Ärsyttäiskö sua, jos miehesi tapaisi tutun ja sanoisi käyvänsä yhdellä
kaljalla ja tulevansa kohta kotiin eikä olisi kotona yli kahden tunninkaan päästä? Mua nimittäin ärsyttää. Meillä oli seksitreffit makuuhuoneessa klo 24 (huumorilla mutta tosissaan sovittu) ja mä olen täällä yksin.
Kommentit (28)
No miksi sen nyt pitäisi ärsyttää. Tai no tottakaihan se nyt varmasti vähän harmittaa, jos jääkin seksit välistä, mutta onhan huomenna uusi päivä.
Mutta eipä itselläni ainakaan edes olisi varaa ärsyyntyä...Jos sanon lähteväni yhdellä, se ei ikinä jää siihen yhteen vaan joko kotiutuminen on sitten joskus pilkun jälkeen tai seuraavana päivänä.
lasten vuoksi.Sovin erikseen tapaamisen kahvilaan päivällä tai meille, muutaman kerran vuodessa. -ap
vanhaan inttikaveriin (kaikkialta nekin onnistuu ne löytämään), käytiin syömässä porukalla, jonka jälkeen mies sanoi lähtevänsä kaljalle ystävänsä kanssa ja meni monta tuntia ennen kuin tuli kotiin :) Toki myöskin se, että inttikaveri asuu monenkymmenenkilometrin päässä meiltä, joten ihmekkös tuo, että kesti kaljalla käynti :) Miksi pitäisi ärsyttää? Etkö sinä itse törmää tuttuusi, jonka kanssa lähdet kaljalle (tai siiderille, kumpaa nyt mielummin juot) ja sinulla kestää?
ettei kotiintullessa nalkuttava akka ole todennäköisesti kiihottava miehen mielestä.
ettei kotiintullessa nalkuttava akka ole todennäköisesti kiihottava miehen mielestä.
alkoholin käytössä ja kotoa katoamisia iltaisin. Siksi ärsyttää. -ap
Onko hän yrittänyt vähentää juomista tai lopettaa sen? Jäätkö usein viinalle/kavereille/baareille toiseksi miehen lupauksista huolimatta?
Ongelma ei ole se, ettei mies tullut seksitreffeillenne. Ongelma on alkoholi, ja sen kanssa on mahdotonta kilpailla. Vain mies voi muuttaa itseään ja toimintaansa.
En tosin luota hänen lupauksiinsa. Olemme päättäneet pysyä nyt yhdessä. Vain lapset ja seksi yhdistävät meitä tällä hetkellä eli suhde on aika hauras. Jään milloin minkäkin asian takia kakkoseksi. -ap
keskusteluapua tms. esim. perheneuvonnasta? Onko mies ollut aina ns. viinaan menevä, vai miten asia on edennyt tuohon nykypisteeseen? Voimia ja jaksamista sinulle, tilanteesi on energiaavievä. Mitä miehesi haluaa tehdä tilanteelle? Näkeekö hän ongelmaansa?
En tosin luota hänen lupauksiinsa. Olemme päättäneet pysyä nyt yhdessä. Vain lapset ja seksi yhdistävät meitä tällä hetkellä eli suhde on aika hauras. Jään milloin minkäkin asian takia kakkoseksi. -ap
Nyt hän on antanut itselleen tuollaisia vapauksia. Juonut hän on jo vuosia, jossain määrin, mutta iltakatoilut ovat uutta.
Hän ei tajua, kun selitän, että jään kakkoseksi, kun hän saa paremman tarjouksen. Hänestä kyse ei ole kilpailusta, vaan hän rakastaa minua ja olen aina ykkönen. Mutta mitä hittoa minä teen sellaisella etärakkaudella? Konkreettiset valinnat tositilanteissa osoittavat arvojärjestyksen ja sen, kenen kanssa haluaa olla. Kyse ei todellakaan ole siitä, että en sallisi miehelle omia menoja, vaan siitä, että kuolen yksinäisyyteen tässä avioliitossani. Kun mieheni pitää valita, minä en ole valinnan kohde. Olen monta iltaa viikossa yksin, aamuyöhön asti. Aina mies ei ole juomassa, mutta poissa on. Kyse ei ole edes toisesta naisesta. Minä vain en kelpaa. Pidän miehen seksillä lähelläni, mutta sitten hän taas etääntyy. -ap
keskusteluapua tms. esim. perheneuvonnasta? Onko mies ollut aina ns. viinaan menevä, vai miten asia on edennyt tuohon nykypisteeseen? Voimia ja jaksamista sinulle, tilanteesi on energiaavievä. Mitä miehesi haluaa tehdä tilanteelle? Näkeekö hän ongelmaansa?
Ja saisi käydä vaikka kymmenellä kaljalla ihan vapaasti sen tutun kanssa jos tuota nyt ei montaa kertaa viikossa tapahdu. Kyllä minä itsekin olen käynyt "yhdellä" joka tarkoitti kymmentä ja kesti aamuneljään vanhan opiskelukaverin kanssa, eikä mies siitä hermostunut tietenkään. Saahan sitä omaa elämääkin elää eikä entisiä tuttuja tarvitse hylätä.
Olisi kyllä minusta melko ahdistavaa jos tuommoisia asioita alettaisiin kyylätä.
Ja saisi käydä vaikka kymmenellä kaljalla ihan vapaasti sen tutun kanssa jos tuota nyt ei montaa kertaa viikossa tapahdu. Kyllä minä itsekin olen käynyt "yhdellä" joka tarkoitti kymmentä ja kesti aamuneljään vanhan opiskelukaverin kanssa, eikä mies siitä hermostunut tietenkään. Saahan sitä omaa elämääkin elää eikä entisiä tuttuja tarvitse hylätä.
Olisi kyllä minusta melko ahdistavaa jos tuommoisia asioita alettaisiin kyylätä.
Herranjumala, käyt tapaamassa ystäviä pari kertaa vuodessa? Eikö sinulla tosiaankaan ole muuta elämää kuin mies ja lapset? Sitten ymmärrän omistushalusi. Mutta tiesitkö, että ketään ei voi omistaa? Eikö ole ihan luonnollista ihmisille, siis naisille JA naisille, että haluavat välillä viettää aikaa ystäviensä kanssa eikä 24/7/365 vain ja ainoastaan kumppaninsa kanssa. Käsitä, että ongelma on SINUN, koska sinulla ei ole muuta elämää. Siksi vedät marttyyriksi, jos mies on yli 2 tuntia kaljalla! Voisiko sinun riippuvaisuutesi mieheen olla miehestä niin ahdistavaa, että siksi juo? Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin puoliso, joka on itseensä selvyys ja roikkuu ja määräilee? Se on epätoivoista. Hanki ap muutakin elämää ja näytä sitä kautta, että sinussa on edellen jotain haluttavaa, minkä eteen taistella. Voisi tätä kautta mies laittaa korkin kiinni ihan itse.
ihan tosissaan. kun ei sitten kuitenkaan voi olla ihan varma, että kuinka monta ja kuinka kauan.. mä en osaa edes nukkua, kun odotan toista kotiin.
Mies on iltaisin enemmän poissa kuin kotona ja vaihtaa minun kanssani tehdyt suunnitelmat kaljalla käymiseen, jos joku ehdottaa. Minä annan kyllä mennä ja tehdä. Miehellä on harrastuksia useana iltana viikossa ja työ ja iltamenoja. Minun ystäväni asuvat kaukana tai ovat niin kiireisiä, että eivät ehdi tavata minua kuin kerran vuodessa, yleensä kesälomalla, tosin nekin jäävät tänä vuonna nyt sitten väliin. Ei siitä montaa menoa tule, kun on muutama ystävä.
Jos minä toimisin kuten hän, meidän lapset huostaanotettaisiin. Niin paljon ja suunnittelematta mies on poissa. Hän vain häipyy, kesken yhteisen iltahetken. Toisen meistä on pidettävä lapsille kotia. Jonkun on oltava täällä. Ei se minulle ole vaikeaa vaan mieleistä, mutta olisi parempi, että miehenikin olisi kotona enemmän, avioliiton ja lasten vuoksi. Ja olisihan se ihanaakin, sellaista kuten ennen, kun kaikki oli hyvin. -ap
Herranjumala, käyt tapaamassa ystäviä pari kertaa vuodessa? Eikö sinulla tosiaankaan ole muuta elämää kuin mies ja lapset? Sitten ymmärrän omistushalusi. Mutta tiesitkö, että ketään ei voi omistaa? Eikö ole ihan luonnollista ihmisille, siis naisille JA naisille, että haluavat välillä viettää aikaa ystäviensä kanssa eikä 24/7/365 vain ja ainoastaan kumppaninsa kanssa. Käsitä, että ongelma on SINUN, koska sinulla ei ole muuta elämää. Siksi vedät marttyyriksi, jos mies on yli 2 tuntia kaljalla! Voisiko sinun riippuvaisuutesi mieheen olla miehestä niin ahdistavaa, että siksi juo? Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin puoliso, joka on itseensä selvyys ja roikkuu ja määräilee? Se on epätoivoista. Hanki ap muutakin elämää ja näytä sitä kautta, että sinussa on edellen jotain haluttavaa, minkä eteen taistella. Voisi tätä kautta mies laittaa korkin kiinni ihan itse.
Mies on iltaisin enemmän poissa kuin kotona ja vaihtaa minun kanssani tehdyt suunnitelmat kaljalla käymiseen, jos joku ehdottaa. Minä annan kyllä mennä ja tehdä. Miehellä on harrastuksia useana iltana viikossa ja työ ja iltamenoja. Minun ystäväni asuvat kaukana tai ovat niin kiireisiä, että eivät ehdi tavata minua kuin kerran vuodessa, yleensä kesälomalla, tosin nekin jäävät tänä vuonna nyt sitten väliin. Ei siitä montaa menoa tule, kun on muutama ystävä.
Jos minä toimisin kuten hän, meidän lapset huostaanotettaisiin. Niin paljon ja suunnittelematta mies on poissa. Hän vain häipyy, kesken yhteisen iltahetken. Toisen meistä on pidettävä lapsille kotia. Jonkun on oltava täällä. Ei se minulle ole vaikeaa vaan mieleistä, mutta olisi parempi, että miehenikin olisi kotona enemmän, avioliiton ja lasten vuoksi. Ja olisihan se ihanaakin, sellaista kuten ennen, kun kaikki oli hyvin. -ap
Tuntui aloituksen perusteella melko nipotukselta että jos ei toinen koskaan saa käydä yli paria tuntia baarissa tutun kanssa mutta tosiaan ajattelin tilannetta joissa nämä tilanteet ei ole ihan jatkuvia. Ja aika mielenkiintoinen tuokin että häipyy tosiaan ihan vaan ilmoittamatta siitä vaan kesken illanvieton.
Itse sellaisena voin lohduttaa ja sanoa että kyllä, kyllä todellakin risoo kun mies tekee tuollaista.
Eka raskauteni oli helvettiä kun mies viipyi reissuillaan ja yleensä vieläpä minun kavereitteni kanssa. Siellä kännireissuilla kaverit sitten kuulemma aina kyselivät että mikä minua vaivaa. Siis kun minua ei huvittanut lähteä heidän kanssaan baariin istumaan ja otin vielä nokkiini siitä että alkoholistimieheni luuhasi yötä myöten heidän kanssaan ryyppäämässä.
He eivät taatusti myöskään voineet käsittää mikä minua risoi miehen tissuttelussa.
He eivät ylipäätään käsittäneet paljon mitään minun elämästäni tai sielunmaailmastani. Tai ylipäätään minusta.
Ei varmaan tarvitse mainita erikseen että en ole näiden samojen ihmisten kanssa kummoisissa väleissä nykyään.
Mies ei muuten ollut paria tuntia vaan loppujen lopuksi 4-5 tuntia. -ap
Mies on iltaisin enemmän poissa kuin kotona ja vaihtaa minun kanssani tehdyt suunnitelmat kaljalla käymiseen, jos joku ehdottaa. Minä annan kyllä mennä ja tehdä. Miehellä on harrastuksia useana iltana viikossa ja työ ja iltamenoja. Minun ystäväni asuvat kaukana tai ovat niin kiireisiä, että eivät ehdi tavata minua kuin kerran vuodessa, yleensä kesälomalla, tosin nekin jäävät tänä vuonna nyt sitten väliin. Ei siitä montaa menoa tule, kun on muutama ystävä. Jos minä toimisin kuten hän, meidän lapset huostaanotettaisiin. Niin paljon ja suunnittelematta mies on poissa. Hän vain häipyy, kesken yhteisen iltahetken. Toisen meistä on pidettävä lapsille kotia. Jonkun on oltava täällä. Ei se minulle ole vaikeaa vaan mieleistä, mutta olisi parempi, että miehenikin olisi kotona enemmän, avioliiton ja lasten vuoksi. Ja olisihan se ihanaakin, sellaista kuten ennen, kun kaikki oli hyvin. -ap
Tuntui aloituksen perusteella melko nipotukselta että jos ei toinen koskaan saa käydä yli paria tuntia baarissa tutun kanssa mutta tosiaan ajattelin tilannetta joissa nämä tilanteet ei ole ihan jatkuvia. Ja aika mielenkiintoinen tuokin että häipyy tosiaan ihan vaan ilmoittamatta siitä vaan kesken illanvieton.
vanhaan inttikaveriin (kaikkialta nekin onnistuu ne löytämään), käytiin syömässä porukalla, jonka jälkeen mies sanoi lähtevänsä kaljalle ystävänsä kanssa ja meni monta tuntia ennen kuin tuli kotiin :)
Toki myöskin se, että inttikaveri asuu monenkymmenenkilometrin päässä meiltä, joten ihmekkös tuo, että kesti kaljalla käynti :) Miksi pitäisi ärsyttää? Etkö sinä itse törmää tuttuusi, jonka kanssa lähdet kaljalle (tai siiderille, kumpaa nyt mielummin juot) ja sinulla kestää?