Kuuluuko olohuoneessa olla harmaa kulmasohva, jossa tähtikuvioinen tyyny?
Kommentit (33)
korvaako se tähtityynyt? Ja mikä sävy on se oikea harmaa, voitteko laittaa kuvia, koska olen lähdössä soffakaupoille?
Missään nimessä makuuhuoneen remppaaja tuo valkoinen ei ole huono valinta. Päiväpeitoksi joku violetti päiväpeitto ja päälle sit valkoisia ja mustia tyynyjä?
Värimaailmaa voi hakea vaikka tästä:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?prod…
Makkariin ei siis mitään tähtityynyjä enää vaan sinne väriä sitten.
Tytön huoneeseen komeasti vaan vihreää.
Värimaailmaa voit hakea tästä:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?prod…
Ja kun nuo menee muodista 1 vuoden sisällä, niin sit taas koko kalustus uusiksi.
kun meillä ei ole sohvaa OLLENKAAN!! Voitteko kuvitella!!! Eikä ole nukkamattoakaan, vaan räsymatto. Tekeeköhän naapuri meistä lastensuojeluilmotuksen, kun se eilen kävi meillä kahvilla ja näki ettei meillä oo sohvaa :(
kun meillä ei ole sohvaa OLLENKAAN!! Voitteko kuvitella!!! Eikä ole nukkamattoakaan, vaan räsymatto. Tekeeköhän naapuri meistä lastensuojeluilmotuksen, kun se eilen kävi meillä kahvilla ja näki ettei meillä oo sohvaa :(
Tosin makuuhuone sentään on kokovalkoinen, joten ehkä vauvamme ei mene ihan pilalle..?!!
Tähtityynyä ei ole, eikä mattojakaan - koko kämpässä! Verhojakaan ei meiltä löydy. Huomaan puutteeni.
niin se kyllä korvaa aika paljon mutta ei ihan niitä tähtityynyjä sentään.
meinasin kyllä kerran ostaa ihan tietämättä merkkiä kunnes avokki alkoi nalkuttaa että "et osta nini kallista blaablaa"
Paitsi se sohva on tosiaan valkoinen ja tehosteseiniä ei ole kun nekin on valkoiset ja ne Gantin tyynytkin on sohvalla oikein kolmin kappalein ja viel peitto kanssa. HOME-kylttikin löytyy eteisestä ja tähtiä, palloja, raitaa ja ruutua lastenhuoneista. Niin ja paaaljon Riviera Maisonia..
Mä on oon niin out.
Tahtoo sellaisen tyynyn, muuten suku luulee etten tiedä sisustuksesta yhtään mitään.
Myydään 3+2 sohvat tai vaihdetaan kulmasohvaan.
Onneksi palstaraati valisti minua, että raha ei takaa ettei olisi WT.
Tuskin WT-mammalla on varaa Gantin tyynyyn.
HOME-kyltin lisäksi täytyy huolehtia, että joka tavarassa lukee jotain. Silloin vieraatkin näkee kätevästi, mitä missäkin laatikossa, purkissa tai mapissa on.
Punainen sohva oli, mutta enää en ottais. Ja muutenkin oli värikylläinen sisustus, enää ei jaksa, tuli ähky. Nyt nautin tästä värittömyydestä.