Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parvisänky olohuoneeseen?

Vierailija
10.07.2012 |

Asumme tyttöni kanssa kaksiossa. Tytöllä on oma huone, jonka olemme saaneet laitettua mukavaksi, siellä on tilaa ja viihtyisää. Toinen huonekin on ihan kiva, mutta ihan täynnä, siellä on kaikki muu toiminto: minun sänky, sohva, tv, ruokapöytä, kirjahylly. Liikkumistilaa ei ole, on vain ahtaat kulkureitit. Olen miettinyt, että voisi olla mahdollista sijoittaa minun nukkuminen parvisängylle. Huonekorkeus antaisi siihen juuri ja juuri mahdollisuuden. Parvi tulisi joko sohvan tai ruokapöydän yläpuolelle. Tilallisesti olisi parempi laittaa se ruokapöydän yläpuolelle. Mutta tekeeköhän se tilasta vain tukkoisemman oloisen? Valkoisenakin se on liian isosti näkyvä elementti pieneen tilaan? Yksi mahdollisuus olisi siirtää minunkin petini tytön huoneeseen, mahtuisi kyllä sinne, mutta en ehkä halua nukkua hello kitty -tavaran keskellä? ;) Nyt sänkyni toimii myös sohvana, mikä on ihan ok, mutta se lattia-ala olisi tarpeen myös.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toisen voisi poistaa kokonaan?

Itse en tykkää nukkua parvella, mutta olenkin ahtaanpaikan kammoinen.

Vierailija
2/2 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parviahan on monenlaisia, osa kiinnitetään seinään suoraan, osassa on jalat. On puisia, metallisia. Itse ajattelen että parven metallijalat voisi naamioida esim köynnöksellä, ja parven pohjaan voi vetää pari led-nauhaa jolloin siitä saa valaisimen:) Mielikuvitus kehiin! Lisäksi paljon riippuu huoneen muodosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla