Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenarit, apuja!

Vierailija
09.07.2012 |

Mä välillä pakahdun oman ajan puutteeseen ja ajattelen, että kyllä se aika vielä tulee...

Ei ole näkynyt. Miten te saatte hoidettua kokopäivätyön, kodin, ajan perheen kanssa ja ah ne omat treenit eli järkättyä omaa aikaa?

Antakaa nyt sementtisiä vinkkejä että saan itseni ottamaan omaa aikaa vaikka treenaamalla!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nousen kuudelta, ajan tunnin töihin ja olen töissä puoli neljään - neljään. Kotona siis puoli viiden - viiden maissa. Syön ja olen perheen kanssa pari tuntia. Sitten lähden salille (matka 2min). Siellä menee puolitoista tuntia, tulen kotiin, suihku, iltapala, tv:tä ja nukkumaan.

Mies hoitaa kodin, minä laitan ruokia valmiiksi seuraavalle päivälle tuon parin tunnin aikana.

Ei pieniä lapsia.

Vierailija
2/3 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä enää pieniä lapisa :) koittaa se päivä vielä sullekin! Yritä hyödyntää kaikki mahdollinen kotitreeni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksen, fillaroin tai rullaluistelen kotiin. Lapset voi hakea päiväkodista hikisenäkin, etenkin kesällä.

Toisinaan pysähdyn työmatkalla tekemään jonkin muun treenin, menen esim. iltarastelle jos ne sattuvat osumaan sopivasti suunnilleen työmatkan varrelle. Toki silloin lastenhoito ja hakeminen täytyy sopia miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi