5-6 vuotiaalle kännykkä ja liittymä onko järkeä?
sukulaislapsi on jäänyt koukkuun kännykkäänsä, se pitää olla aina mukana ja päällä ja soittelee tyhjänpäiviä puheluita. Mitä järkeä siinä on?
minusta lapsi ei tarvitse kännykkää ennen kuin menee kouluun ja on sen vuoksi enemmän yksin.
Kommentit (7)
ei tekisi kännykällä yhtään mitään. Koulun alkaessa hommataan oma luuri
lapsi on jatkuvasti kännykkäänsä näpräämässä? oikea tyhmentävä kapine. kuinka kaikki opettajat ovat helisemässä kouluissa ylä ja ala-asteilla kun ei totella ja kunnioiteta sen verran että sitä kännykkää ei näprätä koulun tunneilla.
Itse olen kotona, kun poika on koulussa, joten poika tulee koulun jälkeen kotiin.
Pelottaa se, että jääkö poika porukoiden ulkopuolelle sitten. Toki tässä on vielä aikaa pohtia, kun eskariin vasta menossa. Mutta ainakin viime vuonna jo monella eskarilaisella oli kännykkä..
Hyvä, että osaa jo tektata ja uutuudenviehätys on kadonnut ennen koulun aloittamista.
Kännykän käyttöä siis "harjoiteltu" ennen koulun alkamista. Meillä kännykkä on soitto- ja viestimisväline, ei lelu jota näprätään koko ajan.
Meillä tämä tapa todettu hyväksi, tehköön kaikki niin kuin oikealta tuntuu.
syksyllä kouluun.
Jos olisi sellainen asuinseutu, että voisi päästää itsekseen liikkumaan vapaammin, niin sitten olisi ihan must jo siitä lähtien kun yksinään liikkuu poissa pihapiiristä (5-6v paikkeilla?), mutta me asutaan niin korvessa ja lähellä vaarallista junarataa ja isoa tietä, ettei ole ollut syytä päästää. Kavereillekin matkaa 4-5 km, joten joka tapauksessa kuskataan tai ainakin yhdessä pyöräillään.
Tosin mä olen kotona päivät, eli ei pakottavaa tarvetta.