Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi ei! lapsi herännyt itekseen

Vierailija
08.07.2012 |

Syönyt sokeri kipon tyhjäksi,keksit ja karkit, sekottanu lääkkeet, räpeltäny tietokoneen sekausin.... Vituttaa ihan suunnattomadti. Koko päivä pilalla! Mitä teen? Lapsi eri tod tule herättämään vsan touhuilee omiaan

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähdin jo klo 7 lenkille, olipa ihanaa aloittaa aamu reippaalla 1,5 tunnin kävelyllä! Nukkukaa te vaan krapulaanne pois.

Vierailija
22/24 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei KIINNOSTAIS herätä... :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähdin jo klo 7 lenkille, olipa ihanaa aloittaa aamu reippaalla 1,5 tunnin kävelyllä! Nukkukaa te vaan krapulaanne pois.

Jotku kato on illanvirkkuja, oli kännissä tai ei.

Jos mun ei tarvis olla nyt töissä niin luultavasti olisin herännyt noin tunti sitten. Käyn mielummin lenkillä myöhään illalla/ jopa yöllä näin kesäisin. Ihania on kesäyöt!

Vierailija
24/24 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aamu on kaikki keittiön kaapit tutkittu ja tietokonetta /ipadia räpelletty tai yritetty ainakin. Miten voin estää tämän. Lapsi herännyt siis joskus kolmekin tuntia ennen meitä. Miten tää estetään?

Lapset on tällaisia!! Haloo?? Sulla on normaali lapsi. Itse nukut raskaasti ja et jotenkin ihmeellisesti kuule touhuja??

Ja hei ne vitamiinitkin ON myrkkyä joten nekin äkiä lukkojen taakse.

Luulen että olet tissutellut eilen ja nyt vituttaaaaaaargh!

Itsekin nukun välillä todella raskaasti. ja kyllä, muksu heräsi muutaman kerran paljon ennen mua ja kerkesi touhuamaan vaikka mitä. Nooh, tuon olin ennakoinut joskus aikoinaan joten mitään sotkua suurempaa vahinkoa ei tapahtunut.

Ei mulla ainakaan ole mitään kuudetta aistia, joka herättäisi jos lapsi touhuaa niin hiljaa ettei siihen voi herätä.