Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mahdollista laihtua 10kg kahdessa kuukaudessa?

Vierailija
06.07.2012 |

Ja millä keinoin se onnistuu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ole terveellistä. Riippuu tietenkin kuinka paljon ylipainoa mutta jos ylipainoa on vain tuo 10kg niin realistista on noin 6-7kg tuossa ajassa. 7kg läskiä on 49 000 kaloria eli joka päivä pitäisi tulla n.1000 kalorin vaje. Eli jos syöt 1200 kaloria ja normaali kulutus on esim. 1800 kaloria niin liikkuen pitää kuluttaa 400 kaloria.

Vierailija
2/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei toi oo ku hiukka reilu kilo viikos....kovaa kuria syömiseen...sil lähtee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka asettaa tällaisia "tavoitteita" joissa ei ole mitään järkeä. 2-4 kg/kk on järkevä tavoite ja varmasti pysyvämpi kuin joku pikapainonpudotus missä kilot tulevat varmasti takaisin moninkertaisesti.

Vierailija
4/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon just laihtunu kymmenen kiloa vähän alle kahdessa kuukaudessa. (Lähtötilanne 183 cm / 85 kg, nyt paino 74-75 kg. Ensimmäiset pari viikkoa olin erittäin tarkka syömisistäni, söin lähinnä salaatteja ja keittoja, napsin porkkanoita ja hedelmiä. Pasta, leipä, kaikki herkut, alkoholi oli pannassa. Liikkunut en varsinaisesti. Kiloja taisi lähteä viitisen. Tuon alkurutistuksen jälkeen söin oikeastaa mitä halusin, herkkuja ja alkoholiakin, hirveästi mistään välittämättä, mutta aloitin myös fyysisen työn...

Vierailija
5/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö kahdessa kuukaudessa.. No saatiin kutsu yhteen tapahtumaan syyskuun puoliväliin ja olisin ikionnellinen, jos pystyisin sillon olemaan (edes melkein) samanlainen kuin ennenkin.



Toki ymmärrän, että totaalinen elämäntapojan muutos olisi parempi, mutta toivoisin nyt saavani sellaisen motivaatiopiikin tuosta tapahtumasta, että saisin alkuun kunnolla kiloja pois.



Mikään superlaiha en ole koskaan ollut. Mutta toivoisin pääseväni alle 65 kiloon (sitten joskus).



-AP-

Vierailija
6/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt 5 Nutrilett- pirtelöä päivässä, laihdut n. 12 kg/6 vk.



Laihduin itse 15 kg/ 9 vk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useita esim. easy diet, nutrilett.

Vierailija
8/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänee varmaan käydä kaupassa tutkailemassa valikoimaa. Entä kun tuon dietin lopettaa niin palaako paino takaisin?



-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 169cm, ja painoni oli äitienoäivän jälkeisenä maanantaina 88,8kg. Nyt vaaka näyttää 9 kg vähemmän. ekat 6-7kg tippui kuukaudessa, sitten jäi lapset kesälomalle ja olen lomailln painonpudotuksesta.. joten kesäkuussa on pudonnut vain se n 2kg. Tavoite oli tiputtaa n 500g/viikko.

Ei ihmediettejä eikä pussikeittoja, Kiloklubiin liityin ja toukokuun pidin hyvinkin tarkkaa ruoka- ja liikuntapäiväkirjaa. Ja tällä mnetelmällä jatkan taas elokuussa, siihen asti koitan stää vain painon nousun :)

Suosittelen.

Vierailija
10/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kudos menee kasaan,siinä säästät sen minkä kiloissa jää vajaaksi.Jo kuukauden säännöllinen uinti hallissa tekee ihmeitä.Ja ruokavalio päälle.leipä pois kokonaan ja peruna, muuten syö hiilareita, esim.vehnäleseitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nesteitä takas kun alat syömään ruokaa, mut olen jo tiputtanut nekin, ihan välttämällä sokeria, pullaa, hiilareita, ja paljon vihanneksia, kalaa kanaa lihaa, rahkaa, marjoja, vettä. Eli terveellinen ruokavalio nin ei tuu takas. Tosta saa hyvän startin, eka viikko on vaikee, sit se menee itsestään. Äläkä ota niitä suolaisia Nutriletteja tms jos ne ei uppoo, ite join sen 9 vk pelkkää suklaata ja mokkaa.

Vierailija
12/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellyttä sitä, että syöt jämptisti ja pidät aktiivisuustasosi korkealla eli hyötyliikunnan lisäksi (matkat kävellen ja pyörällä, ei hissiä vaan aina portaat) harrastat säännöllistä urheilua, mieluiten jotain kestoaktiviteettia (lenkkeily, sauvakävely, uinti, vesijuoksu) ja kevyttä salitreeniä.

Vierailija
14/17 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. Itsellä kanaa, salaatteja, parsakaalia, joten kalorit on alhaalla mutta olo tulee täyteen. Siihen päälle 3-4 kertaa viikossa kuntopyörää 45 min. Nyt on kuusi viikkoa mennyt ja puntari on 10kg kevyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitan laihtua 12 kg 2,5 kk:ssa!

Paino nyt 70 kg, tavoite 58.

Aloitin 48 h paastolla ja nyt teen pätkäpaastoa 8/16. Viikonloppusin tosin joustanut tuosta.

Syön vegaanista ruokaa. Vinkkejä?

Vierailija
16/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koitan laihtua 12 kg 2,5 kk:ssa!

Paino nyt 70 kg, tavoite 58.

Aloitin 48 h paastolla ja nyt teen pätkäpaastoa 8/16. Viikonloppusin tosin joustanut tuosta.

Syön vegaanista ruokaa. Vinkkejä?

Ota netistä käyttöön joku laskuri esim. keventäjät ja merkkaat totuudenmukaisesti kaikki syömiset. Yhden kilon pudotus vaatii vähintään 7000 kcal vajetta. Eli jos normaalisti olet syönyt 2000 kcal päivässä, niin kilon painon pudotus per viikko tarkoittaisi että voit syödä vain 1000 kcal päivä, mikä on kyllä tosi vaikea tavoite ylläpitää kuukausikaupalla.

Vierailija
17/17 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä koitan laihtua 12 kg 2,5 kk:ssa!

Paino nyt 70 kg, tavoite 58.

Aloitin 48 h paastolla ja nyt teen pätkäpaastoa 8/16. Viikonloppusin tosin joustanut tuosta.

Syön vegaanista ruokaa. Vinkkejä?

Ota netistä käyttöön joku laskuri esim. keventäjät ja merkkaat totuudenmukaisesti kaikki syömiset. Yhden kilon pudotus vaatii vähintään 7000 kcal vajetta. Eli jos normaalisti olet syönyt 2000 kcal päivässä, niin kilon painon pudotus per viikko tarkoittaisi että voit syödä vain 1000 kcal päivä, mikä on kyllä tosi vaikea tavoite ylläpitää kuukausikaupalla.

Korjaan ohjettasi hieman, AP:n tulisi laskea myös vrk peruskalorinkulutus, josta siis miinustaa tuo 500 kcal. Laskureita löytyy googlaamalla. Tuo 2000 kcal/vrk on ikivanha ja täysin virheellinen tieto joka syntyi niin, että 70-luvulla USA:ssa tehtiin ovensuukysely missä naisilta ja miehiltä kysyttiin kuinka paljon kaloreita he arvioivat kuluttavan vuorokaudessa. Tämän kyselyn perusteella laskettiin nuo keskiarvot naisille ja miehille jotka edelleen sitkeästi pitävät pintansa vaikka niillä ei ole mitään perustaa.