Mitä puolisosi ja lapsesi tekevät juuri nyt?
Kommentit (26)
kolme lasta nukkuu. Puoliso tiskaa paria kattilaa.
mies istuskelee ruokapöydän ääressä pitäen seuraa iltapuuroaan syövälle 3veelle.
Puoliso varmaan pelaa tietokoneeella ja "lapset" uiskentelevat vielä toistaiseksi hänen haarovälissään.
Lapsi pulikoi uima-altaassa kera kavereiden.
jalkapallopelissä, varmaan jo kohta kotimatkalla, lapseni, 9kk tyttö tuossa mun edessä lattialla konttaa yöpuvussaan, kohta iltapuurolle ja nukkumaan
viisi lasta nukkuvat ja mies lukee tossa olkkarissa Tex Willeriä.
Mies ja hänen kaksi poikaansa syövät iltapalaa
nuorimmainen nukkuu ja vähän isompi on isin kanssa ajelulla,normaalisti myös nukkuisi mutta koska olen kotiäiti eikä lapsilla ammulla ole kiire minnekkään hoitoon ja isä päivisin töissä,pari kertaa viikossa annamme esikoisemme valvoa vähän pidempää että saa viettää laatuaikaa pidempään isinkans :)
tulevat pian, ja mies antaa pojille sitten iltapuurot.
netistä jotain tieteisdokumenttia. Vauva pitää hiljaiseloa mahassa.
Mies on mökillä, en tiedä mitä siellä tekee.
elokuvaa ja huhuilee mua seurakseen. Teini tuli juuri lenkiltä ja syö (sekä lukee samalla Akuja)
mies on ajamassa metässä mönkijällä ja juomassa olutta. Ilman kypärää luonnolisesti kun lain mukaan ei tartte käyttää niin ei sekään sitte sitä päähänsä pistä -.- Kyllä olen tietoinen että mulla on idiootti mies.
kun ottivat iltapäivällä isä ja tytär pientä riitaa...
Mies treenaa, lapset on vielä kahdessa osoitteessa. Mulla munasarjoissa ja miehellä kasseissa. :D
Mies ja poika lähtivät yhdessä kalastamaan. Luultavasti palaavat joskus puolen yön ja aamun välillä :)
ja nuorempi katsoo kavereineen leffaa.
2 kpl leikkii vielä hetken, tai pesevät ehkä juurikin hampaita, vauva nukkuu, isä laittaa koneeseen astoita. Aika leppoisaa, kun on loma. Talvella olisivat nyt jo sängyssä riehumassa itseään uneen.
ja 6-päiväinen kuopus makaa tässä sängyllä vieressä ja imee rintaa.
kuopus on tossa vieressä toisella koneella, yksi lapsi on pihalla ja kaksi lasta lietsussa kavereiden kanssa.