Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun unelmien mies on tällainen..

Vierailija
10.07.2012 |

Isokokoinen, pitkä, harteikas, atleettinen, lihaksia, sama mistä lihakset on saanut, syntyjään, salilta tai muuten treenaten, ei kuitenkaan millään kielletyillä aineilla. Kalju, hyvän muotoinen pää. Pukeutuu rennosti, farkkuihin ja miel tumman sävyisiin vaatteisiin. Kengät on myös tärkeät, vaihtoehtoja on paljon, muttei saa olla juntit. Luonteeltaan rauhallinen, hellä ja kiltti. Silti hänessä on särmää, ilmaisee itseään ja mielipiteitään selvästi, osaa keskustella tunteista. Suhtautuu muhun "suojelevasti", pitää lähes prinsessana, kauniina ja suloisena:) Pitää lapsista ja puhuu heistä kauniisti. Käyttää hellittelynimiä, muttei äklön imetästi vaan luontevasti. Sit olis tärkeetä, että miehellä on joku "oma juttu", vaikka hevimusiikki tai joku liikuntaharrastus tms. Toi hevimusiikki on miehellä jees. Ja tazkojakin saa olla, mutta miellään jotain vanhoja eli ei enää yli 30 vuotiaana ole tatuoinut itseään. Sitten vielä rahapuoli, olisi hyvä, jos mies tienaisi enemmän kun minä. Ja pihi ei saa olla. On kiva, että mies tarjoaa vaikka ravintolassa. Tulikohan kaikki?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen, pitkä, harteikas, atleettinen, lihaksia, sama mistä lihakset on saanut, syntyjään, salilta tai muuten treenaten, ei kuitenkaan millään kielletyillä aineilla. Kalju, hyvän muotoinen pää. Pukeutuu rennosti, farkkuihin ja miel tumman sävyisiin vaatteisiin. Kengät on myös tärkeät, vaihtoehtoja on paljon, muttei saa olla juntit. Luonteeltaan rauhallinen, hellä ja kiltti. Silti hänessä on särmää, ilmaisee itseään ja mielipiteitään selvästi, osaa keskustella tunteista. Suhtautuu muhun "suojelevasti", pitää lähes prinsessana, kauniina ja suloisena:) Pitää lapsista ja puhuu heistä kauniisti. Käyttää hellittelynimiä, muttei äklön imetästi vaan luontevasti. Sit olis tärkeetä, että miehellä on joku "oma juttu", vaikka hevimusiikki tai joku liikuntaharrastus tms. Toi hevimusiikki on miehellä jees. Ja tazkojakin saa olla, mutta miellään jotain vanhoja eli ei enää yli 30 vuotiaana ole tatuoinut itseään. Sitten vielä rahapuoli, olisi hyvä, jos mies tienaisi enemmän kun minä. Ja pihi ei saa olla. On kiva, että mies tarjoaa vaikka ravintolassa. Tulikohan kaikki?

Vierailija
2/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vähän sellaiselta tyypiltä - elät omassa todellisuudessasi ja tykkäät listoista.

Se Laasasen poika voisi tulla sinun kanssa hyvin juttuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mohawk tai irokeesi(myös tavallinen lyhyt vaalea tukka käy), tykkää metalli musiikista esim: rammstein, tykkää konserteista ja elektroniikka laitteet hallussa (tietokoneet, videokamerat), käyttää maastohousuja tai farkkuja, hyvän tuoksuinen, hyvä suutelija, hyvä koulussa ja romanttinen, osaa siivota..

mutta mie oonki löytäny jo oman unelmamiehen ;)

Vierailija
4/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: mulla tietkö on lähes tollanen mies, mitä kuvailit - hän ei kuuntele kylläkään heviä, hänellä on vähän hiuksia, eli ei voi sanoa kaljuksi ja hän lukee tosi paljon, mutta muuten joo - hän se on:)

Mistä sellaisia löytää; kiinnostaako tietää?

Vinkki: mm. itsepuolustuslajien harrastajista, poliiseista, palomiehistä, elokuva-alalta ( ja en todellakaan tarkoita mitään olli saarelaa, apua! ).

Sulle vaatimukset olis sitten ainakin: oot itsekin hyvässä kunnossa, eli olet mieummin lihaksikas kuin läski ja pukeudut esim. "ruotsalaisittain" ja olet aika luonnollinen

Vierailija
5/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarela, no thanks. Joo itsepuolustuslajit on aika jees myös:) Mulla on hyvä kroppa, oon luonnollinen, pukeudun aika kivasti, rennon tyylikkäästi. Mutta mulla on nyt kiikarissa omani, treffit on tulossa, kunhan vaan ehditään:)

Lisää ihanteita kehiin.. ap

Vierailija
6/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Fiksu, ei juntti/urpo jolla jotain paatuneita mielipiteitä. Samaistun Kyösti Pöystiin ja haluan saman tyyppistä luonnetta mieheltäkin. Saa olla vähän kyyninen siis.

- Hoikka tai normaalipainoinen. Saa olla vähän ryhditön, kun en hirveästi tykkää lihaksista. Lihava ei kuitenkaan saa olla.

- Ehdottomasti aito ja rehellinen

- Kiltti ja tunnollinen. Parisuhdetta arvostava yhden naisen mies.

- Auttaa kotitöissä ja ruoanlaitossa. Saa myös olla itse kokkaustaitoinen.

- Pitkä tukka, tumma mielellään

- Ei ihan vaaleansiniset silmät

- Ei hipsteri tai muuten fanaattinen yhdestä genrestä tykkääjä, jonka mielestä muu musiikki on perseestä

^ Eli tykkää monenlaisesta musiikista, suhtautuu musiikkiin avoimesti. Huonosti tehtyä/epäeettistä musiikkia saa arvostella.

- Hyväksyy sen, että olen kiinnostunut terveydestä ja välttelen lisäaineita

- Ei kuitenkaan vaadi urheilullista kroppaa

Onneksi on löytynyt jo :)

Vierailija
7/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu Tampereella, oma hevibändi. Aiemmin kokenut seurustelusuhteissaan ongelmaksi sen, että naiset eivät tykkää tästä hänen "omasta jutustaan". Ainoa kriteeri, jonka täyttymistä en osaa arvioida, on tulotaso, ja ne kengät.

Vierailija
8/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi tulotaso tuo oman haasteensa tähän kuvaukseen.. Mutta kai niitä löytyy..

Vierailija
9/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla aspergeria.. en ole mikään listaihminen yleensä- paitsi kauppalistan teen usein.

Mutta se vielä, että tazkatut isot habat on niin sexyt, että nam..

Vierailija
10/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 175 cm tai yli, eli selvästi pidempi minua

- Ei ryhditön kukkakeppi eikä sairaalloisen lihava (mahaa saa olla, mutta man boobseja mieluummin ei, lihasta vähintään sen verran, että jaksaa nostaa pienen jääkaapin tarvittaessa)

- Hiusmalli saa olla mikä tahansa, kunhan ei yritä peitellä alkavaa kaljua

- Akateeminen tai duunari, aivan sama; kunhan on jotain käsitystä käytännön töistä (osaa asentaa sähkölaitteet ja käyttää työkaluja, itse osaan, joten toivoisin samaa toiseltakin, en halua olla ainoa, joka tekee "miesten työt")

- Laaja maku musiikin suhteen, muutenkin kiinnostunut monista asioista. Kaikkea ei tartte osata, mutta mielenkiintoa pitää olla, ei saa tyrmätä suoralta kädeltä asioita joita ei ymmärrä/jotka eivät ole oman maun mukaisia.

- Lukee.

- Edes vähän samankaltainen huumorintaju kuin minulla, mieluusti saisi olla vielä oudompikin.

- Ei kait mulla muita kriteerejä ole (paitsi tietysti, että pitää olla luotettava, rehellinen, ei väkivaltainen, ei alkoholisti ym ym perusihmisen ominaisuuksia)

Liikaa on vaadittu, 33 v. ja sinkku.

Vierailija
11/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei mielenterveysongelmia

- elävä

Liikaa on vaadittu.

Vierailija
12/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistä lukuun ottamatta, sori. :)

Vierailija
13/50 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aika lailla ap:n kuvailema yksilö. Kalju ja raamikas. Vähän vajaa 2 metriä ja 95 kiloa. Ei yhtään läskiä, mutta ei missään nimessä liian bodattu. Harrastaa nyrkkeilyä. Parit nuorempana otetut tatskat löytyy. Olen tässä 15 vuotta odotellut, että tuo hevimusiikin kuuntelu loppuis, mutta ei!

Mieheni on isossa yrityksessä johtavassa asemassa. On maailman paras isi. Sängyssä uskomaton!

On siis ulkoisesti vähän tuhma, mutta oikeasti hellä ja kiltti olematta kuitenkaan nössö. Täydellinen! Ja MUN!

Vierailija
14/50 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommosesta tykkään, 50:) ap

Vierailija
15/50 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi mies on jo viety ja löytyy mun vällyjeni välistä :)

Ei ole tatuointeja ja omana juttuna sillä on juoksuharrastus ja kaikki elektroniikkahommelit, joista en tajua hölkäsenpöläystä. Löytyy lisäksi ihana parta, kaikki ei tietty tykkää ja ihanat ruskeat silmät.

Meillä on yhteiset rahat, että sinänsä sama kuka mitäkin tienaa, mutta enempihän tuo tienaa, muttei silti ole sitä mieltä että saisi törsätä enemmän, vaan hemmottelee mua aina kun voi.

Mutta kyllähä näitä varmasti löytyy vielä vapaillakin markkinoilla, lykkyä sulle! :))

Vierailija
16/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

intensiivinen katse ja silkettä silmissä. ap

Vierailija
17/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkettä:)

Vierailija
18/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmaan itsekin tosi upea, seksikäs, hyvävartaloinen, älyttömän kiltti ja mukava, hyvin tienaava, älykäs, suvaitsevainen, lapseton prinsessa.

Vierailija
19/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevimusiikki ja tazkoja? JUNTTIA!

Vierailija
20/50 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivoisi, että uusi SL-Sarjan Mersu lähtisi A-mersun hinnalla.

Näin tiivistettynä. Mutta tämän varmaan tiesittekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi