Ihannemies
Voisitteko ystävällisesti kuvailla ihannemiehenne kaikki mahdolliset ominaisuudet. (Palsta on kai hieman väärä, koska haluaisin kuvaukset myös muissa ominaisuuksissa kuin petipuuhissa.)
Minkälainen ihannemiehen pitäisi olla luonteeltaan ja minkälainen on paljon toivottu huumorintajuinen, komea ja miehekäs mies?
Minkälainen ihannemiehen pitäisi olla ulkonäöltään ja onko varakkuudella jotain merkitystä?
Minkälainen ihannemiehen pitäisi olla sängyssä? Minkälainen olisi ihannerakastelusi ihannemiehesi kanssa?
Onko toiveesi toteutunut ja miltä osin ei ole toteutunut?
Kommentit (26)
Mitat: 90, 41, 100
Ikää 90, kuumetta 41 ja pankkitilillä 100 miljoonaa. Heti naimisiin 😍😍😍
Mitäs vanhatpiiat täällä unelmoi...
Penis max 10 cm erektiossa. Muut sattuu.
Pankkitili min. 10 miljoonaa. Olen kallis.
Lihaksia saa olla, kunhan lyö ohi.
Ikää vähintäin 50. En jaksa kuunnella runkkupoikien peli- ja bändilässytystä.
Ikää enintäin 70. En tykkää dementiahourailusta.
Ammatti: fiksu, lihaksikas, äijä. Pankkiirit älkää vaivautuko pullistelemaan. Raksa-Rapet, pelatkaa edes vähän shakkia.
Tunteita saa olla. Silloin, kun minä haluan. Muuten voi pysytellä sohvan toisessa päädyssä.
Taiteen ymmärtäminen on ehdoton plussa (minun taiteeni). Lisäksi, jos osaa luetella 1900-luvun 500 merkittävintä taiteilijaa samassa järjestyksessä kuin minä, voi saada pillua.
Kronkeli kirjoitti:
Penis max 10 cm erektiossa. Muut sattuu.
Pankkitili min. 10 miljoonaa. Olen kallis.
Lihaksia saa olla, kunhan lyö ohi.
Ikää vähintäin 50. En jaksa kuunnella runkkupoikien peli- ja bändilässytystä.
Ikää enintäin 70. En tykkää dementiahourailusta.Ammatti: fiksu, lihaksikas, äijä. Pankkiirit älkää vaivautuko pullistelemaan. Raksa-Rapet, pelatkaa edes vähän shakkia.
Tunteita saa olla. Silloin, kun minä haluan. Muuten voi pysytellä sohvan toisessa päädyssä.
Taiteen ymmärtäminen on ehdoton plussa (minun taiteeni). Lisäksi, jos osaa luetella 1900-luvun 500 merkittävintä taiteilijaa samassa järjestyksessä kuin minä, voi saada pillua.
Et löydä kyllä. Haaveeksi jää!
Pituus 185-195cm
Kalu n.20cm
Jykevä leuka
Lentäjä tai aivokirurgi
Tulot 200 000 - 400 000 euroa vuodessa
2 autoa ja iso moottoripyörä, oma lentokone plussaa
200-400 neliön omakotitalo mielellään Lehtisaaressa
Mökit Espoon saaristossa ja Marbellassa
Tykkää tuhlata rahaa minuun
Ihannemies: Esim. Rory Gallagher (RIP, 1948-1995, irlantilainen blues- ja rockkitaristi ja laulaja-lauluntekijä), Robert Plant, Rob Halford, Chris Norman (englantilaisen bändin Smokien alkuperäinen laulaja) ja vaikka David Coverdale. Nämä kaikki miehet enemmän tai vähemmän poikamaisia, tosin Rob Halfordissa myös miehekkyyttäkin ja Robert Plantissa hieman naisellisuuttakin. Näiden ulkonäkö nuorena. Tosin sitten todellisuus ja tuo ihanne eivät aina kohtaa, mutta voihan sitä ihanteita/unelmia olla.
Luonne:
esim.
huumorintajuinen
mielellään ei pitkävihainen (itse en ole pitkävihainen, pitkävihaisuus vähän tuntematon käsite mulle),
ystävällinen ja ottaa myös muita huomioon
maksaa laskut ajallaan (tämä tärkeää, itse pyrin tähän)
ei kauheasti sotke (itse en ole siivousintoilija, mutta siistiksi mua voi kai sanoa).
Ja esim. antaa toisen kuunnella sitä musiikkia mitä toinen haluaa(esim. itselläni laaja musiikkimaku ikelmästä jazziin, popista rokkiin ja heavyyn, bluesiin ja countryyn ja kansanmusiikki ja joskus klassinenkin siinä sivussa ja bändien ja artistien kirjo joita kuuntelen enemmän tai vähemmän myös laaja, käsittää melkein kaikki viime vuostuhannen vuosikymmenet ja tältäkin vuostuhannelta vähän ja menneiltä vuosisadoiltakin, kun joskus esim. klassistakin saatan kuunnella ja en ihan hevillä luovu mun suosikkiartistien ja bändien kuuntelemisesta)
pystyy elämään sen kanssa, jos toinen ei syö esim. punaista lihaa ja haluaa syödä paljon kasvispitosta(itse syön tosi vähän punaista lihaa ja paljon kasvispitoista ruokaa ja joskus kalaa ja kanaa) ruokaa
pystyy elämään myös sen kanssa, että sisutuksessa saattaa olla värejäkin, jos toinen tykkää vähän värikkäämmästä sisutuksesta (tykkään melko värikkäästä sisustuksesta, ainakin tehosteina värejä kuten esim. tekstiileissä ja myös kukkakuosia löytyy).
Ammatista ei vaatimuksia. Työ ei ole ykkösasia, koska elämässä muutakin, mutta kyllä työkin jonkin verran tärkeä asia (tämä mun mielipide).