Kerro kissastasi. Plussia ja miinuksia.
Olen varannut pennun, enkä meinaa nahoissani pysyä =)
Jutelkaa mun kanssa kissoista!!
Kommentit (50)
Mulla kaks tyttökissaa, ensimmäinen -06, toinen vuoden nuorempi.. Söpöjähän nuo, seurallisia ja sisältöä tuovat elämään. Miinuksena vanhemmat kisun never oppinut sisäsiistiksi. Eläinlääkärikulut huimat ja sotkevatkin ihan mukavasti mutta silti jos kissanpennun saisin..
Mutta hyvä pointti, en ollut vielä tullut edes ajatelleeksi leikkausta. Mitä sellainen maksaa?
Tosin, kun kyseessä on rotukissa joka maksaa mielestäni melko paljon, niin tuskin se leikkaus enää pahasti kirpaisee. Varsinkin muutaman juoksun jälkeen... ap
Olen välillä harkinnut karvan leikkaamista, mutta oikeastaan tumma, karhea peite näyttää aika hienolta. Ja tuntuu; kaikki ystävänikin tykkäävät silitellä ja hoidella mirriäni. Ennen minulla oli käärme mutta päätin vaihtaa kissimirriin ja olen ollut oikein tyytyväinen!
leikattu kolli on ihana! Kissa tuo kodikkuutta ja tunnelmaa kotiin. Persoonallinen katti, leikkii lasten kanssa ja omaa koiramaisia piirteitä!
Milloin haet hänet kotiin? Mitä rotua hän on?
Onko sulla jo kaikki valmiina pikkuista varten? :) Onko tämä ensimmäisesi?
Olen välillä harkinnut karvan leikkaamista, mutta oikeastaan tumma, karhea peite näyttää aika hienolta. Ja tuntuu; kaikki ystävänikin tykkäävät silitellä ja hoidella mirriäni. Ennen minulla oli käärme mutta päätin vaihtaa kissimirriin ja olen ollut oikein tyytyväinen!
Hyi olkoon.
Milloin haet hänet kotiin? Mitä rotua hän on?
Onko sulla jo kaikki valmiina pikkuista varten? :) Onko tämä ensimmäisesi?
Rotu bengali (terkkuja kasvattajalle, jos lukee tän!), enkä ole vielä hankkinut muuta kuin kaulapannan.
Ajattelin tilata hiekat, ruoat, lelut ja vessan loppukuuksi.
Jännittää!!! ap
Oi, bengali! Kauniin kissan olet valinnut :)
Oikein hyvää, pitkää ja onnellista yhteistä elämää teille!
nr. 8
Olen todella odottanut sellaista elämäntilannetta (työtilanne, lasten ikä, jne) jossa voin ottaa kissan.
Ja joo, on ensimmäinen kissa sitten lapsuudenkodin.
ap
+hellyyden kohde
+leikkisä
+hassu
-kuorsaa
-makuu öisin ja saa hepuleita
+hellyyden kohde
+leikkisä
+hassu-kuorsaa
-makuu öisin ja saa hepuleita
Maukumiseen olen varautunut, mutta että kuorssamiseenkin!
Minkä rotuinen kissa kuorsaa?
ap
ja lorottaa kovaa kun käy pissalla. Oikeen äijä ;) Mut miks hankit bengalille kaulapannan? Eikön valjaat olisi se oikeampi ostos? :)
ja lorottaa kovaa kun käy pissalla. Oikeen äijä ;) Mut miks hankit bengalille kaulapannan? Eikön valjaat olisi se oikeampi ostos? :)
että kissa pääsee karkaamaan. Painajaiseni.
Valjaat tilaan muun sälän ohessa =)
ap
rotukissoista ei ole kokemusta.
ap
siitä tavasta voi olla hankala päästä eroon.
Kissan ketteryydestä riippuu, pudottaako hän posliini- ja lasiesineitä pöydiltä.
Kun luet lehteä tai palstailet, kissa ei pidä siitä. Se haluaa huomiota. Kissa tulee makaamaan sanomalehden päälle tai näppiksen päälle.
säännöllisesti. ja erityisesti silloin, jos hännän alla näkyy nitä valkoisia liikkuvia langanpätkiä...yök
Mulla kaks tyttökissaa, ensimmäinen -06, toinen vuoden nuorempi.. Söpöjähän nuo, seurallisia ja sisältöä tuovat elämään. Miinuksena vanhemmat kisun never oppinut sisäsiistiksi. Eläinlääkärikulut huimat ja sotkevatkin ihan mukavasti mutta silti jos kissanpennun saisin..