Koirani uhattiin potkaista kuoliaaksi, onko ok?
Meillä on ihana pikkuinen, aikuinen koira, ollut nyt 2 viikkoa. Mulla ei sen kaa mitään ongelmaa ulkona ole ollut, mutta mies ei vielä oikein ole tottunut ulkoiluttamaan, kun on ollut ikänsä kissaihminen.
Mies käytti äsken pikkuisen, 3 kg painavan koiran ulkona, ja (mun läsnä ollessa koira ei hauku ihmisiä), niin tää oli haukahtanut eräälle miehelle, niin mies oli ottanut aseekseen kaikki ulkomaankieliset kirosanat ja muut, uhannut potkaista koirani kuoliaaksi. Nooh, onneksi mieheni on leppoisa kuten mäkin, selvisivät kotiin ehjin nahoin.
Ymmärräs, että kaikki eivät koirista pidä, mut kun meillä tehdään niin, että eläimiä yritetään opettaa, ja kakkapussikin aina mukana.
Joten peace, please!
Kommentit (16)
Jos koirasi on sellainen fakin ärsyttävä fifipuudeli ja se näpöttää joka asiasta, tekis mieli itsekin sanoa.. Olen eläinrakas mutta jostain syystä pikkukoirat on ärsyttäviä ja etenkin joku shih tzu tai länsiylämaanterrieri tai joku noista sellaisista toy-kokoisista koirista. Perkele ku verenpaine nousee pelkästään kirjottamisesta!
Koiran pitää olla KOIRAN kokoinen. Hitto.
Jos koirasi on sellainen fakin ärsyttävä fifipuudeli ja se näpöttää joka asiasta, tekis mieli itsekin sanoa.. Olen eläinrakas mutta jostain syystä pikkukoirat on ärsyttäviä ja etenkin joku shih tzu tai länsiylämaanterrieri tai joku noista sellaisista toy-kokoisista koirista. Perkele ku verenpaine nousee pelkästään kirjottamisesta!
Koiran pitää olla KOIRAN kokoinen. Hitto.
Todellakaan en kirjoita töistä, en ole rasisti eikä pieni koirani koskaan räksytä, jos olemme yhdessä ulkona, mieskaverin mukana vaan, toistaiseksi. Olin nähnyt sellaista unta, että tänne tulisi samanhenkisiä koiraihmisiä, mut näköjään tuleekin vaan kuraa niskaan :( - tiedoksenne, että mä olen nainen, joka lähtee lenkittämään koiraa klo 5.20, sit juo aamukahvit ennen duuniin menoa, ja kakkapussi on aina mukana. Miehelle koira on uusi asia, eikä osaa välttämättä hallita koiraa kuten minä.
Koira haukkuu kyllä (anteeksi) muille koirille, mutta ei ihmisille, pyörille, lastenvaunuille, lehdenjakajille tms. Ja kotona ei kellekään, joten pikkuruiset eivät todellakaan välttämättä ole niitä räksyttäjiä! Mun pieni rakkaani on sellainen, jonka nostan syliin ja suojelen vaikka henkeni uhalla isoilta narkkareidn susikoirilta tai muidenkin, jotka omistajat antaa niiden hyökätä pikkukoiran kimppuun, kun omistaja ei hallitse koiraa ja sen avulla pönkittää vaan omaa egoaan. Joten, jos holtiton koira käy käy
kimppuun, niin sen kun, tässä naisessa löytyy läskistä purtavaa, pieneen koiraani ette koske!
Joten anna kaikkien kukkien kukkia, kukkia vaan ;)
T Ap
e
No ihan sama, silti minä en pidä yhtään pikkukoirista. Ei minun tarvitse. Good for you jos let vastuullinen, monet pikkugremlinien omistajat ei ole koska ne vauvattelee koiriaan (vrt. Johanna Tukiainen) eikä pidä niitä laumaeläiminä saati kurituksen arvoisina. Sit ihmetellään että miksiFifi on dominoiva ja räkyttää!
Cesar Millan itkee verta.
En tiedä miksi, mutta en siedä pikkukoiria ollenkaan mutta olen senverta kohtelias ettei mun tarvi sitä kylillä huudela.
Oulussa sai joku isäntä puukosta kylkeen tällä viikolla, kun huomatti jollekin koirantyhjentäjälle noista jätöksistä. :D
Koirat ok, idiootit koiranomistajat pitäis tunkea turkinhihaan ja nussia uudestaan.
mutta ei niitä voi sen takia uhata tappaakaan.
AP, koeta jaksaa!
ja nyt kun on klo 14.30, niin toi ukko lähtee taas opettelemaan kävelyä pikkuisen ärsyttävän piskin kanssa ;) Ohjeistin häntä, että juttelee koiralle, ja jos on ihmisiä lähellä niin pitää remmin vähän kireemmällä, sanoo että joo siellä meni täti tms., ja että antaa mennä vaan ohi ;) Kun mä vien koiran ulos, niin siellä kävelee puluja, näkee oravia, pyöriä tms ja me istumme koiran kaa ihan hiljaa rauhassa lenkin päätteksi tuolilla ;)
Nyt kyllä täytyy sanoa että on jotain pielessä!! okei koiraa täytyy opettaa niin ettei haukkuisi turhia , mutta tuo haukkuminen on koiran kieli! Jos se ei kerta käy kiinni ihmiseen vaan haukahtaa niin silloin tuollaiset uhkailut potkimisesta on ihan turhia!!! Olkoon koira iso tai pieni niin myös meidän ihmisten pitää osata käyttäytyä!!!! Tottakai koira pitää olla hallinnassa ja ettei aiheuta vaaratilanteita ,mutta eiköhän sama koske myös meihin ihmisiin!!!!
koira myöskin mallia kääpiö sen jälkeen kun oli saamassa itse turpaansa kipitti paskat housuissa karkuun ei ole toisten tullut meidän kullannupulle vittuilemaan.
koira myöskin mallia kääpiö sen jälkeen kun oli saamassa itse turpaansa kipitti paskat housuissa karkuun ei ole toisten tullut meidän kullannupulle vittuilemaan.
miten se tähän liittyy? Siis että kaikki pienet koirat on uhkaavia räkyttäjiä ja suuret on kuninkaita? Eiköhän tää ole ihan omistajan korvien välissä, miten koira käyttäytyy?? Ihan varmasti esim. tällä ketä lainasin, on se koira hänen kullannuppunsa. Niin on minunkin sydänkäpyseni. Juuri tuosta syystä en salli koirani lähestyä ketään ihmistä enkä koiria.
Meillä on kuulkaas ihan oma elämä täällä kotona, on kaksi rakastavaa koiranomistajaa ja kaksi kissaa ;)
koirankasvatuksessa on jotain pielessä, jos koira lenkillä ryhtyy haukkumaan muita.
Siis tiesit etukäteen ettei hän pärjää koiran kanssa ja sitten itket täällä jälkikäteen kun asiasta on sanottu.
erittäin laajasydäminen. Koira on ollut meillä 2 viikkoa, ja mulla on ollut koiria ennenkin, mieskaverille tää on ensimmäinen. Minä olen se, joka tekee aamu- ja iltalenkit, työnin takia mies tekee päivälenkin ja kuten kerroin, hakusessa hallinta on. Mutta tällä ei ole mitään tekoa rasisimin kaa, vaan ylipäänsä en tajua ihmistä joka tulee vastaan ja jos koirani sattuu haukahtamaan, niin uhataan potkia kuoliaaksi. That's it. T Ap
olin kerran lenkillä koirani kanssa kun vastaan tuli joukkio vääränvärisiä. Katsoivat pahasti muttei kukaan uskaltanut tehdä yhtään mitään, väistivät nurmikolle kuten valkoista pitääkin!
Pikku hauvelini ja sen torahampaiden koolla oli ehkä vaikutusta asiaan.
Siis tiesit etukäteen ettei hän pärjää koiran kanssa ja sitten itket täällä jälkikäteen kun asiasta on sanottu.
, ja myös mieskaverini on saatava opetella koiriin, joten miten muuten sitä oppii kuin ulkoilemalla. Mulla ei ole se ongelma, mutta kun edelleenkin sanon, että en voi käyttää iltapäivälenkillä työn takia. Mies käyttää silloin, opettelee. Ja nyt kirjoitan tätä himasta vapaalta, jotta ette luule että työnantajan piikkin.
ja jolla on hullu koira.
Sapettaa tollaset!