Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kutsun ihaniin synttäribileisiin...MUTTA

Vierailija
30.07.2012 |

- tiedän että sinne on kutsuttu myös ihminen joka loukkasi ja teki minulle erittäin ruman tempun lokakuussa (nainen, ex-hyvä ystäväni) joten nyt suren etten haluakaan osallistua toisen hyvän ystävän synttärikemuihin :(

Miten aikuisenakin vielä elämä on joskus ihmissuhteiden kanssa tälläistä? :(

Luulin että tälläiset loppuu teini-ikään mutta ei.

KOen että minua on loukattu niin pahasti että pelkään reaktiotani kun ja jos näen tämän loukkaajan :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedät ettet itse aloita rettelöintiä, et edes humalassa, niin mene ihmeessä. Sano tälle naiselle normaalisti päivää/iltaa tai mitä nyt sanotaankaan ihmisille kun saavutaan paikalle, sen enempää sinun ei tarvitse hänelle sanoa, eikä häntä huomioida, kunhan pidät huolen ettette jää kahdestaan. Mutta jos epäilet ettet osaa käyttäytyä, älä mene. Tai soita kaverillesi ja kysy mitä hän on mieltä? Tosi ikävää kaverillesi kun on sinut kutsunut, ja voihan olla ettei se toinen sinne edes tule. Ja pääseehän sieltä pois jos alkaa vituttamaan liikaa. Tsemppiä sinulle.

Vierailija
2/9 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin osallistumistani vielä...en halua mitään kohtauksia toisten juhlissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehtinyt tai muutenkaan huomioinut. Ihan hyvin meni.

Vierailija
4/9 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän luokalla oli ihminen joka puhui kaikkien seläbån takana pahaa. Erityisesti minun, koska oltiin kämppiksiä.

Kun tuli luokkajuhlat, olin naamakirjasta lukenut hänen juttuja , siis ystäväni on hänen kanssaan ystävä siellä. Minä olin päässäni miettinyt mitä sanon jos jne.

Ja juhlat alkoivat. Alkoi taas tämä omakehu mutta oli helppo aina lyödä vatsaan, hänellä tosi ikävä avioero, hometalokiista, joutui 35 v vanhempien kotiin asumaan jne. Kun kertoi jotain upeeta kysyin missäs sun mies on, Mikko oli kyllä niin komea, olis ollut muitakin ottajia. Kun vastas ei päässyt tulemaan, no ei kun olivat eronneet, kysyin kuinkas monta vuotta olette olleet naimisiissa ja sitten pitikin jo mennä vessaan. Mulla oli 3 juttua, jotka tiesin ja kun alkoi tämä itsensä kehu, keskeytin aina,

Kerro ystävällesi teidän väleistä, mitä hän on sinulle tehnyt. Jos tilanne vaatii apua, sitä saat. Juhlissa käyttäydy niin kuin hän olisi ilmaa.

Vierailija
5/9 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän luokalla oli ihminen joka puhui kaikkien seläbån takana pahaa. Erityisesti minun, koska oltiin kämppiksiä.

Kun tuli luokkajuhlat, olin naamakirjasta lukenut hänen juttuja , siis ystäväni on hänen kanssaan ystävä siellä. Minä olin päässäni miettinyt mitä sanon jos jne.

Ja juhlat alkoivat. Alkoi taas tämä omakehu mutta oli helppo aina lyödä vatsaan, hänellä tosi ikävä avioero, hometalokiista, joutui 35 v vanhempien kotiin asumaan jne. Kun kertoi jotain upeeta kysyin missäs sun mies on, Mikko oli kyllä niin komea, olis ollut muitakin ottajia. Kun vastas ei päässyt tulemaan, no ei kun olivat eronneet, kysyin kuinkas monta vuotta olette olleet naimisiissa ja sitten pitikin jo mennä vessaan. Mulla oli 3 juttua, jotka tiesin ja kun alkoi tämä itsensä kehu, keskeytin aina,

Kerro ystävällesi teidän väleistä, mitä hän on sinulle tehnyt. Jos tilanne vaatii apua, sitä saat. Juhlissa käyttäydy niin kuin hän olisi ilmaa.

luokkabileisiin varmaan toimii...

Miten voit vinkata, että juhlissa käyttäydy kuin olisi ilmaa, kun itse vittuilit ihan koko ajan ?

Vierailija
6/9 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voin kommentoida.

veikö miehes?

Vierailija
7/9 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne bileet väliin, jos et usko, että osaat käyttäytyä. Ystäväsi ei tule tykkäämään, jos ikäväksi siellä rupeat.

Vierailija
8/9 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätät vain huomioimatta kyseisen loukkaajan.

Mutta jos et pysty neutraalisti käyttäytymään niin älä mene pilaamaan juhlia.

Vierailija
9/9 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä välisi sen tyypin kanssa ja nauti synttäreistä ja elämästä! Kukaan ei ole täydellinen, sinäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan