Onko teille tullut ilokaasusta outo olo, sellainen tunne,
että muu maailma häipyy jotenkin kauemmas ja sitten taas itse palutuu "takaisin". Tai jotain muuta omituista tuntemusta?
Kommentit (46)
Tuli tosi kamala olo heti alkuunsa.. Tosin en pysty juoda itseäni edes hiprakkaan juuri saman ongelman takia, liekö tässä syy? Heti kun alkaa kontrolli livetä edes vähän, tulee huono olo.
Eli väärä hengitystekniikka. Kun oppii ottamaan oikein, saa sillä päänsä mukavasti sekaisin eikä huonovointisuutta enää tulee.
t. 3x kokeiltu
Minä en voi enempää lapsia saada, mutta pitää ruinata vaikka hammaslääkärissä ensi kuussa, kun on viisareiden poisto.. :D
Tuli tosi kamala olo heti alkuunsa.. Tosin en pysty juoda itseäni edes hiprakkaan juuri saman ongelman takia, liekö tässä syy? Heti kun alkaa kontrolli livetä edes vähän, tulee huono olo.
Eli väärä hengitystekniikka. Kun oppii ottamaan oikein, saa sillä päänsä mukavasti sekaisin eikä huonovointisuutta enää tulee.
t. 3x kokeiltu
Ekana synnytyksessä en huomannut mitään vaikutusta, tokassa alkoi vaan oksettaa kauheasti. Onneksi sain kummassakin synnytyksessä hetikohta epiduraalin, niin kivut loppuivat kuin seinään.
Viimeisessä en ehtinyt muuta saamaankaan, mutta onneksi tuon, joka vei pahimmat kivut pois jos sitä osasi ottaa oikealla hetkellä.
Mutta humalainen olo siitä tulee. Ensimmäisessä synnytyksessä kuvittelin olevani tietokonepelissä kaikkine laitteiden piipityksineen. Luulin myös kalvoja puhkaissemaan tullutta lääkäriä yhdeksi Kummeli-tyypeistä ja kun mieheni naurahti jollekin asialle, olin varma, että se kertoi vitsejä.
Ihan hyvää tavaraa.
luulin viimeisessä synnytyksessä olevani elokuvassa. En ymmärrä, miksi kätilö ei ottanut sitä kaasuamaskia multa pois, kun olin ihan sekaisin ja vielä ponnistusvaiheessa. Tokassa synnytyksessä luulin olevani baarissa, kun otin ilokaasua.