Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisen olisi saatava orgasmi ilman klitorisstimulaatiota?

Vierailija
05.07.2012 |

Olen ollut hyvin tyytyväinen seksielämääni. Saan joka ikinen kerta, usein monesti.

Vasta täällä olen oppinut, että orgasmi pitäisi saada ILMAN klitorisstimulaatiota.

Hmm... miksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmiin tarvitaan aina klitorisärsyke. Joillakin naisilla vaan rakenne ja klitoriksen koko ovat sellaiset, että onnistuu ihan vaan yhdynnässä.

Vierailija
2/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen terskan syvällä emättimessä ja se osuu johonkin juuri sopivasti...aah....

Vierailija
4/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimessä itsessään ei ole sellaisia hermopäätteitä.

Vierailija
5/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ulos vedä ja takaa on todella vaikeeta muutenkin, joka on siis lempiasentoni :) että saa sinä miten haluat tai ole saamatta...

Vierailija
6/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sekin vain lähinnä syventää sitä o:ta... joka tulee klitorisstimulaatiosta. Voin kuvitella, että jos oikein keskittyy, niin jonkinlaisen orkunkaltaisen voisi saada aikaiseksi vain sillä g-pistejyystöllä. Mutta edelleen: miksi? Varmaankin jonkin orkkua muistuttavan tilan voisi saada aikaan vain ajatuksen voimalla ja alapäälihaksia supistelemallakin. Mutta miksi ihmeessä se olisi parempi kuin se helppo ja räjähtävä klitorisorgasmi?

(Sorry, sisältää kuvailevaa materiaalia... mutta toisaalta moni tuntuu tuntevan kroppansa niin huonosti, että kuvailuja tarvitaan.)

Vierailija
7/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin on melko tunnotonta aluetta. Muuten ei voisi synnyttää.

Vierailija
8/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan tavan vastaisesti on sanottava, että en tosiaankaan ole millään tavalla sitä VASTAAN, että orkut saadaan toisin. Saakaa juuri niin kuin tahdotte!

ap

Vierailija
9/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin on melko tunnotonta aluetta. Muuten ei voisi synnyttää.

Se täytyy löytää ennen kuin siihen voi uskoa. Sen jälkeen se ei muuten ole uskon asia.

Vierailija
10/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa siitä on näkymättömissä. Ja joillakin naisilla klitoris todellakin ulottuu sellaiseen paikkaan, yhdynnässä voi saada orgasmin. Mistään g-pisteestä siinä ei ole kyse.

Vierailija
11/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ole vähän sama jos joku vaatisi miehiä saamaan orgasmin ilman penisstimulaatiota?

Onkohan se jotain Freudin jäänteitä, klitoriskateutta?

Jokainen tosiaan tavallaan, ja jokainen orgasmi on erilainen.

Mua hämmentää täällä myös nämä naisten anaaliorgasmi-kuvaukset. Mutta se kai on tärkeintä että on itselleen rehellinen eikä teeskentele kenellekään.

Vierailija
12/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmien paremmuudesta oli peräisin Freudilta. Melkoisen vanhentunutta tietoa.

Vierailija
13/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa siitä on näkymättömissä. Ja joillakin naisilla klitoris todellakin ulottuu sellaiseen paikkaan, yhdynnässä voi saada orgasmin. Mistään g-pisteestä siinä ei ole kyse.

klitoriksen osaa joka stimuloituu emättimen kautta. Emättimen etuseinässä. Sen tuntee kiihottuneena ihan sormin: sellainen ison lantin kokoinen alue joka on täysin sileä toisin kuin ympärisönsä.

Kaikilla klitoris ei yllä tuonne asti ja paikka vaihtelee naisilla huomattavasti (suhteellinen välimatka emättimen suulle).

Vierailija
14/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin saada vaikka miten. Minä en ainakaan mieti, mitä kohtaa nyt kiihotetaan, kun kivaa on. Toki lempparit on, mutta klittaa ei tarvita ainakaan aina.

Vierailija
15/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klitorisorgasmit on säälittävän lyhyitä ja tosi vaimeita. Kun taas emätinorgasmi, ilman mitään klittanräpellystä, räjäyttää tajunnan. Silloin myös ejakuloin ihan kunnolla.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen. Kukin tuntee oman kroppansa parhaiten ja harrastaa seksiä niinkuin itsestä parhaalta tuntuu.

Vierailija
16/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klitorisorgasmit on säälittävän lyhyitä ja tosi vaimeita. Kun taas emätinorgasmi, ilman mitään klittanräpellystä, räjäyttää tajunnan. Silloin myös ejakuloin ihan kunnolla.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen. Kukin tuntee oman kroppansa parhaiten ja harrastaa seksiä niinkuin itsestä parhaalta tuntuu.

Juuri niin kuin parhaalta tuntuu. Aloitus kumpusikin siitä ihmetyksestä, aivan kuin orgasmit voisi laittaa "paremmuusjärjestykseen". Ja johdossa olisivat ne. jotka tulevat pelkällä jyystöllä. Ihmettelin miksi.

Itse saan aina parhaat klitorisstimulaation ja g-pistestimulaation yhdistelmällä. Esim niin, että mies nuolee klitorista ja hieroo kahdella sormella g-pistettä samanaikaisesti.

Mistä päästään toiseen lempiaiheeseeni: miksi orgasmi olisi aina saatava yhdynnässä?

Vierailija
17/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmiin tarvitaan aina klitorisärsyke. Joillakin naisilla vaan rakenne ja klitoriksen koko ovat sellaiset, että onnistuu ihan vaan yhdynnässä.

ilman klitorisärsytystäkin. Kontillaan kun olen ja mies tulee takaapäin. Mikään ei koske klitorikseen tuolloin.

Vierailija
18/18 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, lempipuheenaiheeni ;-)

Nykyisen kanssa saan ihan yhdynnässä, ilman suoraa ja ulkoista klitoriskosketusta. Ensimmäinen mies, joka saa mut tulemaan näin! Tai sitten vaan itse olen kypsynyt niin, että saan.

Kaikkein mahtavinta on tietty yhtä aikaa yhdyntä ja klitoriskiihotus, ihan tajutonta! Mutta sen olen huomannut, että jos eka saan klitorisorgasmin, niin paljon vaikeempi silloin saada naidessa. On jotenkin liian rento ja herkkä? Mutta jos on 'vain' kiihotettu tavalla tai toisella, niin huh! Minuuteissa tulen ihanasti.

Niin ja vanhetessa tullut sekin uusi juttu, että en enää tykkää saada suuseksiä. En yhtään. Ennen se oli just se juttu, nyt on muistaakseni vuosi sitten ollut viimeeksi. Itse tykkään kyllä ottaa suihin.