona.

Minä en ole miikään valittaja tyyppi, minulla on positiivinen luonne. En nalkuta ym.

Mutta hän, hän huutaa ja raivoaa pienistä asioista.

Minusta tuntuu joskus että on vain ajan kysymys kun hän käy päälle. Se on pelottavaa.

Voi olla toki että hän on rakastunut johonkin toiseen, mutta en usko että mitään suhdetta on.

ap

Vierailija
7/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aivan hirvee, kiukutteli ja raivos kuin uhmaikinen lapsi. Siinä alkoi koko perhe olla jo ihan raunioina. Sitten todettiin diabetes ja kun mies sai lääkityksen ja sokerit kuntoon, muuttui ihan täysin. Suosittelisin tarkastaa ainakin sokerit.

Vierailija
9/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selville mikä häntä vaivaa ja ajattelin että matka tekisi hänelle varmasti hyvää.

Aion ehdottaa hänelle sitä, kiitos vaan vinkeistä.

ap

Vierailija
10/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti koko elämä tympii ja se oireilee näin. Sulle on helppo päästellä höyryjä, vieraissa ollaan kulissit kunnossa.

Ite kun tuppaan olla samanlainen. Ei psykologikaan mikään ihmeidentekijä aina ole, ihan itsekkin voi miettiä mistä elämässä saa iloa ja koittaa lisätä sitä.

Vierailija
11/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on vatsvaivoja paljon, se voi olla syy myös tuohon hermostuneisuuteen ja ätyisyyteen.

Itse olen kärsinyt vatsavaivoista koko pienen ikäni ja, kun vatsa on huonossa kunnossa, niin pinna on silloin tosi lyhyt ja kaikki ärsyttää. Jos vaikka joku esine putoaa kädestä lattialle, niin kuuluu koko kirosanojen krjo...

Eli kun on fyysisesti huono ja vaikea olla, niin ei jaksa mitään eikä mikään kiinnosta ja kaikki ärsyttää. Suosittelisin tosiaan sen vatsan hoitamista kuntoon,ja jos on vielä stressiäkin, niin se ei ainakaan helpota niitä vatsavaivoja...

Vierailija
12/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulkekaa tämä vaihtoehto pois. mulla oli ennen diagnoosia aina paha pvä ja ärtynyt olo, ja tuntu et voimat ihan loppu. apteekista saa niitä testejä tai sit lääkäriin. pitäähän ne vatsavaivat selvittää.

Vierailija
13/13 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa tietyllä tavalla hallita sinua!