Kamelinvarvas vaiko ei :)
Kesä on trikoitten kulta-aikaa.
Mitä mieltä olette kamelinvarpaista, yes vai noup :)
Kommentit (17)
nivusseudut. Antomiamme on mitä se on. Ärsyttää myös että joku jaksaa taivastella jos nännit näkyvät kohoumina. Miksi hitossa kaikki pitäisi peittää jollain toppauksilla?
Kyllä kamelinvarvas kuvastaa enemmän huonosti istuvia housuja kuin luonnollista anatomiaa.
Kesä on trikoitten kulta-aikaa. Mitä mieltä olette kamelinvarpaista, yes vai noup :)
M 28
ja riippuu kropan rakenteesta
Joillakin munat ovat edessä jotenki ylhäällä ja toisilla taaempana haarovälissä.
Olen seurannut ilmiötä jo pitkään.
Riippuu lantion rakenteesta, jalkojen mallista.
Ihalin juurikin junassa näyttävää miehen etumusta, oli ilo silmälle.
Sanoisin "kamelinvarvasta" etupainotteiseksi pilluksi.
ja ilmenee huonosti istuvissa vaatteissa (liian kireissä). Estää voi asettamalla vaikka kenkälusikan häpykummun päälle.
Oravapillu tekee muhkeimman cameltoen.
en katsele naisten haaroväliä koskaan
Kesä on trikoitten kulta-aikaa. Mitä mieltä olette kamelinvarpaista, yes vai noup :)
M 28
Hottia
Voi olla myös vaan hyvin pullat ulommat häppärit ja häpykummun päällys. Mulla tulee nyt lihavana helposti kamelinvarvasefekti jos on vähääkään tiukat housut kun se haaroväliläski pursuaa. Itse pillu on varsin takana.
Voi olla myös vaan hyvin pullat ulommat häppärit ja häpykummun päällys. Mulla tulee nyt lihavana helposti kamelinvarvasefekti jos on vähääkään tiukat housut kun se haaroväliläski pursuaa. Itse pillu on varsin takana.
Jos laitan trikoot, niin pikku pakko laittaa pitempihelmainen paita päälle :)
ja riippuu kropan rakenteesta
Joillakin munat ovat edessä jotenki ylhäällä ja toisilla taaempana haarovälissä.
Olen seurannut ilmiötä jo pitkään.
Riippuu lantion rakenteesta, jalkojen mallista.
Ihalin juurikin junassa näyttävää miehen etumusta, oli ilo silmälle.
Miehillä voi olla varustusta kohottavia tiukempia alushousuja (ja uikkareitakin). Tietysti jos haluaa lapsia ja parantaa spermantuotantoa, niin parempi olisi pitää sellaisia, joissa vehkeet ja pallit voivat olla vapaampina (siis viileämpinä). :)
Miehillä voi olla varustusta kohottavia tiukempia alushousuja (ja uikkareitakin). Tietysti jos haluaa lapsia ja parantaa spermantuotantoa, niin parempi olisi pitää sellaisia, joissa vehkeet ja pallit voivat olla vapaampina (siis viileämpinä). :)
... ja silloin kannattaa pitää väljempiä farkkujakin. Tiukossa farkuissa paikat ovat puristuksissa.
Oravapillu tekee muhkeimman cameltoen.
etupyllyt on ihania
nimi etypylly tulee: edessä on pienen "persiin" näköinen systeemi. Pulleat pallerot ja keskellä viiva.
etupyllyt on ihania
nimi etypylly tulee: edessä on pienen "persiin" näköinen systeemi. Pulleat pallerot ja keskellä viiva.
nivusseudut. Antomiamme on mitä se on.
Ärsyttää myös että joku jaksaa taivastella jos nännit näkyvät kohoumina. Miksi hitossa kaikki pitäisi peittää jollain toppauksilla?