Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät juoksukengät?

Vierailija
09.07.2012 |

Minkä merkkisiä juoksukenkiä teiltä löytyy? Miten kaupassa voi testata kenkiä? Tarkoitus olisi juosta sekä pururadalla, että kovemmassa maastossa (hiekkatiellä). Onko Rykä hyvä merkki?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut tyytyväinen. Glidet ja adizero aegis. Myös Asics-merkkiä kehutaan. Itsellä ei ole kokemusta. Seuraavaksi ajattelin hankkia Adizero Adiokset, niitä paljon kehuttu.

Vierailija
2/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimbusit. Hyvät on mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että ostat juoksukengät ASIANTUNTEVAN myyjän opastuksella. Mulla tais noissa omissa reilu vuosi sitte kun ostin, olla sellainen optio, että tietyn ajan kuluessa (olisko ollu 20 päivää tms) sai palauttaa, ellei ollut tyytyväinen. Siis vaikka olis juossu kymmeniä kilsoja päivittäin niillä.. Mutta tyytyväinen olin ja olen siis. Kallit oli (mun mittapuulla.. ;) ) mutta se satsaus kannatti!

Vierailija
4/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pronaatiotuetuilla 2000-sarjan asicseilla mennään taas kohta lenkillä, jahka se mies tulisi kotiin...

http://www.asics.fi/running/products/gt-2000-series-women/

Vierailija
5/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkattu Asics mullakin. Saa muuten UK:sta tilattuna alle sadan euron hintaan.

Vierailija
6/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suunnistan ihan kilpaa ja käytän tämmöisiä http://www.vivobarefoot.fi/tuote.php?id=182

Vierailija
7/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkistä riippumatta, ehdottomasti barefoot kengät. Kaikilla kantavaimennetuilla rikotaan polvet, lonkat ja alaselät.

t. välilevytyrän asicseilla juossut ja nykyään fivefingersseillä ongelmitta juokseva.

Vierailija
8/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvin vahvan pronaatiotuen.

Vierailija
9/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaosa pronaatiotukea "tarvitsevista" saisi jalkansa kuntoon juoksemalla, kuten evoluutio on ihmisen tehnyt juoksemaan. Luonnottomilla tuilla ja vaimennuksilla saa varmasti itsensä ongelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän