Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on uus innostava romunraivaus ajatus :). Ajattelen mitä ottaisin mukaan erotessamme!

Vierailija
06.07.2012 |

Kaappien yms. raivaus on ollut hankalaa kun mietin aina että saatan mä tätä viel jossain tarvita. Nyt ajattelen siivotessani, että jos eroan ja hankin uuden kodin, niin mitä haluan ottaa mukaani. No, en nyt säästele mitään tavaroita joita on tuplasti sen takia että tarvitsen toisen kappaleen kotiini ja toinen jää miehelle mutta mm. omista tavaroista ajattelen noin, kun pohdin säästääkö vai hankkiudunko eroon. Esim. mitä kirjojani haluan kirjahyllystä uuteen kotiin? Jos en halua juuri mitään niin laitan myyntiin jne.

Niin ja itse eroajatuksesta. En ole eroamassa, mutta kieltämättä näin 15 vuoden liiton jälkeen joskus haaveilee itsenäisestä elämästä omassa kodissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos meille tulisi ero, niin ottaisin varmaan kaikki romuni mukaan, miehelle ei paljon jäisi, koska minä nämä kaikki romut olen tänne haalinut. Muuton yhteydessä tulee heitettyä enemmän pois, mutta joka kerta ei ole ehtinyt sitäkään tehdä. Tuntuu välillä että kärrään vaan kaikki kaatopaikalle, voisi kyllä auttaa avioliittoa kun ei tarvitsisi ressata siivoamista.

Vierailija
2/2 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus ei olisikaan tässä ajatusleikissä jättää miehelle tavaroitani, vaan nimenomaan miettiä mitä haluan ottaa mukaan uuteen kotiin ja ne tavarani joita en sinne halua laitan nyt myyntiin, keräyksiin jne.

Oikeasti, jos nyt katson vaikka tuota kirjahyllyä jonka raivauksen juuri aloitin, niin en niistä kyllä paljoa muuta haluaisi mukaan kuin valokuvat ja ihan pari kaunista koriste-esinettä. Kaikki muut tavarat siinä on vain ajautuneet meille ja ovat kirjahyllyssä kun ei muutakaan paikkaa ole. Niinpä karsin nyt kaiken turhan sieltä pois ja jätän vain ne tavarat jotka ottaisin mukaan. Toki miehen tavaroista pitää kysyä ennen kuin niitä heitän pois.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla