Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menny hermo tänää 3vuotiaasee niin monta kertaa

Vierailija
06.07.2012 |

Et itken nyt, ja vielä pitäs kestää pari tuntia ennen nukkumista

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt noin hankalaa on ollut?

Vierailija
2/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljävuotias on jo paljon miellyttävämpi ja tajuaa paremmin. koita kestää. se on vaan vaihe.

t.kolmen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoaa vaikka 2 tuntia. Tarrat ollu käytössä kuuksusia,ei oo viikkoon saanu tarraa. Keksii pahaa koko ajan

Vierailija
4/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoaa vaikka 2 tuntia. Tarrat ollu käytössä kuuksusia,ei oo viikkoon saanu tarraa. Keksii pahaa koko ajan

kuitenkin pidät lasta jäähyllä etkä luovuta? Jos annat periksi, totta kai lapsi huutaa, kun tietää että ennemmin tai myöhemmin päästät hänet pälkähästä.

Vaikeaa tuo on, tiedän. Jaksuja.

Vierailija
5/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi jäähyjutut on ihan sanonko mä mistä! En usko niihin ollenkaan. En ole koskaan niitä käyttänyt. Ja tarratkin on varmaan noin pienellä aika tehottomia.

Mikäs pikkusta nyt raivostuttaa? Lempeys ja halaus on pop välillä. Tiedän kyllä, että on helpompi antaa vierestä neuvoja. Mutta yritä rauhoittaa tilanne jollain, vaikka halauksella ja leikkimisellä.

Vierailija
6/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan tehoa. tänään alko aamu puol 7 illä että n. 2 min välein kielin huutamasta ja meluamata. Ulos ei päästä kun vetkuilee ja kun itse olen ulkona vaatteet päällä vauvan kanssa niin itten vata alkaa itse huutamaan mukaan kun ei ole 2 tumnnissa pukenut mitään..... äsken puitossa yritti rikkoa pöydän nujuuttamalla edestakaisin, kielin niin kiipesi sen päälle ja keinutti vielä enemmän, notin ala ja raivari tuli

Vierailija
7/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan tehoa. tänään alko aamu puol 7 illä että n. 2 min välein kielin huutamasta ja meluamata. Ulos ei päästä kun vetkuilee ja kun itse olen ulkona vaatteet päällä vauvan kanssa niin itten vata alkaa itse huutamaan mukaan kun ei ole 2 tumnnissa pukenut mitään..... äsken puitossa yritti rikkoa pöydän nujuuttamalla edestakaisin, kielin niin kiipesi sen päälle ja keinutti vielä enemmän, notin ala ja raivari tuli

tuossa tekstissähän se avainsana tulikin: vauva. Ilmeisestikin 3-vuotiaan riehuminen on mustankipeyttä ja huomionhakuisuutta. Yritä löytää vauvanhoidolta joku väli, jolloin voit antaa kunnolla positiivista huomiota esikoiselle. Nyt hän saa huomiota negatiivisin keinoin.

Ja mun mielestä kolmivuotiasa voi edelleen pukea, varsinkin jos hän on taantunut hetkellisesti johtuen pikkusisaruksen syntymästä.

Vierailija
8/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palloleikit. Monta kertaa on halittu ja naurettu,mutta homma kääntyy sekunnissa raivoon,ties mistä. leluja olen alkanut viedä varastoon. raivoaa esim kun ei saa päälleen vaatetta eikä löydä sitä, vaikka istuisi päällä.

ap

Vierailija
9/9 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tänään oltu ulkona useita tunteja, kehuja saa AINA kun on syytä.

tänäänkin sai jälkkärijätskin kun söi tosi hyvin ja reippaasti, heti jäätelön jälkeen kysyi että lähdetäänkö kotieläinpihaan, vastasin, että se on jo kiinni. alkoi kiljumaan, että se on auki , heittämään tavaroita ja tätä kesti 20 min. =´´(