Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko häät maksavat

Vierailija
06.07.2012 |

Siis suunnilleen jos on noin 100 vierasta ja häät sellaiset normaalit ilman mitään erikoisuuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e per pää ovat olleet melko lailla nuo muutamat häät, mistä on suht ajankohtaista tietoja. Hintaa voi laskea hommaamalla halvan juhlapaikan (haastavaa vähänkään isommalle juhlaväelle) tai hakemalla alkoholit Virosta (mikä taas vaatii juhlapaikalta lupaa tuoda omat alkoholijuomat). Ruoka, juhlapaikka ja alkoholijuomat ovat ylivoimaisesti suurimmat kustannukset ja niistä on vaikea hirveästi leikata. Muut summat ovat täysin merkityksettömiä näiden rinnalla, joten niistä ei hirveästi kannata stressata.

Vierailija
2/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienellä paikkakunnalla jossa löytyy vanhoja tiloja paljon jotka ovat juhlakäytössä. Maksavat vuorokaudelta jopa alle 200 euroa, joten tuo ei ole se kallein tikki meidän kohdalla. Kaiken muun hinta onkin itselle vielä vähän epäselvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puku 1000e, ruuat 900e, juomat 800e, muu pukeutumiseen liittyvä 300e, kutsut ja hääkarkit 200e, servetit, kynttilät ja muut koristeet 350e, kukat 180e, tarjoilijoiden liksa 160e, mun sormus 40e, mun kampaaja ja meikki 190e, valokuvaus 250e, lasivuokraus 170e, kiitoskortit 250e, muu sälä (dvd, vieraskirja, kaasupullon laina, bensat...) 300e.

Näin suunnilleen koostui meidän 5000e. Ja tosiaan tila oli ilmainen ja miehen broidi kokos bändin meille lahjaksi. Vieraita oli 120. Buffa ja iltapala, juomaa oli koko ajan tarjolla.

Vierailija
4/7 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi kuulemma 10 000. Vieraita oli juuri about tuon verran. Juhlatila ja pitopalvelu.

Vierailija
5/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ihan normaali keskimääräinen hinta?

Vierailija
6/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tila oli ilmainen, tehtiin ruuat itse ja saatiin bändi lahjaksi.

Vierailija
7/7 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin heillä oli hieno juhlatila (iso tila, jossa kaikki näkivät kaikki yhtä aikaa) ja pitopalvelun ruoat (buffetti) oli myös hyvä, siihen kuului iltapala.

Sukulaisellani oli myös muusikkoystäviä, joten eivät joutuneet maksamaan hääbändistä.

Häät olivat Helsingissä joten on tietysti mahdollista, että jonkun maalaiskylän juhlahuoneen vuokra on vähemmän kuin tuo. Pitopalvelukin tietysti maksaa, vaikka on buffa niin jokuhan nekin laittaa. Vaikka tekisi itse niin menee niihinkin rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi