Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla ongelmana että mies ei halua tehdä "mitään erityistä" lomalla?

Vierailija
07.07.2012 |

Minä haluaisin tehdä edes jotain arjesta poikkevaa, ihan yhden-kahden yön lomamatkakin riittäisi.

Miestä ei kiinnosta, tuijottaa tv:tä ja lukee kirjoja ihan niin kuin ympäri vuoden vapaa-ajallaan.

Kai sitä voisi lähteä ilman miestäkin, mutta olisi vaan helpompaa ja kivempaa mennä koko perhe kun on pienet lapsetkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa koko ajan olla menossa pää kolmantena jalkana jonnekin, koita nyt siinä sitten rentoutua ja rauhoittua. Minusta olisi ihanaa edes pari päivää ihan vain olla vaikka mökillä tai edes kotona, mutta ei. Miehestä lomapäivä on mennyt hukkaan jos ei olla käyty jossakin tai tehty jotain erityistä. Tultiin lopulta siihen tulokseen, että mies laukkokoon yksinään ympäri maakuntaa kaikissa kesätapahtumissa ja kissanristiäisissä jos minua ei huvitä lähteä.

Vierailija
2/4 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse olisin halunnut ulkomaille, mutta se nyt jää rahatilanteen takia. Jos rahatilanne ja olosuhteet on olleet hyvät, olen kyllä saanut sitten miehenkin innostumaan lomasta :) Joten ei ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana vaan olla kotona...

Vierailija
4/4 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aikuisten keskeisessä suhteessa pitäisi pystyä kompromisseihin. Jos vaikka sovitaan että ensin reissataan viikko, ens viikko ollaan mökillä sitten. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi