Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun äitini on aina kyselemässä onko mulla ikävä lastani!

Vierailija
09.07.2012 |

Olipa lapsi viikonlopun tai viikon isällään, niin on aina kysymässä, että "eikä sulla ole ikänä", "tuleeko ikävä" tai "kai sulle on tullu jo edes vähän ikävä"!

Ottaa päähän, tunnen itseni täysin epänormaaliksi ja tunnevammaiseksi kun mulla EI ole ikänä. Nautin yksinolosta ja rauhasta, teen töitä, urheilen, tapaan ystäviä. Ja lisäksi TIEDÄN, että lapsella on hyvä olla isällään ja siellä on leikkikavereita ja huolenpitoa ja kaksi tasapainoisempaa aikuista (kuin minä). Loppuajasta tulee ennemminkin sellainen olo, että odotan innokkaana lasta kotiin, mutten ikävöiden.

Ärsyttävä äiti. Ja sen naamasta näkee, että se on pettynyt ja pitää mua tosi outona kun tunnen näin. Itse ripustautui meihin lapsiin niin, että osasin itsenäistyä vasta kolmekymppisenä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse tuota samaa kaikille äideille joiden ainoa puheenaihe on shoppailu ja biletys, ja joiden elämänsisältö tuntuu tulevan jostain muualta kuin niistä lapsista, jotka sit kuitenkin on jostain syystä tehty...

Seuraavalla kerralla voisit vähän hymyillä ja todeta että joo, on ikävä, mitenkähän lapsi nyt pärjää isällä. Siitä äitisi tietää että sinua kiinnostaa kavereiden ja oman ajan lisäksi myös lapsesi.

Vierailija
2/2 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ala äidilleni esittämään mitään. Olkoon ymmärtämättä, voin vaikka tehdä niin, etten tapaa häntä niin ei pääse ärsyttämään.

Mulle riittää, että minä tiedä olevani hyvä äiti ja rakastavani lastani.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla