Innostuisiko joku taas siivoustsemppaukseen?
Aiemmin keväällä sain hyvän vauhdin siivoamiseen, kun siivoojakaveri löytyi anonyymisti palstalta :).
Mun pitäisi siivoilla ja järkkäillä vähän sitä sun tätä ennen viikonloppureissua (ja talonvahdin saapumista). Pitäisi ainakin tyhjentää tiskikone ja täyttää se liesituulettimen suodattimella ja parilla koiranlelulla ja panna pikapesulle päälle, sen jälkeen mielellään vielä tehdä konetta varten puhdistuspesu. Keittiössä pitäisi muutenkin siivoilla tasoja ja jääkaappia, mutta ensin pitäisi tehdä lasagnelle valkokastike. Lastenhuoneessa pitäisi pedata sängyt ja kerätä lelut. Makkari pitäisi järjestää niin ettei ylimääräisiä rojuja ole lattialla ja katsoa vähän tavaroita viikonloppua varten. Matot on ulkona odottamassa tamppaamista, lattiat pitäisi imuroida ja mopata. Vessat pitäisi sutaista kuntoon. Pölyjä pitäisi pyyhkiä ja eteisessä kasata kengät kaappiin. Varmaan pyykkikonekin pitäisi laittaa pyörimään ja kuivauskaapista viikata kuivat kaappiin.
Kuka lähtee siivoomaan mun kanssa, niin että raportoidaan tänne aina mitä on saatu tehtyä :)?
Mulla nyt kaikki jotakuinkin kunnossa. Mies aloittaa loman huomenna, saapi aloittaa sitten siistissä kodissa, enkä ala heti käskyttämään kotihommiin. Me ollaan lapsen kanssa huominen taas reissussa ja rantsussa, joten hyvä kun tuli nyt siivoiltua. Kiitos ap:lle tästä ketjusta, otetaan joskus uusiksi!