Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusioperheongelma!

Vierailija
09.07.2012 |

Vanhempani ovat huonokuntoisia ja tarvitsevat hoitoa. Isän lapset aiemmasta liitosta eivät suostu hoitamaan kuin vain isänsä asioita (tyyliin hakevat apteekista vain isän lääkkeet) Aivan käsittämätöntä! Isä ja äiti ovat kuitenkin olleet naimisissa jo 50 vuotta! Nyt käytännössä kaikki kaatuu minun niskoilleni. Raskasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on nyksän kanssa ollut yhdessä jo 50v ja on edellisestä liitosta lapsia. Ja minkähän ikäisiä ne lapset mahtaa olla...

Vierailija
2/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas on typeriä kakaroita. Mahtaa isääkin kaduttaa sellaiset luuserit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun raotit vähän taustoja.

Vierailija
4/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti omakin äiti ongelmanaan. Ei minulla käy mielessä isäpuolelle käydä ruokaa laittamassa, kun äitini on sairaalassa. Jos ei omat lapset auta, ei ole minun tehtäväni paikata maksullisen kotipalvelun puutetta.

Vierailija
5/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on ollut vanhemmille lapsille aika kipeä paikka. Tottakai se on vanha juttu, mutta hylkäämiskokemukset lapsena ovat varmaan niitä hitaimmin parantuvia haavoja. Niin että koita suhtautua ymmärtäväisesti, ja olla kiitollinen, että sinä sentään sait elää lapsuutesi kokonaisessa perheessä.

Vierailija
6/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaikki kaatuu nyt sinun päällesi? Jos he hoitavat jo isän asiat, niin hoida sinä äidin, tasajako.

Vierailija
7/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ruokaa molemmille ja haen molempien lääkkeet ja imuroin koko kämpän, enkä vain isän käyttämiä jne.

Itse auttaisin mielelläni vanhusta, jonka olisin tuntenut jo vuosikymmenten ajan. Ihmettelen kovasti miten kehtaavat kieltäytyä auttamasta, aiemmin ei mitään ongelmia ole ollut.

ap

Vierailija
8/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että 40 vuoden päästä suurella osalla nykyisistä palstalaisista ei omat lapset valita samoja murheita?

Vierailija
9/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että 40 vuoden päästä suurella osalla nykyisistä palstalaisista ei omat lapset valita samoja murheita?

...nousemassa esille tulevaisuudessa. Eli erotkaa ja liittykää ja erotkaa ja liittykää...maailman tappiin ja ongelmat senknn vain lisääntyvät hautaan asti.. ja sen jälkeenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi