Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakerran naapuri remppaa, lapsi ei nuku päikkäreitä...

Vierailija
09.07.2012 |

voinko käydä nätisti kysymässä, jos voisivat pitää aina aamulla 9-10 ja päivällä 14-15 tauon rempassa, että lapsi saisi nukuttua vai saanko sitten jonku valivalijäkätysnaapurin leiman?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein lähes vastaavan aloituksen kerran, kun yläkerran naapuri teki remonttia monta viikkoa ja porasi aina silloin kun lapsi olis pitäny päikkäreille laittaa. En edes ehdottanut siinä, että menisinkö kysymään naapureilta sopisiko heille, jos poraisivat muuna aikana, mutta sain silti kaikenmaailman ilkeilyviestejä.

Meillä sattui vielä olemaan sellainen vaihe, että päiväunet eivät maistuneet vaunuissa, joten siinä oli pari viikkoa täysin hermonsa menettänyt äiti ja väsymystään itkevä lapsi. (Jos sai unta päivällä, niin hätkähti hereille aina, kun poran ääni kuului)

Mutta, joo, ei kannata käydä kysymässä mitään. Vastauksista päätellen 80% ihmisistä pitäisivät sinua ärsyttävänä valittajana, eivätkä piittaisi hölkäsenpöläystäkään. Mutta ajatteleppa sitten, kun lapsesi huutaa kurkkusuorana pari tuntia iltaisin tulevaisuudessa, että nyt saavat naapurit osansa teidän melusaasteesta. :) (Ja usko vaan, sellaisiakin jaksoja on luvassa. T: todella rauhallisen vauvan, ei niinkään rauhallisen taaperon äiti)

Vierailija
22/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olenkin poikaa kärrännyt nyt ympäri kaupunkia jo pitkään, mutta se olis välillä ihan mukava saada nuo pyykitkin laitettua ja tiskattua... tämä kun ei onnistu kuin sillon kun poika nukkuu. On nimittäin pahin eroahdistus päällä ja on koko päivän joko sylissä tai niin, että minä istun lattialla koko ajan vieressä kun poika leikkii. Tekevät siis ihan itse tuolla remonttia kaksi nuorta sälliä, ei siis ole palkattuja apuja. Enkä nyt tarkoittanut, että pitää niitä peukaloita pyöritellä sen ajan kun meillä nukutaan. Ajattelin vain, että kaippa hekin nyt esimerkiksi syövät joskus??? niin, että jos ajoittaisivat ne päivän aikaiset tauot pojan päikkäreiden ajaksi, mutta selvästi oli aivan sulaa hulluutta edes ajatella tuollaista ehdottaa. ottakaa ihan rauhallisesti, en minä sinne teille ole tulossa valittamaan :D jos joku ihmettelee aloituksia niin minä näitä vastauksia. 8/10 kun näyttää olevan tuollaista peruskoulutasoista haukkumista. Sen eriävän mielipiteensä kun voi esittää ilman niitä voimasanojakin.

Teet siis kotihommat vain noiden kahden tunnin aikana? Ota se lapsi mukaan niihin kotihommiin, äläkä keksi tekosyitä. Joo, tiedän tuon eroahdistuskauden, mutta kyllä nokkela ihminen keinot keksii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ota huomioon et ne remppaajat on töissä joko tuntipalkalla tai urakalla joten sinäkö maksat heidän palkan siltä ajalta kun töitä ei voi tehdä? ;)

Vierailija
24/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivaavat purkutavaraa pois, kantavat uusia materiaaleja sisään, tasoittavat, maalaavaat, laatoittavat, yms... on lukemattomia töitä mistä ei aiheudu häiriötä

mut ota huomioon et ne remppaajat on töissä joko tuntipalkalla tai urakalla joten sinäkö maksat heidän palkan siltä ajalta kun töitä ei voi tehdä? ;)

Vierailija
25/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivaavat purkutavaraa pois, kantavat uusia materiaaleja sisään, tasoittavat, maalaavaat, laatoittavat, yms... on lukemattomia töitä mistä ei aiheudu häiriötä

ja jos voisitte edelleen lukea tuon vastaukseni niin ehkä huomaisitte, että kellekkään ei makseta palkkaa kun itse remontoivat. Ja kyllä kotihommat teen tuon kahden tunnin aikana? Onko se joku ongelma sinulle? Miten tiskaat yhdellä kädellä? Anteeksi kun olen huonoselkäinen, ei kestä enää manducassa lapsen painoa (ei sillä että lapsi siinä enää viihtyisikään). Mutta ei, en mene ehdottamaan. Ja mitä syvimmät pahoitteluni kaikille teille joille tuotin suunnatonta mielipahaa tällä julkealla aloituksellani :D

Vierailija
26/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tehtiin kattoremontti ja mekkala oli aivan järjetön. Lapsi nukkui silti parin päivän totuttelun jälkeen. Laitoin lapsen unille, kun remppamiehet menivät kahvi-tai ruokatauolle. Tämän huomasin kyllä helposti. Lapsi sai unen haettua hiljaisena hetkenä, eikä enää häiryyntynyt vaikka kova meteli jatkui. Lapseni on huonouninen, mutta onnistui silti.

Vierailija
27/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostivat sikahalvalla yläkerran täydellistä remonttia vaatineen läävän. Ongelma oli kuitenkin se, että asuivat tuossa vaiheessa vielä yli 100km päässä ja meidän taloyhtiön säännöt kieltävät remontoinnin kokonaan viikonloppuisin ja arkena klo 19 jälkeen.

Uudet naapurit olivat suunnitelleet, että puuhaavat rempaa viikonloput ja arkipyhät, mikä sovittiin sitten rapun asukkaiden kesken, että on ok. Ainoa toiveemme oli, että remontointi ei alkaisi ennen aamuyhdeksää. Vähän menasi hermo pettää, kun naapurit porasivat, purkivat väliseinää ja hioivat lattioita useampaan otteeseen kahdeksan ja yhdeksän välillä ja pitivät taukoa 9-10, eli toimivat juuri päinvastoin kuin oltiin pyydetty.

Voin muuten sanoa, että oli viimeinen kerta, kun minä joustan, kun edes tätä pientä toivetta saada nukkua sunnuntaiaamuna yhdeksään ei voitu huomioida.

Vierailija
28/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli niin tylsä viestiketju ettei tästä ny varmaan kellekään mielipahaa tullu :D

Nukkuukse muuten nyt se sun vauva?

Vierailija
29/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tehtiin kattoremontti ja mekkala oli aivan järjetön. Lapsi nukkui silti parin päivän totuttelun jälkeen. Laitoin lapsen unille, kun remppamiehet menivät kahvi-tai ruokatauolle. Tämän huomasin kyllä helposti. Lapsi sai unen haettua hiljaisena hetkenä, eikä enää häiryyntynyt vaikka kova meteli jatkui. Lapseni on huonouninen, mutta onnistui silti.

se meteli häiritsee luultavasti enemmän sua kuin lasta. Remppamekkalaan tottuu parissa päivässä lapsi, niin että kyllä nukkuu.

Outoa, ettet taaperoikäiseltä saa muka pyykkiä ja tiskejä hoidetuksi. Itkevän vauvan kanssa hankalaa, mutta taaperon voi ottaa mukaan hommiin, vaikka ne vähän hitaammin sujuvatkin.

Kerrostalossa on pakko sietää elämään liittyvät melut, niin se vain on. Tuskin se remppa ikuisuutta kestää tai jos pitää alkaa taukoja pitämään niin kestäähän se.. ja hassua että pitäisi kaikki meteliä aiheuttavat jättää pois, eihän ne työt etene jos pitäisi välillä vähän porata tai naulapyssyä käyttää että saisi tehtyä eteenpäin, niin ei voikaan, kun ei saa meteliä tulla..

Vierailija
30/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli niin tylsä viestiketju ettei tästä ny varmaan kellekään mielipahaa tullu :D

Nukkuukse muuten nyt se sun vauva?

Vierailija
31/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet osaa tehdä mitään jos lapsi on hereillä.

Kannattaa kuule harjoitella, elämä helpottuu huomattavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi