Mun pää halkee kohta! Törkee päänsärky ja törkeet menkat ja mun pitäis siivota otin jo 2x600mg buranaa ja ei auta!
Kommentit (7)
Törkee päänsärky, aivan helvetillinen migreeni siis, toinen puoli päästä hajoaa ja olen oksentanut kolme kertaa aamupäivän aikana. Töissä on pakko olla. Olen raskaana enkä voi ottaa kuin Panadolia.
Tsemppiä, kyllä se joskus helpottaa!! Jos ei helpota vielä tänään niin jätä siivoaminen huomiseksi :)
Älkää menkö noiden tavallisten päänsärkyjen kanssa päivystykseen, ihan oikeasti!!!! Kipulääkettä saa apteekista ilman reseptiä, sitä pitää vain tajuta ottaa riittävästi. Sängyn pohjalle lepäämään, EI lääkäriin.
Särkylääke ei heti vaikuta, ainakin joku puol tuntii kestää. Koita myös hieroa/ voisiko joku muu hieroa päänahkaa sii päätä vähän kun kampaajalla että lähtee veri kiertämään muista myös juoda vettä. ja himmennä valoja jos silmät aristaa. Jos alkaa näkyä zzzz silmissä niin kuulostaa migreeniltä, sitten kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin.
jätä siivous ja koita parantus pian:)
jos on sitä niin ensiapuun mene täysin pimeään huoneeseen, viileään ja makaa vaan.
jos kyse on kuukautismigreenistä siihen on olemassa hoito ja migreenilääkkeet. varaapa aika lääkäriltä jos aina toistuu toi migreeni menkka-aikaan.
niin et kyllä pystyis edes ajatteleen mitään saati sit olla koneella.
Mulla kun on migreeni,on niin tajuton päänsärky ettei pysty edes ajattelemaan,kaikki sattuu.Sillon ei auta muu kuin maata sängyssä pimeässä huoneessa aivan hiljaa ja oksentaa.Samaten kun mulla on menkat en pysty istumaan vaan petikamaa olen ja sillon huudan sängyssä kurkku suorana.Ja kun se mulla on yleensä niin että on menkat ja migreeni samaan aikaan,niin on mahdoton yhtälö.
Mulla on törkeä päänsärky, törkeät menkat, törkeä flunssa, yskä ja kuume. Olo on ihana!