Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni 12v tytöllä on selluliittia

Vierailija
08.07.2012 |

takapuolessa ja reisissä. Ihan hoikka ja urheilullinen tyttö. Harrastaa huutosakkia, joten lihaksiakin löytyy, mutta selluliittia jo tuon ikäisenä. Tuskinpa se vanhemmiten ainakaan vähenee. En ole tietenkään hänelle maininnut asiasta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika jota on alipainoisuuden takia tutkittu jopa TYKSissä.

Vierailija
2/23 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takapuolessa ja reisissä. Ihan hoikka ja urheilullinen tyttö. Harrastaa huutosakkia, joten lihaksiakin löytyy, mutta selluliittia jo tuon ikäisenä. Tuskinpa se vanhemmiten ainakaan vähenee. En ole tietenkään hänelle maininnut asiasta.

et mainitsekaan. Siinä voi mennä tyttörukan itsetunto romuksi.. Ulkonäköpaineet ajavat tuon ikäiset niin helposti kuilun partaalle.. :(

Juuri eilen katsoin televisiosta ohjelman, jossa 12-vuotias tyttönen tunsi itsensä hirvittävän rumaksi ja tyhmäksi koska ei näyttänyt muotilehtien photoshopatuilta malleilta.. Hirmuisen kaunis tyttönen oli todellisuudessa, meinasi ihan itku tulla kun katsoi sitä tytön epätoivoa..

Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit ehkä päästä ilkkumaan edes anonyymisti? Piti vielä mainita, miten on miehesi tytär.. huoh.

Vierailija
4/23 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelet tytön äidinkin olevan selluperse. Arvasinko oikein?

Vierailija
5/23 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reisissäni noin 14-15 vuotiaana ja painoindeksi oli 18. Enkä syönyt mitään roskaruokaa. Siihen aikaan ei edes sellaista saanut niiltä kulmilta, joissa asuin. Perinnöllistähän se on. Omalla äidillä sitä selluliittia oli myös.

Vierailija
6/23 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, tämä ei ole niin suuri asia että pitäisi yöuniaan menettää.

Vierailija
7/23 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten oli äitipuoleni aikoinaan, joka pahimman murrosiän aikana totesi reiteni olevan paksummat kun hänen. :(

Vierailija
8/23 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ole tässä suoranaisesti mitään pahaa tarkoittanut?

Vierailija
9/23 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan nähnyt tytön äitiä, joten en tiedä hänen selluliiteistään. En itseasiassa edes tiennyt että se on jotenkin periytyvää.

Kirjoitin aloitukseni siksi, koska en ole ikinä nähnyt noin nuorella selluliittiä, mutta vastausten perusteella se ei olekaan niin harvinaista.

Älkää pelätkö, en todellakaan aio mennä tytölle siitä sanomaan. Tiedän että ulkonäköpaineet alkaa jo tuossa iässä, jopa aikaisemminkin.

Vierailija
10/23 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olin vielä urheilullinen, harrastin karatea sekä rytmistä voimistelua harrastelijatasolla. Murrosikäni alkoi todella aikaisin, siinä 10-11v kieppeillä. Epäilen sillä olevan jotain osuutta asiaan. Raskausarpiakin löytyi varsinkin reisistä aivan kauheasti. Olin pitkä ja hoikka ikäisekseni, muistaaksei 165 cm ja kiloja ehkä 40-45. Silloin hävetti, myöhemmin ei.

Vierailija
11/23 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nykyajan elämäntapa ja roskaruokavalio vaikuttaa selluliitin tulemiseen yhä nuorempana..?

Vierailija
12/23 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi 12-vuotiaana menkat ja vuosi-pari ennen niiden alkua alkoi sekä rinnat että takamus pyöristyä naisen muotoihin ja sitä selluakin takapuoleen ja reisiin tuli. Olin erittäin hoikka silloin eli liikapainosta ei ollut kyse, olipa vaan joku hormonaalinen juttu. Hassua kyllä, nyt kun olen pian nelikymppinen ja ylipainoakin on, ei sellaista muhkuraista sellua näy missään. Kai se on peittynyt löllömmän läskin alle ;)

Vierailija
13/23 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkien vaiva, itselläkin ollut nuoresta asti jolloin painoindeksi 18. ja sitä oli jo silloin paljon, sen näki kuka vaan, polvista ylöspäin kunnon muhkuraa, oikein 2 cm leveitä rannuka, ei mitään appelsiini-ihoa vaan kunnon sellukasoja. Ei ole pahentunut pyöristyttyä. En ole perinyt, ei ole äidilläni yhtään selluliittiä mut mulla sitten muidenkin edestä.

Vierailija
14/23 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkanen hänkin, mutta rinnat jo kasvaneet ja arvet niissä.

Vierailija
15/23 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt alle puolivuotiaita tyttövauvoja joilla on selluliittia reisien,pepun lisäksi jopa käsissä ja kyljissä.

Vierailija
16/23 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10-vuotiaalla tyttärelläni on jo raskausarpia :( Hoikkanen hänkin, mutta rinnat jo kasvaneet ja arvet niissä.

Niin oli itsellänikin. Olin hoikka tyttö, mutta rinnat ja takamus kasvoiva nopeasti. (itse pienirintainen) äitini sitä sitten vei minut ja siskoni apteekkiin ja hirveän häpeilevän oloisena kuiskaillen kyseli apteekkarilta apua tyttöjen raskausarpiin. Luulin silloin, että niitä pitäisi jotenkin kovasti hävetä (kuten kasvavia rintojanikin). Elämää ne arvet ja sellut vain ovat ja jolleivät kerro huolestuttavasta lihoamisesta, niin ei ole mitään syytä äitien surra niitä.

Vierailija
17/23 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellulliitin tunnistaa?

Vierailija
18/23 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellulliitin tunnistaa?

Vierailija
19/23 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdit siltä selluliittipoliisin tehtävältäsi.

Vierailija
20/23 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 13v ja selluliittia löytyy ulko -ja sisäreisistä ja polvitaipeesta. Turvonneet nilkatkin, ja olen aika pullea. Olen saanut valitettavasti äitini geenit, eli lihoan todella helposti, selluliittia tulee ja nilkat turpoaa. Sen takia joudun olemaan tosi tarkka ruokavaliossani (mitä en kuitenkaan ole) etten lihoa. Olen todella epäurheilullinen, mutta kun katson muita epäurheilullisia luokkakavereita niin oikein hävettää. He ovat kuin jostain bikinimainoksista. Hoikkia, pitkäjalkaisia ja terveen näköisiä. Mikä minussa on vikana, että juuri minut on luotu tälläiseksi?