Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni soitti ensimmäistä kertaa ja oli humalassa. En tiedä mitä ajatella.

Vierailija
08.07.2012 |

Puhuimme pitkän puhelun ja mies oli kyllä tolkuissaan, mutta silti humalassa. Kysyin asiaa ja hän kertoi juoneensa viiniä. Pysyimme asiassa, mutta silti huomasi, ettei hän ollut kuten silloin, kun olemme tavanneet.

Nyt kun olen päivän mittaan miettinyt asiaa, niin on tullut kurja olo. Ymmärrän kyllä, että mies ehkä tarvitsi rohkeutta ja että hän on lomalla ja että on viikonloppu ja niin edelleen. Mutta ihastumiseni on nyt vähän haihtunut enkä odota puhelussa sopimaamme tapaamistakaan niin kovin innokkaasti. Vaikka mies ei olisi mikään alkoholistikaan, niin mielestäni olen sen arvoinen, että minulle soitetaan selvin päin. Onkohan tämä nipoa?

Ja eka puhelu tosiaan oli kyseessä. Tähän asti ollaan vain tekstitelty.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteesta ihan oikeasti tulee jotain, voitte tulevaisuudessa nauraa koko jutulle yhdessä. Pieni ja merkityksetön asia pitkällä aikavälillä. JOS siis kaveri muuten kiinnostaa, niin älä anna tämmöisen haitata. Onko mitään menetettävää, jos tsekkaat muutaman viikon mitä tästä tulee?

Vierailija
2/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on järkipuhetta. Mies on lähettänyt joskus viestejä humalassa ja pyytänyt niitä anteeksi. Nyt sitten tuli sellainen olo, että kaikki tapahtuu humalassa tai ainakin melkein kaikki.

ap

Jos suhteesta ihan oikeasti tulee jotain, voitte tulevaisuudessa nauraa koko jutulle yhdessä. Pieni ja merkityksetön asia pitkällä aikavälillä. JOS siis kaveri muuten kiinnostaa, niin älä anna tämmöisen haitata. Onko mitään menetettävää, jos tsekkaat muutaman viikon mitä tästä tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on järkipuhetta. Mies on lähettänyt joskus viestejä humalassa ja pyytänyt niitä anteeksi. Nyt sitten tuli sellainen olo, että kaikki tapahtuu humalassa tai ainakin melkein kaikki. ap

Tsemppiä! :)

Kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa antaa mahdollisuus, jos mies on muuten kiinnostava. Samoin aikoinaan kun tapasin mieheni, hän oli (ja minäkin olin) aika usein humalassa kun jossain pyörittiin ja tavattiin. No, siitä se suhde sitten vakiintui. Juomiset väheni. Perustettiin perhe ja nyt yli 10 vuotta yhdessä onnellisina :) Vaikkei heti näyttänyt siltä, miehestä kehkeytyi ihana aviomies ja hyvä isä lapsillemme :)

Vierailija
4/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole absolutisti enkä tuomitse juomista kokonaan.

Tosin käytän erittäin vähän ja harvoin alkoholia.

Mutta itse en arvostaisi miestä, joka tarvitsee rohkaisua alkoholista ottaakseen yhteyttä. Ymmärrän hyvin ap:n tunteen siitä, että haluaa olla sen arvoinen, että erityisesti ensikontakti thedään selvin päin, kun siis ei tavata missään juhlimassa.

Olisin ap.nä luultavasti ehdottanut puhelun lopettamista heti kun olisin tajunnut asian ja sanonut että jutellaan toisella kertaa ja selvin päin.

Aika hyvät saisi selitykset olla, että mulle menisi läpi

Vierailija
5/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alkoholi näyttelee jo tässä vaiheessa noin suurta roolia niin tuskin se rooli jatkossakaan pienenee.

Jos olette vasta viestittelyasteella ja mies on jo silloin joutunut pyytelemään humalassa tekemisiään anteeksi ja nyt vielä ensimmäinen puhelukin humalassa niin juoksisin karkuun ja nopeasti.

Vierailija
6/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole absolutisti enkä tuomitse juomista kokonaan. Tosin käytän erittäin vähän ja harvoin alkoholia. Mutta itse en arvostaisi miestä, joka tarvitsee rohkaisua alkoholista ottaakseen yhteyttä. Ymmärrän hyvin ap:n tunteen siitä, että haluaa olla sen arvoinen, että erityisesti ensikontakti thedään selvin päin, kun siis ei tavata missään juhlimassa. Olisin ap.nä luultavasti ehdottanut puhelun lopettamista heti kun olisin tajunnut asian ja sanonut että jutellaan toisella kertaa ja selvin päin. Aika hyvät saisi selitykset olla, että mulle menisi läpi

No riippuu miten ehdoton on varaa olla. Ymmärrän kyllä, että joku on täysin ehdoton, jos alkoholi on täysin nou nou kumppanilta. Mutta että muuten.

Minusta jos on jo kyllästynyt sinkkuuteen, ei kannata heti hylätä potentiaalista ehdokasta jos se siis siltä vaikuttaa. Kuinkakohan monta myöhemmin hyväksikin osoittautunutta parisuhdetta olisi jäänyt syntymättä Suomessa, jos pitäisi olla koko suhteen alkuajan selvin päin aina kun ollaan yhteyksissä? Ja mitä menetettävää ap:llä on, ellei tsekkaa tätä pidemmälle?

Vierailija
7/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä tuosta alkoholinkäytöstä. Minä kun en juurikaan käytä mitään alkoholia, niin en ihan ymmärrä kaikkea siihen liittyvää. Ne tekstarit ovat olleet myös asiallisia, vaikka humalassa lähetettyjä, mutta silti olisi kivempi, että mies lähestyisi selvin päin.

Kauheaa kyllä, jos mies onkin joku alkoholisti.

ap

jos alkoholi näyttelee jo tässä vaiheessa noin suurta roolia niin tuskin se rooli jatkossakaan pienenee.

Jos olette vasta viestittelyasteella ja mies on jo silloin joutunut pyytelemään humalassa tekemisiään anteeksi ja nyt vielä ensimmäinen puhelukin humalassa niin juoksisin karkuun ja nopeasti.

Vierailija
8/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun sinua kerran tuo juomisasia nyt mietityttää, niin seuraa miehen juomatapoja tietoisesti. Jos mies on seurassasi vähän joka toisessa käänteessä humalassa, niin mieti sitten, tekeekö se hänestä epäilyttävän jollain tavalla.

Tai sitten tulet huomaamaan, että kyse oli todellakin vain rohkaisuryypystä tätä puhelua varten.

Vierailija
9/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti sinulla on oikeus ajatella, että hän käyttää liikaa alkoholia sinun makuusi. Ja kyllähän sellainen alkaa ajan oloon tympiä, jos toinen on koko ajan humalassa.

ap

[

Vierailija
10/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaali mies mitään rohkaisuryyppyjä tarvitse. Eikä yhdestä rohkaisevasta ole selvästi humalassa. Eli niitä oli tainnut mennä useampi. Ja vaikka miten olisi lomalla, harvapa sitä silti on päiväaikaan kännissä.

Minusta ap'n kannattaa luottaa intuitioonsa ja unohtaa koko tyyppi. Niin epätoivoisesti sinkku ei voi kukaan olla että tenttua alkaa ehdoin tahdoin katselemaan.

Vierailija
11/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos on koko ajan humalassa, niin kai se on alkoholismia. Mutta ei mies aina ole ollut humalassa, kun olemme tavanneet. En tiedä, miten alkoholi häneen vaikuttaa, mutta en pysty ottamaan ihan täysin vakavasti humalassa puhuttuja juttuja. Onneksi hän ei nyt sentään alkanut tunnustaa humalassa rakkauttaan tms. Ärsyttää vain se humalainen nuotti ja sellainen tietty sävyttömyys puheessa.

ap

Mutta silti sinulla on oikeus ajatella, että hän käyttää liikaa alkoholia sinun makuusi. Ja kyllähän sellainen alkaa ajan oloon tympiä, jos toinen on koko ajan humalassa.

ap

[

Vierailija
12/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelu oli iltayöstä ja se mies oli viettänyt saunailtaa sukulaistensa kanssa.

Mutta kyllä aion kuulostella, mikä hän on miehiään.

ap

Ei normaali mies mitään rohkaisuryyppyjä tarvitse. Eikä yhdestä rohkaisevasta ole selvästi humalassa. Eli niitä oli tainnut mennä useampi. Ja vaikka miten olisi lomalla, harvapa sitä silti on päiväaikaan kännissä.

Minusta ap'n kannattaa luottaa intuitioonsa ja unohtaa koko tyyppi. Niin epätoivoisesti sinkku ei voi kukaan olla että tenttua alkaa ehdoin tahdoin katselemaan.

Vierailija
13/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sanot ettei aina ole ollut humalassa tavatessanne

Eli mistä tässä nyt on kyse.

Joka tapauksessa:

normaaleilla viestintätaidoilla ja itsetunnolla varustettu ihminen ei tarvitse rohkaisuryyppyä soittaakseen ihastukselleen, eikä, kuten joku sanoi, puheesta kuulu jos olisi ollut vain siemaisu viinilasista. Kyllä sitä on mennyt useampi lasi. mielestäni viitteet on ongelmakäyttöön päin.

Vierailija
14/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisi tuollaista. Olen jo ihan tarpeeksi törmännyt tuollaisiin miehiin jotka ottavat yhteyttä vaan silloin kun ovat juoneet. Selvinpäin heistä ei kuulu mitään ja minuakaan ei silloin ole olemassa. Tuntuu siltä että ne miehet eivät tunne mitään selvinpäin. Ovat ehkä hieman kiinnostuneita mutta humalassa suorastaan rakastuneita.

Olen sitten kauhean vaativa nirppanokka mutta vaadin mieheltä sen verran munaa että selvinpäin soittaisi.

Vierailija
15/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme tavanneet muutaman kerran ja tekstitelleet. Nyt mies soitti ekan kerran eli ei olla puhuttu aiemmin puhelimessa.

En ollut varma, oliko mies humalassa soittaessaan. Siksi kysyin ja hän sitten sanoi juoneensa viiniä siellä sukulaistensa kanssa saunoessaan. Hän ei sanonut ottaneensa rohkaisua, vaan se oli oma ajatukseni.

ap

ja nyt sanot ettei aina ole ollut humalassa tavatessanne

Eli mistä tässä nyt on kyse.

Joka tapauksessa:

normaaleilla viestintätaidoilla ja itsetunnolla varustettu ihminen ei tarvitse rohkaisuryyppyä soittaakseen ihastukselleen, eikä, kuten joku sanoi, puheesta kuulu jos olisi ollut vain siemaisu viinilasista. Kyllä sitä on mennyt useampi lasi. mielestäni viitteet on ongelmakäyttöön päin.

Vierailija
16/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko se mies oikein alkoholia käyttää. En ainakaan kiirehtis yhtään suhteen kanssa, mieluummin toppuuttelisin. Vois olla jäis koko äijä, musta on aika ällöä että soittelee ja viestii kännissä. Eikä tuota mikään rohkaisuryyppy selitä.

Vierailija
17/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hän ollut kuten silloin, kun olemme tavanneet.

Ja eka puhelu tosiaan oli kyseessä. Tähän asti ollaan vain tekstitelty.

Vierailija
18/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, mitä et ymmärrä? Olen tavannut miehen siis muutaman kerran. Ollaan vaihdettu jollain tapaamiskerralla puhelinnumeroita, mutta ollaan vain lähetelty tekstareita eikä soiteltu ennen kuin nyt kun mies soitti minulle.

ap

Vierailija
19/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tavanneet livenä, mutteivät puhuneet puhelimessa aiemmin. Tekstiviestejä on lähetelty. Comprendre?

Vierailija
20/25 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tavanneet livenä, mutteivät puhuneet puhelimessa aiemmin. Tekstiviestejä on lähetelty. Comprendre?

mutta minun ei tulisi mieleen sanoa että joku soittaa minulle ensimmäistä kertaa, jos olisin jo tavannut häntä useampaankin otteeseen.

Sorry, ap, meni kielioppitunniksi nyt :)

(terveisin se, joka ei katsoisi hyvällä humalassa soittelua, en muista numeroani)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme