Ihanat isovanhemmat:)
Oon tosi iloinen että meidän lapsila on ihanat isovanhemmat jotka haluaa osallistua lasten elämään.
Lapset ovat mummulla ja papalla joka toinen lauantai yökyläilemässä ja meillä on miehen kanssa yhteistä aikaa. Toki saatetaan joskus mennä itsekkin sinne jos ei muuta keksitä:)
Tuli vaan mieleen kun lapset pakkaavat kirjoja huomista kyläilyä varten ja itse mietin mitä ihanaa huomen iltana tekisi..
Kommentit (12)
Olen onnellinen teidän puolesta :)
Mahtavaa on myös se, että ymmärrät itsekin arvostaa tuota.
Me emme ole noin onnekkaita, mutta olen päättänyt olla itse tuollainen osallistuva ja apua tarjoava isovanhempi sitten joskus kun meille lapsenlapsia (toivottavasti) suodaan!
Mitä osallistumista hoitaminen on?
"Meillä on tarhassa niin ihanat tädit, jotka haluaa osallistua meidän lasten elämään"...
Meillä lasten isovanhemmat tajusivat aikaa sitten, että heidän omien lastensa parisuhde ei saa olla heistä millään tavalla riippuvainen. Aika sairasta, ettei kykene elämään miehen ja lasten kanssa perheenä ilman, että isovanhemmat antavat luvan yhteiseen aikaan.
Jos siis omasta aloitteestaan pyytävät lapset heille.
Ja vielä että ovat luotettavia, että heille uskaltaa antaa hoidettavaksi, kaikille ei uskalla.
Mukavaa iltaa :)
Esim. eilen, kun kärsin kauheasta migreenistä, vanhempani tulivat hoitamaan vauvaa. Muutenkin ovat avuksi, tykkäävät olla lastenlasten kanssa tosi paljon.
Mitä osallistumista hoitaminen on?
"Meillä on tarhassa niin ihanat tädit, jotka haluaa osallistua meidän lasten elämään"...
Meillä lasten isovanhemmat tajusivat aikaa sitten, että heidän omien lastensa parisuhde ei saa olla heistä millään tavalla riippuvainen. Aika sairasta, ettei kykene elämään miehen ja lasten kanssa perheenä ilman, että isovanhemmat antavat luvan yhteiseen aikaan.
että tulevat hakemaan lapset ja vielä ilman rahallista korvausta? No jo on mukava tarha:))))
Missähän kohtaa mainitsin etten kykene elämään perheenä ilman isovanhempia?? Saatikka että kysyn lupaa yhteiseen aikaan??
Käytkö ihan täysillä????!!??
voin vaan kuvitella kuinka mukavaa tuollainen on!
Meillä on kaikki isovanhemmat eläkkeellä mutta kovin kiireisiä..
Mitä osallistumista hoitaminen on? "Meillä on tarhassa niin ihanat tädit, jotka haluaa osallistua meidän lasten elämään"... Meillä lasten isovanhemmat tajusivat aikaa sitten, että heidän omien lastensa parisuhde ei saa olla heistä millään tavalla riippuvainen. Aika sairasta, ettei kykene elämään miehen ja lasten kanssa perheenä ilman, että isovanhemmat antavat luvan yhteiseen aikaan.
että tulevat hakemaan lapset ja vielä ilman rahallista korvausta? No jo on mukava tarha:)))) Missähän kohtaa mainitsin etten kykene elämään perheenä ilman isovanhempia?? Saatikka että kysyn lupaa yhteiseen aikaan?? Käytkö ihan täysillä????!!??
hoidetaan näitä nimenomaan ilmaiseksi!
Kirjoituksestasi päätellen et kykene elämään ilman isovanhempien apua, koska lapset näyttävät viettävän enemmän aikaa muiden kuin sinun kanssa. Oletko mielenterveyspotilas tai muuten epävakaa, kun et kaikesta päätellen itse kykene huolehtimaan lapsista?
Mitä osallistumista hoitaminen on? "Meillä on tarhassa niin ihanat tädit, jotka haluaa osallistua meidän lasten elämään"... Meillä lasten isovanhemmat tajusivat aikaa sitten, että heidän omien lastensa parisuhde ei saa olla heistä millään tavalla riippuvainen. Aika sairasta, ettei kykene elämään miehen ja lasten kanssa perheenä ilman, että isovanhemmat antavat luvan yhteiseen aikaan.
että tulevat hakemaan lapset ja vielä ilman rahallista korvausta? No jo on mukava tarha:)))) Missähän kohtaa mainitsin etten kykene elämään perheenä ilman isovanhempia?? Saatikka että kysyn lupaa yhteiseen aikaan?? Käytkö ihan täysillä????!!??
hoidetaan näitä nimenomaan ilmaiseksi!Kirjoituksestasi päätellen et kykene elämään ilman isovanhempien apua, koska lapset näyttävät viettävän enemmän aikaa muiden kuin sinun kanssa. Oletko mielenterveyspotilas tai muuten epävakaa, kun et kaikesta päätellen itse kykene huolehtimaan lapsista?
selvää riidan haastamista.
hoidetaan näitä nimenomaan ilmaiseksi!Kirjoituksestasi päätellen et kykene elämään ilman isovanhempien apua, koska lapset näyttävät viettävän enemmän aikaa muiden kuin sinun kanssa. Oletko mielenterveyspotilas tai muuten epävakaa, kun et kaikesta päätellen itse kykene huolehtimaan lapsista?
Pyydän ettet enää kommentoi tähän ketjuun.
ap
mieti kuka on mielisairas. Oot ihan skitso ämmä. Hyi saatana.
osallistuvat isovanhemmat! Ei tarvitse kysellä hoitoapuja, kun kysyvät itse koska saavat lapsen taas kylään :).
Me saatiin juuri aikuisten grillauskutsu tuttaville, mutta todettiin että vain toinen voi mennä, koska tarvitsemme yöhoitopaikan mummolasta lapsellemme kolmen viikon kuluttua, ja justiinsa alkuvuodesta hän oli mummolassa yötä, eli aivan turva pyydellä noin tiheesti. Vituttaa.