Mä järkytyin!!!! Pukeutumisasiaa..
eli nuorehko, ei mikään laiha muttei varsin lihavakaan nainen, pukeutuneena lyhyeen leveähelmaiseen mekkoon. Siis tosi lyhyeen.. peitti nippanappa pakarat. Ja odotas kun tämä kumartui nostamaan laukkunsa maasta minun herkkien silmieni näkökentässä!
Täysin varoittamatta edessäni oli keskisuuri, valkoinen, punaisilla näppylöillä somistettu ahteri ilman minkäänlaisia alushousuja! Eihän se helma kumartaessa riittänyt.. Ja oltiin sentään suuressa "yleisötapahtumassa" jossa paljon ihmisiä.
Herkkä mieleni on vaurioitunut. =/
Kommentit (21)
Hän oli tuhti tyttö, joka rakasti lantiohousuja ja niukkoja stringejä. Kauhistuttavan näppyläisen työmiehen hymyn ihaileminen teki minut todella huonovointiseksi.
Jos/kun vanttera takapuoli on täynnä näppyjä, niin peittäminen on elintärkeää. Kirjaimellisesti.
järjettömän lihavan, lyhyeen lateksiminihameeseen pukeutuneen nuorehkon naisen oksentamassa syliinsä jalat levällään niin, että jalkojen välissä oleva karvaturri paistoi niille noin sadalle hengelle, jotka jonottivat sisään tai tulivat ulos...
Hän oli tuhti tyttö, joka rakasti lantiohousuja ja niukkoja stringejä. Kauhistuttavan näppyläisen työmiehen hymyn ihaileminen teki minut todella huonovointiseksi.
Jos/kun vanttera takapuoli on täynnä näppyjä, niin peittäminen on elintärkeää. Kirjaimellisesti.
Olin opiskelija ja kuljin kaikki matkat pyörällä. Täällä on pitkä suora alamäki juuri ennen yliopistoa, ja aamulla sitä pyöräilee kymmeniä opiskelijoita pitkässä jonossa. Oli hauskan näköistä, kun kaikkien stringit loistivat pitkin jonoa kun itse liityin jonoon siellä mäen päällä. Oli kaiken väristä, ja monilla hauska vatsamakkara vielä röllöttämässä farkkujen kauluksen yli. :)
Siksipä tänään ilahduin tosi paljon, kun viereeni kahvilan penkille istui kolmekymppinen nainen farkkuminarissa, ja paljasti meille kaikille puolet takapuolesta istahtaessaan. Tuli niin nostalginen olo!
Ota selvää, mikä mielenterveystoimisto alueellasi päivystää.
Normaalistihan av:lla on ihan ok saada traumoja helteellä puuttuvista sukkahousuista, leggingsien käytöstä, crocseista tai ylipainosta. Oletin otsikon perusteella, että ap on nähnyt lihvalla trikoota ja menettänyt yöunensa.
En jaksa kauhistella kanssaihmisten pukeutumista, mutta perusajatus vaatteiden käytössä on kaiketi se, että genitaalit peitetään vaatekappaleilla. Kai niiden esittely julkisella paikalla on ihan kiellettyäkin.
Siellä voitte ihailla äityleitä makkaria nuolevissa trikoissa, sellaisissa jotka sopivat pari kesää sitten vielä aivan hyvin.
Trikoo lyhenee ja levenee, kun pingotetaan.
Mutta mun mies taitaa olla linjoilla, se on tällänen häirikkö väliä.. Siitä on hauska kuvailla eri näkösiä naisia ja kuvitella pikkutuhmia.
Ny menet muru nukkuun, sulje känny ja simmut kiinni niin jaksat aamulla töissä!
Mutta mun mies taitaa olla linjoilla, se on tällänen häirikkö väliä.. Siitä on hauska kuvailla eri näkösiä naisia ja kuvitella pikkutuhmia.
Ny menet muru nukkuun, sulje känny ja simmut kiinni niin jaksat aamulla töissä!
meni osalta porukasta ohi että tämä oli kyllä pilke silmäkulmassa kirjoitettu.
Mulle on aika vaikeaa jo se, että minulla on päivittäinen kalsarinäyttely pakollisena ohjelmana. Yläkoulu, roikkuvat farkut... Onneksi on loma.
Mielestäni aikuinen, normaalilla kotikasvatuksella varustettu ihminen ei noin vain tuijottele toisten ihmisten takapuolia, oli kyseessä sama tai toinen sukupuoli, oli henkilöllä lyhyt hame tai housut, pyllisti tämä tai ei. Toisten takamusten tuijottelu on vaan yksinkertaisesti huonoa käytöstä! Jos sellaiseen sortuu ja sattuu jotain mielestänsä epäsopivaa näkemään, tulisi kyllä pitää turpansa kiinni ja hävetä itsekseen, eikä suinkaan tänne tulla näkemäänsä retostelemaan!
Mielestäni aikuinen, normaalilla kotikasvatuksella varustettu ihminen ei noin vain tuijottele toisten ihmisten takapuolia, oli kyseessä sama tai toinen sukupuoli, oli henkilöllä lyhyt hame tai housut, pyllisti tämä tai ei. Toisten takamusten tuijottelu on vaan yksinkertaisesti huonoa käytöstä! Jos sellaiseen sortuu ja sattuu jotain mielestänsä epäsopivaa näkemään, tulisi kyllä pitää turpansa kiinni ja hävetä itsekseen, eikä suinkaan tänne tulla näkemäänsä retostelemaan!
kenelläkään ei pitäisi olla siihen mitään sanottavaa, koska on epäkohteliasta katsoa.
Kyllä se, että tiedät jonkun pyllistäneen hameen alla olleen punoittavan sängen, kertoo enemmän sinusta kuin hänestä - ettäs kehtaatkin...
kenelläkään ei pitäisi olla siihen mitään sanottavaa, koska on epäkohteliasta katsoa.
Kyllä se, että tiedät jonkun pyllistäneen hameen alla olleen punoittavan sängen, kertoo enemmän sinusta kuin hänestä - ettäs kehtaatkin...
pyllistelijän persettä katsonut: sattui vaan seisomaan sen 5-10 metrin päässä minusta ja juuri kun katsoin kyseiseen suuntaan, teki tuon pyllistyksen. =O Sitäpaitsi kuten kirjoitin, perse oli näppylöillä (finnejä tms.) en mä mitään sänkeä nähnyt.
järjettömän lihavan, lyhyeen lateksiminihameeseen pukeutuneen nuorehkon naisen oksentamassa syliinsä jalat levällään niin, että jalkojen välissä oleva karvaturri paistoi niille noin sadalle hengelle, jotka jonottivat sisään tai tulivat ulos...
Oumai, miten sexyä! Tuosta saa aina niin hyviä kuvia nettiin levitettäväksi...ollaan ystävien kanssa lähetelty toisillemme hauskoina postikortteina noita känniääliöiden kuvia. Pitäisi ehkä kerätä galleria johonkin :)
En tiedä oletteko samaa mieltä, mutta mielestäni nykyisin esim. nuoret pitävät todella paljastavia ja tiukkoja trikoo- ym. vaatteita, vaikka vartalo olisi suorastaan plösö. Ei vaan silloin omassa nuoruudessani olisi kehdattu läskejä esitellä (olen siis 31 nyt), vaan piti olla sporttinen ja kurvit kohdallaan, että pystyi pukeutumaan paljastavasti. Ehkä ylipainoistuminen on tehnyt pursuilevista läskeistä normaalia kauraa naisvartalossa. Hyvä sinänsä, että kehonkuva vapautuu ja makkaroita voi esitellä ilman häpeää :)
Olen sua vähän vanhempi, ja muistan että ennen suurinpiirtein kaikki häpesivät vartaloaan. Silloinen säkkimuoti oli monelle kehittyvälle nuorelle taivaan lahja, sinne ylisuuren paidan alle sai piilottaa kaikki kehittyvät muodot. Jos nuoret nykyään käyttävät paljastavia asuja ihan omasta tahdostaan eivätkä häpeile itseään, niin mä olen heidän puolestaan tosi iloinen. Jokaisella on oikeus olla tyytyväinen itseensä.
En tiedä oletteko samaa mieltä, mutta mielestäni nykyisin esim. nuoret pitävät todella paljastavia ja tiukkoja trikoo- ym. vaatteita, vaikka vartalo olisi suorastaan plösö. Ei vaan silloin omassa nuoruudessani olisi kehdattu läskejä esitellä (olen siis 31 nyt), vaan piti olla sporttinen ja kurvit kohdallaan, että pystyi pukeutumaan paljastavasti. Ehkä ylipainoistuminen on tehnyt pursuilevista läskeistä normaalia kauraa naisvartalossa. Hyvä sinänsä, että kehonkuva vapautuu ja makkaroita voi esitellä ilman häpeää :)
Olen onnellinen. Olisit sinäkin