Mihin osotteeseen voi vangeille kirjottaa?
Kommentit (36)
Onko sulla joku tietty mielessä?
Mua alko itseä kiinnostaa se mistä eilen oli juttua lehdissä.. se ku oli tappanut toisen vaimonsa. En silti varmaan kehtaa ottaa yhteyttä mut onhan se hauska fantasioida :/
Häh, miksi haluatte kirjoittaa vangille? Heille voi kirjoittaa vankilan osoitteeseen, jossa ovat sijoitettuna, nimi mukaan, kenelle kirje on osoitettu.
Jani Forsman (Lötjönen) kiinnostais. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:04"]
Jani Forsman (Lötjönen) kiinnostais. :) ap
[/quote]
okei, olet niitä naisia....
Sörkan vankilassa se istui ainakin ensimmäisen tuomionsa. Tästä nykyisestä en tiedä.
homohan se taitaa olla.
Ei voi olla homo. Hän vihaa homoja.
ap
Tyhmiä ämmiä, sori. Ne on ihan keskenkasvuisia vajareita suurin osa siellä vankilassa. Paska itsetunto, jota täytyy pönkittää uhoamalla. Tuoko kiinnostaa jotain?
No kyllä kiinnostaa ja kiihottaa! Toinen joka vois myös kiinnostaa on se Janne Lahtinen mut sille en uskalla kirjoittaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:27"]
Tyhmiä ämmiä, sori. Ne on ihan keskenkasvuisia vajareita suurin osa siellä vankilassa. Paska itsetunto, jota täytyy pönkittää uhoamalla. Tuoko kiinnostaa jotain?
[/quote]
Naisia kiinnostaa joko elämänsä täydellisesti sössinyt mies (esim. vangit) tai huippumenestynyt johtaja.
Nämä on mitkä oikeasti kiinnostavat. Keskiluokalle jää sitten ne "järkevät naiset" jotka eivät johtajiin yllä, mutta ovat sen verran persoja mukavalle elämälle, että ovat valmiita vaihtamaan jännän ja vaarallisen elämän keskiluokkaiseen.
Ketä on Janne Lahtinen? Oot sä urpo.
Nää kaks kiinnostaa koska on Suomen nuorimpia elinkautisvankeja ja samaa ikäluokkaa. Ja tosi hyvän näkösii! :)
ap
Noin se yhteydenpito sujuu kuin nelonen kirjoitti.
Itse aikaan kirjottelin yhden vangin kanssa aika pitkään ja kävin tapaamassakin kerran. Enemmän se kirjoittelu oli mulle sellasta piristystä arkipäivään. Oli kiva odottaa milloin taas tulee kirje ja mitä se sanoo. Ihan kuin olis ollut pikkutyttö taas kun odotti malttamattomana vastaakohan se :D
Mitä enemmän tutustun naisten sielunelämään, sitä varmempi olen, että parempi ilman muijaa :D
Onkohan esim. thai-naiset samanlaisia? Tuli mieleen, että ehkä nämä länsimaisten naisten 'perversiot' johtuvat siitä kun asiat on niin hyvin. Jännitystä on haettava esim. tapailemalla murhamiehiä. Vai onko tämä ihan universaali ilmiö?
Onhan se tosi kiihottava tommonen vaarallinen mies - ainakin siihen asti kunnes on kirves otsassa. Toisaalta ei se Forsman naisia oo tappanut eikä kyllä pääse poiskaan ihan pian.
homo se silti on, sen ekan linnatuomionsahan sai kun tappoi sen miehen joka erehtyi sanomaan homostelleensa Janin kanssa. Häiriintynyt ja mielenvikainen ja ihan kaapissa.
Vangin nimi, osasto, vankilan osoite. Jos ei tiedä osastoa menee kyllä perille ilmankin. Kirjeet avataan ja mahdollisesti myös luetaan.
Lahtinen näköjään pääsee vapaaksi ensi kesänä. Ap nyt äkkiä kirjottelemaan Mikkelin vankilaan niin voit jo vuoden päästä olla otsikoissa!
sitten voidaan täällä tehdä aloitus että "muistatteko sen ketjun missä nainen halusi kirjoittaa vangeille? Pahasti kävi..."
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:03"]
Mitä enemmän tutustun naisten sielunelämään, sitä varmempi olen, että parempi ilman muijaa :D
Onkohan esim. thai-naiset samanlaisia? Tuli mieleen, että ehkä nämä länsimaisten naisten 'perversiot' johtuvat siitä kun asiat on niin hyvin. Jännitystä on haettava esim. tapailemalla murhamiehiä. Vai onko tämä ihan universaali ilmiö?
[/quote]
Tuskin ovat erilaisia. On niillä murhamiehillä naisia ollut jo ennen kuin asiat yhteiskunnan tasolla olivat hyvin.
Writeaprisoner.com