Mistä saisi tsempin laihdutukseen?
Inhoan omaa kroppaani niin syvästi. En halua olla tämän kokoinen. En halua näyttää tältä. Olen iso, hyllyvä ja hikinen. Olen valas jaloilla ja käsillä.
Miksi en saa muutettua itseäni? Miksi valtava halu muutokseen ei koskaan riitä? Antaisin oikean käteni jos osaisin nauttia liikunnasta, vasen lähtisi terveellisestä ruoasta nauttimisen oppimisesta. Mutta ei, sitä sinnittelyä kestää parhaimmassa tapauksessa kuukauden päivät, kun taas luovutan moisen kurjuudessa elämisen.
Hiiteen selitykset aineenvaihdunnoista tai painavista luista. Niiden taakse en ole koskaan onneksi piiloutunut. Minä olen lihava, koska syön liikaa ja liikun liian vähän. Miten muuttaa se?
Miten te olette onnistuneet? Mikä teitä motivoi? Auttakaa nyt siskot valas takaisin veteen.
Kirjoituksesi todella kosketti. Tiedän, että minun tulisi olla itselleni armollinen. Minun pitäisi oppia pitämään itsestäni ulkokuoresta riippumatta, ja se on vaikeaa. Mutta tiedän että pitämällä itsestäni ja arvostamalla itseäni onnistuisin varmasti laihtumisessakin paremmin.
Sait minut todella miettimään syömiseni syitä. Kiitos, ja kaikkea hyvää myös sinulle.
Ap