Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jälkivuoto loppui jo viikoksi

Vierailija
07.07.2012 |

Ja nyt taad tulee verta. Muutama pikkuhousunsuoja päivässä menee. Menkat on sina ollu runsaat ja tosi kipeet. synnytyksestä nyt reilu 6 viikkoa. Mitä tää on? Edellee jälkivuotoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkivuoto loppui, viikko taukoa ja menkat perään. Jälkitarkastuksessa ihmeteltiin tätä terkkarin kans mut siitä ne menkat jatkui säännöllisinä eli kyllä ne oli ihan oikeat vaikka varhain tulivatkin (täysimetinkin).

Vierailija
2/5 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi menkat kans just noin jälkivuodon jälkeen ja siitä jatkui säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla menkat, mutta todennäköisemmin vain jatkunut jälkivuoto. Itselläni vieläkin saattaa silloin tällöin verta tihkua, mikä menee yksinkertaisesti hormoonien piikkiin. Imetän, synnytyksestä 3kk, eivätkä ole kuukautiset, jotka kivuista tunnistaisin kyllä.

Vierailija
4/5 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä ristiäispäivä ja oli iloinen, että jälkivuoto oli loppunut ehkä viikkoa ennen. En meinannut uskoa, että heti alkais menkat, mut niin vaan kävi! Ja heti oli täysin säännölliset, vaikka tätä toista lastani imetin yli vuoden ikään ja kiinteitäkin alkoi syödä vasta 8 kuukauden iässä..

Vierailija
5/5 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että heti ekan lapsen syntymön jälkeen menkkakivut loppuivat kuin seinään. Aiemmin oli välillä niin kivia kipuja, että jouduin jopa pari kertaa vuodessa olemaan pois töistä vaikka söin kipulääkkeitä.

Nyt mulla on 3 lasta eikä enää ole ollut mitään kuukautiskipuja. Mahtavaa!

(tosin olen kuullut päinvastaisenkin tarinan, kaverilla ei ollut ennen lapsia mitää kuukautiskipuja, mutta ekan synnytyksen jälkeen on ollut...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi