Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään ollut suhdetta raskausaikana? Salasuhdetta tarkoitan

Vierailija
20.07.2012 |

Olen raskaana ja ihastunut yhteen mieheen, joka ei ole lapsen isä siis. Mitään ei ole tapahtunut tämän ihastuksen kanssa, mutta mieleen tuli hormonien hyrrätessä, että onkohan kukaan ikinä ryhtynyt suhteeseen raskaana olevan kanssa?

Pliis älkää kirjoittako moraalisaarnoja. En voi sille mitään, seksi oman muuten ihanan miehen kanssa on laimeaa ja välillä haaveilen muusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla oli raskaanaollessaan seksisalasuhde varatun miehen kanssa. Olivat samassa työpaikassa ja molemmat siis varattuja tahoiltaan. Noh, suhde loppui kun mies sai tarpeekseen, äitiysloman jälkeen nainen ei sitten palannut enää samaan työpaikkaan.

Vierailija
2/4 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on todellakin miehiä, joille on aivan sama onko nainen raskaana, kunhan pääsee panemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalllaanhan se on miehelle aika kannattavaa, kun monet ovat raskaaka erityisen innostuneita seksistä.

En nyt ajatellut viimeisilläni ryhtyä salasuhteeseen, enkä usko että se kiinnostaisi ketään.

Vielä ei raskaus kuitenkaan näy ja kävi mielessä mitä tekisin jos tilaisuus lähikontaktiin ihastukseni kanssa tulisi..

Pelkään, että seksielämä on mun osalta tässä, jos saan synnytyksestä jonkun trauman. Olen jo 36.

Mutta on ihanaa odottaa lasta ja se on tietenkin tärkein asia.

Vierailija
4/4 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v mies ja mun mielestä raskaana oleva nainen on erityisen seksikäs. Nykyinen salasuhde on katkennut ja tuollaisesta olen aina haaveillut. Sillä että on raskaana jollekin muulle ei todellakaan ole merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan