Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi turvaistuimessa ja takana vieressä aikuinen ei käytä turvavyötä!

Vierailija
05.07.2012 |

Mua ottaa niin paljon päähän joidenkin ihmisten asenne turvavyön käyttöön. Meillä yksivuotiaan tytön kanssa vieressä eräs istuva läheinen ihminen ei piittaa ollenkaan turvavyön käytöstä ja on istunut useamman ilman vyötä lapsen vieressä takapenkillä. Tämä asia tuli tietooni kun huomasin kerran itse tämän. Kehotin laittamaan vyön kiinni mutta ei!

Ottaako sitten syyt niskoilleen jos käy jotakin, tulee kolari ja 80kiloinen äijä lentää päälle. Kyse on keski-ikäisestä miehestä, ei siis nuoresta.

Miten te muut vanhemmat reagoisitte tähän? Itse jos asiasta rupean sanomaan niin saan haukut. Ja tuo ihminen matkustelee usein lapseni kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tehtävä on varmistaa että vyöt on kiinni jossei ole älä aja!

Vierailija
2/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jos ajaisin niin sanoisin että auto ei liiku ennenko vyö on kiinni. kävelköön sit. ja sitä paitsi tuo paino tuplaantuu kun kolari tulee..

ton ikäset ukot on just niitä pahimpia jääriä. älkää ottako kyytiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootin ulos odottamaan sitä joukkoliikennettä.

Miksi te ette pidä puolianne -kärsikää siitä sitten!

Vierailija
4/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuuvarmasti huonosti kolaritilanteessa, kun sieltä takana istuva lentää päälle. Todella itsekästä!

Mitä väliä millään syiden ottamisella niskoilleen siinä vaiheessa kun oikein pahasti rysähtää..

Vierailija
5/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on usein isoäidinsä kyydissä. Minä en ole aina mukana, nyt olin ja huomasin tämän.

Itse en enää päästä lastani heidän kyytiin jos sama meno jatkuu. Asiasta täytyy puhua, mutta tidän että haukut tulee koska tuo äijä on ihmisenä vaikea.

Siksi olen päättänyt että kyytiin lapseni ei sinne enää mene! Tuntuu kurjalta isoäidin puolesta mutta niin asia on. Äijä haukkuu mua että mitä mä pikkulikkana olen häntä neuvomaan.

T.ap

Vierailija
6/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä saa ajella itse kyllä miten lystää mutta jos lapseni on kyydissä niin mitään riskiä en ota!

Lentäähän sekin lapseni päälle sivutörmäyksessä jos kolari tulee.

t.ap

Vierailija
7/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekkään muulla ollut samaa tilannetta?

Vierailija
8/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on usein isoäidinsä kyydissä. Minä en ole aina mukana, nyt olin ja huomasin tämän.

Itse en enää päästä lastani heidän kyytiin jos sama meno jatkuu. Asiasta täytyy puhua, mutta tidän että haukut tulee koska tuo äijä on ihmisenä vaikea.

Siksi olen päättänyt että kyytiin lapseni ei sinne enää mene! Tuntuu kurjalta isoäidin puolesta mutta niin asia on. Äijä haukkuu mua että mitä mä pikkulikkana olen häntä neuvomaan.

T.ap

sun velvollisuus kuskina on noudattaa. Miksi sinä ottaisit riskin tai vähintään sakot siitä että joku ukko ei noudata lakia? haukut on pieni murhe ennenkuin jotain tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän