Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman oikeus? Ov

Vierailija
10.07.2012 |

on viettää lapsetonta lomaa kesällä, lähiäidin vai äitipuolen? Miehellä viikko-viikko huoltajuus eli lapsi on meillä muutenkin 50% ajasta. Nyt olen itse aloittamassa viikon kesäloman (enempää ei uuden työn vuoksi ole). Miehellä ei ole lomaa päivääkään. Lähiäidillä on kolme viikkoa, joista yhden ajaksi lähetti lapsen leirille ja ensi viikoksi meinaa tuoda meille. Eli mies on töissä ja minä ainoan lomaviikkoni lapsen seurana. Joku voisi sanoa, että lähde matkoille, mutta kun kotonakin olisi tekemistä ja ystäväkin tulossa kylään. Mieskin on täysi vätys kun ei saa sanottua exälleen mitään. Mitä tässä voi tehdä?:(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ystäväsi kanssa johonkin reissuun ja sano, että sorry, tää on mun ainoa lomaviikko ja haluan reissuun.

Vierailija
22/29 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun se äiti päästi lapsen leirille ja lapsi tulee isän luo, niin kai nämä nyt on molemmat siis viikolla kun lapsi olisi molemmilla: siis se leiriviikko on häneltä pois -ei isäviikosta. Ja vastaavasti kun lapsi tulee niin lapsen kuuluisi sillä viikolla muutenkin tulla isälleen?

Pahoittelen että en huomioinut tätä ensin mutta oletin vaan ja siitä heti aloitin. Mutta siis lapsen aikaa isän luona ei ole mitenkään muutettu? Ne siis pysyneet samana mutta se ei siis sovi sinulle?

6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä on jokin maininta lomista? Lapsen oikeudesta viettää lomaa vanhempiensa kanssa?

Äiti järkkäsi lapselleen leirin. Mitä isä järkkäsi? Eikö kumpikaan halua viettää lomaa lapsen kanssa?

Parasta onkin, että vietät oman lomasi muualla, jos lapsen seura ei kelpaa.

Vierailija
24/29 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaisit vähän asennetta. Ajattelisit vaikka että nyt sulla on aivan mahtava tilaisuus viettää aikaa ihan kahden kesken miehesi lapsen kanssa ja tehdä hänen kanssaan vaikka mitä kaikkea kivaa, ihan vaan te kahteen pekkaan.

Itsehän varmaan hyppisit riemusta, kun sun kesän AINOAN lomaviikkosi saisit viettää kaksin jonkun puolivieraan mukulan kanssa?

Päättäisitkö vaan vaihtaa asennetta, jos sun miehesi päättäis kutsua sun ainoaksi lomaviikoksesi teille kylään vaikka jonkun serkkunsa, jonka kanssa sulla ei hirveästi ole mitään yhteistä, mut jonka kanssa joutuisit viettämään kuitenkin kaikki päivät miehen ollessa töissä tälle ihmiselle seuraa pitäen sen sijaan, että tekisit jotain omia juttujasi. Jos syy tähän kyläilyyn olis vain, että mies ei kehdannut sanoa ei?

Mä en ymmärrä teitä ihmiset. Miten ihmeellä tämä voi kenenkään mielestä olla kohtuullista?

Vierailija
25/29 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaisit vähän asennetta. Ajattelisit vaikka että nyt sulla on aivan mahtava tilaisuus viettää aikaa ihan kahden kesken miehesi lapsen kanssa ja tehdä hänen kanssaan vaikka mitä kaikkea kivaa, ihan vaan te kahteen pekkaan.

Itsehän varmaan hyppisit riemusta, kun sun kesän AINOAN lomaviikkosi saisit viettää kaksin jonkun puolivieraan mukulan kanssa?

Päättäisitkö vaan vaihtaa asennetta, jos sun miehesi päättäis kutsua sun ainoaksi lomaviikoksesi teille kylään vaikka jonkun serkkunsa, jonka kanssa sulla ei hirveästi ole mitään yhteistä, mut jonka kanssa joutuisit viettämään kuitenkin kaikki päivät miehen ollessa töissä tälle ihmiselle seuraa pitäen sen sijaan, että tekisit jotain omia juttujasi. Jos syy tähän kyläilyyn olis vain, että mies ei kehdannut sanoa ei?

Mä en ymmärrä teitä ihmiset. Miten ihmeellä tämä voi kenenkään mielestä olla kohtuullista?

Minä ihan oikeasti ihmettelen aikuista ihmistä, jolle oman rakkaan miehen oma rakas lapsi on puolivieras, jota on vaan pakko sietää.

Ja säälin syvästi sitä puolivierasta lasta.

Miten kukaan aikuinen ihminen voi oikeasti olla sitä mieltä että on kohtuutonta viettää lomaansa oman miehensä lapsen seurassa. Hävetkää moukat!

Vierailija
26/29 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siis se että lapsi meni leirille?

Olisiko äidin pitänyt järjestää se isän viikolle?

Entä jos vaan ollaan katsottu joku lasta kiinnostava leiri ja pääsi sinne?

Vierailija
27/29 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen saisi viettää lomaansa kuten haluaa,ja vaikka yksin omassa kodissaan? Ja lapselle ei tarvitse sanoa,muutakuin että äiti haluaa pitää lapsen kotonaan,koska ei ole viettänyt aikaa tämän kanssa kuin yhden viikon.Hävetkää te,jotka nakittaisitte äitipuolelle lapsenne,jotta saisitte omaa lomaa.

Vierailija
28/29 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä äidillä on 3 viikkoa lomaa,joista haluaa viettää yhden viikon lapsensa kanssa? Ei hyvää päivää taas...Ja haaskojen mielestähän tämä on ihan jees.

Vierailija
29/29 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan oikeasti ihmettelen aikuista ihmistä, jolle oman rakkaan miehen oma rakas lapsi on puolivieras, jota on vaan pakko sietää.

Ja säälin syvästi sitä puolivierasta lasta.

Miten kukaan aikuinen ihminen voi oikeasti olla sitä mieltä että on kohtuutonta viettää lomaansa oman miehensä lapsen seurassa. Hävetkää moukat!

Aijaa, kyllä minua ainakin huomattavasti enemmän ihmetyttää aikuinen ihminen, jonka mielestä on kohtuutonta viettää lomaansa OMAN rakkaan lapsensa seurassa niin että häntä pitää olla tunkemassa väkisin isän vaimon hoidettavaksi että saisi omaa lomaa ilman lasta, joka muutenkin viettää puolet ajastaan isällä. Ja säälittää lapsi, jonkä äiti niin kovasti tahtoo päästä lapsestaan eroon, että laittaisi tämän viettämään isällään yksin kaikki päivät, vaikka voisi hoitaa häntä itse kotona kun itse on lomalla.

Minusta se äitipuoli ei ole tässä todellakaan moukka, jonka tarvitsisi hävetä, jos tutustuisi siihen lapsipuoleensa ja viettää hänen kanssaan aikaa mielummin joskus muulloin, kuin ainoalla kesälomaviikollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä