Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä palstan HUONOITEN tienaava? ;)

Vierailija
08.07.2012 |

No mutta!

Täällä leijutaan noilla yli sadantonnin ansioilla. Minä porskuttelen elämässäni eteenpäin n. 15 000 euron palkkatuloilla.

Vuokramme on pieni ja asumiskustannukset muutenkin kohtuulliset. 1 lapsi. Mies opiskelija. Itsellä koulutus toistaiseksi kesken/menossa vaihtoon, joten ei ole paljon varaa pyydellä palkankorotuksia.

Löytyykö kavereita? ;)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tililleni. Miehen palkalla (liekö 40 000 vuodessa) eletään.

Vierailija
22/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette kokopäivätöissä. HIlaatte siis itsenne TÖIHIN joka päivä noin 8 tunniksi. Naurettavia tuollaiset opiskelijan ja osa-aikaisen tulot. Niihin kuitenkin usein tulee asumistukia yms sentään päälle ja toivoa normaalistyöstä on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on töissä, osa kokopäiväisesti kotona. Voiko näitä sitten rinnastaa keskenään? Varmaan sit voi, kun pelkkiä euoja halutaan katsoa.

Mä voisin pärjätä sarjassa matalapalkkaisimmat insinöörit. Jes, ei kaikki inssit tienaa porhona rahaa.

Vierailija
24/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona lasten (myös vauvaikäinen) kanssa. En tienaa mitään enkä saa mitään tukia (asumme ulkomailla). Elämme miehen palkalla (n. 80 000 e vuodessa, velaton omistusasunto).

sellaisety 30 tuhatta euroa vuodessa sinullekin (normi keskipalkka täällä suomessa)?

Vierailija
25/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävästiin vähän sivuraiteilla tässä keskustelussa! :P

kiva kuulla että on muitakin nollatuloisia.

mutta sitä oppii tulemaan toimeen niin vähällä.

kyllähän mua välillä v*tuttaa tää että rahoja ei käytännössä näe yhtään. viimeksi palkkaa kilahti 1500 (miinus verot) tilille ja käteen jäi muutama hassu satanen (vuokra + laskut, joita sattu nyt olee aika paljon..ja ens kuullekin jäi). sillä me elellään sitten siihen asti, et tulee miehelle kotihoidontuki kuun lopussa. Hip-hip-hurraa!

Eli palkasta palkkaan mennään. Haaveilen, että voisin joskus tienata 2000 euroa kuussa. Jäisi edes JOSKUS jotain käteenkin.

Vierailija
26/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette kokopäivätöissä. HIlaatte siis itsenne TÖIHIN joka päivä noin 8 tunniksi. Naurettavia tuollaiset opiskelijan ja osa-aikaisen tulot.

Olen omaishoitaja, työtä 24t vuorokaudessa, kuukaudessa kaksi vapaapäivää. En uskalla edes laskea tuntipalkkaani, ja muita tuloja ei ole. Asumistukea en saa, lapsista toki korotuksen lapsilisään ja elarit on 296e/kk.

Vierailija
27/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette kokopäivätöissä. HIlaatte siis itsenne TÖIHIN joka päivä noin 8 tunniksi. Naurettavia tuollaiset opiskelijan ja osa-aikaisen tulot. Niihin kuitenkin usein tulee asumistukia yms sentään päälle ja toivoa normaalistyöstä on olemassa.

jos pääsen työhön, mihin olen hakenut, olisi se kokopäivätyö (37,5h/vko) ja kuukausipalkka. TESin mukaan saisin vajaa/noin 2000e kuussa ja bonukset päälle. Eli ei kovin hohdokas sekään, mutta elisin herroiksi nykytilanteeseen nähden.

entäs itse?

ap

Vierailija
28/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropa nyt rohkeasti ne omat tulosi, kun olit nin kärkkäänä täällä huutelemassa.

Vierailija
29/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin tienaa yhtään mitään.

Vierailija
30/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri voi edes verrata jos toinen tai molemmat opiskelee.

Vierailija
31/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vain osa-aikainen, niin sitten asia on ymmärrettävä.

Vierailija
32/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 700 kuukaudessa! Akateeminen osa-aika työ. Kaksi lasta, elämme miehen tuloilla.

Vierailija
33/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntipalkka 10.24 euroa.Työvuosia takana 2. Osa-aikatyö. Luulen ettette pysty parempaan.

Vierailija
34/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö joku muu vielä alemmas?

Vierailija
35/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vain osa-aikainen, niin sitten asia on ymmärrettävä.

"aika vaikee pistää tuosta huonommaksi"...:'D oivoi. olenpa minä surkea ihminen.

mutta siis joo. osa-aikainen olen ja tuntipalkka 10,15 eli alipalkattuna olen. Suotuin pieneen perheyritykseen töihin paskalla sopparilla, mutta kohta edessä onneks työpaikan vaihto.

taisin olla vähän liian kiltti. tai liian epätoivoinen, kun työmarkkinat on niin tukossa. (kai sitä tekee mitä vaan edes jonkinlaisella palkalla, jos ei muuta ole tarjolla)

Vierailija
36/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö joku muu vielä alemmas?

tarkoitin siis palkkatuloja. en mitään kotihoidontukea tmv.

Vierailija
37/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä aina kuitenkin vähintään iltalisä tuohon päälle. Pyhiltä tuplapalkka.

Vierailija
38/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revipä siitä

Vierailija
39/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarkemmin miettii, mun sopimus on varmaan ihan lainvastainen...:-D mutta itsepä olen suostunut. ja tosiaan kohta määräaikainen sopimus päättyy jo.

ap

Vierailija
40/44 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan peruspäivärahaa

(tosin sukanvarressa hieman säästössä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän