Mun unelmien mies on tällainen..
Isokokoinen, pitkä, harteikas, atleettinen, lihaksia, sama mistä lihakset on saanut, syntyjään, salilta tai muuten treenaten, ei kuitenkaan millään kielletyillä aineilla. Kalju, hyvän muotoinen pää. Pukeutuu rennosti, farkkuihin ja miel tumman sävyisiin vaatteisiin. Kengät on myös tärkeät, vaihtoehtoja on paljon, muttei saa olla juntit. Luonteeltaan rauhallinen, hellä ja kiltti. Silti hänessä on särmää, ilmaisee itseään ja mielipiteitään selvästi, osaa keskustella tunteista. Suhtautuu muhun "suojelevasti", pitää lähes prinsessana, kauniina ja suloisena:) Pitää lapsista ja puhuu heistä kauniisti. Käyttää hellittelynimiä, muttei äklön imetästi vaan luontevasti. Sit olis tärkeetä, että miehellä on joku "oma juttu", vaikka hevimusiikki tai joku liikuntaharrastus tms. Toi hevimusiikki on miehellä jees. Ja tazkojakin saa olla, mutta miellään jotain vanhoja eli ei enää yli 30 vuotiaana ole tatuoinut itseään. Sitten vielä rahapuoli, olisi hyvä, jos mies tienaisi enemmän kun minä. Ja pihi ei saa olla. On kiva, että mies tarjoaa vaikka ravintolassa. Tulikohan kaikki?
Kommentit (50)
kai saa sanoa, mikä on ihanna. Miten muilla?
ilmeisesti olet mieheeni jossakin joskus törmännyt.
Aikamoinen vaatimuslista sulla on, täytyy toivoa että oma "markkina-arvosi" on melkoisen korkea meinaan noita tuollaisia ei taviksille riitä.
Osin tuntuu vähän ristiriitaiseltakin tuo lista kun toivotaan karskinoloista alfaurosta mutta sitten halutaan että se hellittelee naista prinsessana ja pitää lapsista kovasti.
Hevimusiikki, tatskat, kalju... hyvin, hyvin valjua ja blandia.
Mutta jos se on sun mielestä kova juttu niin hienoa!
Mä olen itseasiassa löytänyt lähestulkoon unelmieni miehen tai ehkäpä ihan täysin. Tazkoja ei taida olla, en ole varma. Ja mitä muhun tulee niin olen aika nätti, mukava, suvaitsevainen, rahaa on, hyvä kroppa. Mulla olis kyllä ottajia aika monta. ap
Mä olen itseasiassa löytänyt lähestulkoon unelmieni miehen tai ehkäpä ihan täysin. Tazkoja ei taida olla, en ole varma. Ja mitä muhun tulee niin olen aika nätti, mukava, suvaitsevainen, rahaa on, hyvä kroppa. Mulla olis kyllä ottajia aika monta. ap
Hellittelevä, muttei imelä
Mitä seuraavaksi. Kengän koko pitää olla vähintään 41, mutta kuitenkin alle 39?
Että suomalaisista miehistähän yli puolet on tatuoituja heviä kuuntelevia kaljupäitä.
Oikeat tosimiehet pitävät hevimusaa kyllä lähinnä lapsellisena pelleilynä.
Ja toivoisi, että uusi SL-Sarjan Mersu lähtisi A-mersun hinnalla.
Ei suinkaan. Koska SL-sarjan mersu ei olisi niin haluttu, jos se olisi halpa. Mieheksi kävisi hyvä ja halpakin.
Hellä, mutta särmikäs Hellittelevä, muttei imelä
Mitä seuraavaksi. Kengän koko pitää olla vähintään 41, mutta kuitenkin alle 39?
Hellä mutta särmikäs= hellä ja ihana, mutta tarvittaessa "näyttää kaapin paikan", ilmaiseen mielipiteensä.
Hellittelevä muttei imelä= hellittely tulee luonnostaan, eikä se tunnu teeskentelevältä= imelältä.
ap
Oikeat tosimiehet pitävät hevimusaa kyllä lähinnä lapsellisena pelleilynä.
Millaisesta musiikista tosimiehet pitävät?
Millaisesta musiikista tosimiehet pitävät?
Eivät ainakaan teineille ja hiukan hitaille nuorille aikuisille suunnatusta aggressiomölinästä.
oikein tykkää hevistä, mutta se on niin sexyä, kun mies pitää. ap
Eivät ainakaan teineille ja hiukan hitaille nuorille aikuisille suunnatusta aggressiomölinästä.
Kuuntelevat mummojen kanssa humppaa?
niin en yhtään ihmettele miksi olen vielä sinkku. -M33
Hevi, tatZkat, kalju... kaikki perusäijäilykliseet käyttöön, niin johan naisia löytyy!
Tätä nuorta miestä tällainen naisten ihkutus vähän naurattaa. Olette te vaan niin helpon oloisia, siskokullat. :)
tällainen sitten yleinen ihanne, en tiennyt? Ja periaatteessa vosin kyllä rakastua ihan toisenlaiseenkin mieheen.. Mutta tämä on mun mielessäni oleva ihannemies. Ja tällaisen kanssa pääsen treffeille:) Mutta voisiko joku muukin kuvailla ihanteensa, ei kai kaikilla voi olla sama? ap
etpä paljoa halua. Kuka tahansa poke...