Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentteja kropasta? (Tulin just lenkiltä.)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin joku läski ottanut kuvan netistä että voisi tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi.

Läskit tietenkin kauhistelee miten näyttää ihan mieheltä tuo kuva :D

kelata onko mies vai nainen.

Vierailija
22/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että pidät itse kropastasi ja olet kyllä hyvässä kunnossa!

Naiseksi, ainakin yli 25-vuotiaaksi mun makuun liian treenattu ja rasvaton, pidän normaalista pyöreidestä ja sinunlaistesi kroppien omistajia melko pinnallisina ja ulkonäkökeskeisinä, elämän pääpaino on pitää ulkonäkö kuosissa.

Lisää vähän rasvaa, niin et vanhemmiten muutu ihan kuivan kesän oravaksi, niin maratoonarityyppiä, seksuaalisesti ei sytytä, itsekuria ja selkärankaa täytyy kyllä kunnioittaa.

Eli hyvännäköinen, mutta ei todellakaan mun makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistä

Vierailija
24/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on ihan jees! Lisäät protskua niin alkaa käsiin tulemaan lisää pyöreyttä ja myös kireyttä. Tsemppiä! ;)

Vierailija
25/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä todennäköisemmin napattu netistä.

Mutta ottaisin todellakin tollasen vartalon. Mitään en inhoa niin paljon, kuin lihaksettomia aikuisten vartaloita - ja jos on vielä laiha ja lihakseton, niin...hyi helvetti.

Mielummin sit vaikka reilusti läski.

Vierailija
26/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaa niin olisit perfect!

mutta hyvässä kunnossa varmasti olet.

Vierailija
27/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sellanen mihin itsekkin tähtään! en ehkä kuitenkaan noin ruskea haluais olla :)

hienoo (ja kovaa) työtä oot tehny!

Vierailija
28/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei ole ap:n kroppa kun ei ole kommentoinut tai vastannut mihinkään kysymyksiin mutta huikean hyvä vartalo kyllä, on sitten kenen tahansa.

Vierailija
29/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten liian treenattu mun makuun.

Vierailija
30/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse pidän leveistä lantioista... mutta luustoaan ei voi treenata miksikään.

Vierailija
31/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aivan saakelisti liian kuivakka, ja aivan liian laiha jopa. Jos mies, niin ei kiinnostaisi.

Rusketus mun mielestä taas ihana.

Varmaan hyväkuntoinen, mutta toisaalta saattaa olla että tosiaan niin laiha, että kulutat lihaksistasi.

Vierailija
32/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hienoa kun lihaksia ei peitä läskikerros vaan lihakset näkyvät ihon alta. Bodatuista fitness-malleista en tykkää, liikaa lihaksia.

Sinulla juuri sopivasti lihaksia, ei liikaa, näytät kestävyysurheilijalta.

Ottaisin mielelläni tuollaisen kropan. N40

Vierailija
33/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet siis ihan pohjoismaista alkuperää. Itse olen samanlainen kuivan kesän orava paitsi lihakset on pienemmät kun en ole niin ehtinyt treenata lasten kanssa. Mielummin olen hoikka ja pienirintainen kun pulleampi ja isorintaisempi! Musta alkaa heti tuntua läskiltä jos vyötäröllä on jotain makkaraa ja vaatteetkin näyttää paremmalta päällä kun on hoikka eikä mitään ylimääräistä. Ainoa että topatut rintsikat pitää olla. Tietyn malliset yläosat eivät vaan sovi pienirintaisille. Avonaiset kaula-aukot ovat tosi huonoja.

Vierailija
34/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voi vain haaveilla tuosta. Jalat ihan parhaat, ei yhtään paksut. Rusketus ehkä hiukan liian kova. Onnea sulle kun jaksat pitää itsesi tuossa kunnossa :)

Vierailija
35/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukuttiinko kroppaa miehekkääksi ihan vain siksi, että AV:llä kuuluu olla ilkeä... No, kyllä se enemmän nuoren miehen kropalta näytti.

Vierailija
36/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuun aivan liian ruskea,muutoin ok.Taustalla tylsä ja jopa ruma sisustus.

Vierailija
37/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää kysymys miksi tarvitset back uppia? Itse kierrän tuon näköiset naiset kaukaa koska jotenkin pelkään liikaa ulkonäkökeskeisyyttä ja pinnallisuutta mikä tuollaisesta huokuu. Olen itse myös urheilullinen mutta en urheile ulkonäön vuoksi vaan ihan yleisen hyvän olon ja terveyden!

Mutta nätti olet, toivottavasti et ole itsellesi liian ankara:)

Vierailija
38/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ihan naisen vartalo on ja pitää ottaa myös huomioon, että ap sanoi kuvan otetun heti lenkin/trrenin jälkeen, jolloin käsivarsien suonetkin ovat pullolaan ja keho muutenkin hieman kuiva.

Tuohon pari tuntia lepoa, juotavaa ja ruokaa, niin jopas alkaa näyttämään hyvältä.

Jaa, mistäkö tiedän? Oman tyttöystävän kroppa näyttää hyvin lähelle samalta lenkin jälkeen.

Vierailija
39/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et näytä yhtään läskiltä av-mammalta

et taida roikkua koko päivää netissä suklaata ahmien ja piereskellen vaan olet tosi sporttinen

hatunnosto

Vierailija
40/44 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku motivaatiota peruspehmeille kotiäideille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi