Kerrotko omia henkilökohtaisia asioita työpaikalla?
Minkälainen "suhde" sulla on työkavereihin? Hoidatko työn ja thats it vai onko sulle tärkeitä yhteiset kahvitunnit esim?
Kommentit (6)
Työpaikallani on joillain tapana juoruta mahdottomasti ja ruotia muitten asioita. En halua ruokkia niitä keskusteluja. Mutta sen verran kerron, etten vaikuta eristäytyvältä ja epäystävälliseltä. Kerron lapsista, näytän niiden kuvat, mitä mies tekee työkseen jne. Mutta en elämän kriiseistä, menneisyyden raskaista asioista, masennussairaudestani tms. Jos joku minulle tällaisia kertoilisi, en juoruilisi eteenpäin. Ihmeen avoimia monet ovat. Yksikin kertoi vuolaasti miehensä peräaukon haavaumasta, märkimisestä ja sen hoidosta. Minusta se on outoa.
Työpaikallani on joillain tapana juoruta mahdottomasti ja ruotia muitten asioita. En halua ruokkia niitä keskusteluja. Mutta sen verran kerron, etten vaikuta eristäytyvältä ja epäystävälliseltä. Kerron lapsista, näytän niiden kuvat, mitä mies tekee työkseen jne. Mutta en elämän kriiseistä, menneisyyden raskaista asioista, masennussairaudestani tms. Jos joku minulle tällaisia kertoilisi, en juoruilisi eteenpäin. Ihmeen avoimia monet ovat. Yksikin kertoi vuolaasti miehensä peräaukon haavaumasta, märkimisestä ja sen hoidosta. Minusta se on outoa.
Olen kertonut elämästäni työkavereille kuten muillekin tutuille, läheisimmät työkaverit ovat ystäviäni ja heidän kanssaan jaan ilot ja surut.
musiikista, säästä, remonteista, autoista, laihdutuskuureista, vitamiineista, kosmetiikasta, ihonhoidosta, lemmikeistä...ym. ym, muttei koskaan työasioista, parisuhdeongelmista tai sairauksista.
Meidän työpaikalla on mielettömän hyvä ilmapiiri!
(turha mainita, että olen naisvaltaisella alalla...)
työkaverit on mukavia, mutta joukossa on myös niitä jotka kertovat kaikkien kuulumiset kovin avoimesti.
Työkaverit ovat minulle tärkeitä.