Ärsyttäiskö sua, jos miehesi tapaisi tutun ja sanoisi käyvänsä yhdellä
kaljalla ja tulevansa kohta kotiin eikä olisi kotona yli kahden tunninkaan päästä? Mua nimittäin ärsyttää. Meillä oli seksitreffit makuuhuoneessa klo 24 (huumorilla mutta tosissaan sovittu) ja mä olen täällä yksin.
Kommentit (28)
Olettaisin että viitsitään ilmottaa jos ilta venyy, ettei turhaan odotella kotona. Mun miehellä on myös alkoholin kanssa ongelmia, enkä minä sitä katsellut. Vaihtoehtona oli alkoholittomuus tai ovi, ja valitsi ensimmäisen vaihtoehdon, eikä ole katunut päätöstään. Mutta varmasti olisi jatkanut juopotteluaan jos en olis takuulla tehnyt selväksi sitä että en hyväksy hänen toimintaansa.
Jos ongelmaa viinan kanssa ei olisi, tilanne olisi aivan toinen. Mutta alkoholisti on alkoholisti.
Toki saa mennä viettämään aikaa ystäviensä kanssa mutta ei todellakaan ole liikaa pyydetty että ilmoittaa itsestään, jotta ei tarvitse huolestua.
näkee nyt kaverinsa ja sanoo että käyn yhdellä, en viivy kauan. Ja miten yllättävää: ei saavukaan "pian" kotiin! Etköhän ap ollut nyt hiukan naiivi.
Muutenkin ärsyttää sellainen, jos sanoo, että otan 1-2 kaljaa,en ole pitkään ja tuleekin ympäripäissään kotiin pilkun jälkeen. Minusta se osoittaa sitä, että ei osaa lopettaa juomista. Siis jos usein käy näin..
Jos sattumalta tapaa kaverin, jota ei ole aikoihin nähnyt, niin on ihan ok mennä hänen kanssaan lasilliselle, parille...Ja yleensä kun tapaa vanhan kaverin, niin aika hujahtaa siivillä. Itsekin lähden vastaavissa tilanteissa ja mieheni tietää, että minua ei kannata odotella kotiin ihan pian. Ja ei, emme ole alkoholisteja.
kaljalla ja tulevansa kohta kotiin eikä olisi kotona yli kahden tunninkaan päästä? Mua nimittäin ärsyttää. Meillä oli seksitreffit makuuhuoneessa klo 24 (huumorilla mutta tosissaan sovittu) ja mä olen täällä yksin.
No toi nyt kertoo vaan siitä että seksitreffit sun kanssa on jotain minkä voi hyvin jättää väliin. Joko löysi baarista parempaa pantavaa, tai sit totesi että mieluummin kaljaa ja kättä kuin selluliittireisiäsi ja haisevaa vittuasi...
Mitä se naiselle kuuluu?
Kunnon vaimo on nöyrä eikä puutu miesten asioihin.
Mies tulee ja menee kuten huvittaa Mitä se naiselle kuuluu?
Kunnon vaimo on nöyrä eikä puutu miesten asioihin.
Päivän parhaat naurut, kiitos. ;>
tääl palstal ei ymmärretä ku sitä että on VAPAUS JUODA
next time you wount äääsk...