Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Innostuisiko joku taas siivoustsemppaukseen?

Vierailija
05.07.2012 |

Aiemmin keväällä sain hyvän vauhdin siivoamiseen, kun siivoojakaveri löytyi anonyymisti palstalta :).

Mun pitäisi siivoilla ja järkkäillä vähän sitä sun tätä ennen viikonloppureissua (ja talonvahdin saapumista). Pitäisi ainakin tyhjentää tiskikone ja täyttää se liesituulettimen suodattimella ja parilla koiranlelulla ja panna pikapesulle päälle, sen jälkeen mielellään vielä tehdä konetta varten puhdistuspesu. Keittiössä pitäisi muutenkin siivoilla tasoja ja jääkaappia, mutta ensin pitäisi tehdä lasagnelle valkokastike. Lastenhuoneessa pitäisi pedata sängyt ja kerätä lelut. Makkari pitäisi järjestää niin ettei ylimääräisiä rojuja ole lattialla ja katsoa vähän tavaroita viikonloppua varten. Matot on ulkona odottamassa tamppaamista, lattiat pitäisi imuroida ja mopata. Vessat pitäisi sutaista kuntoon. Pölyjä pitäisi pyyhkiä ja eteisessä kasata kengät kaappiin. Varmaan pyykkikonekin pitäisi laittaa pyörimään ja kuivauskaapista viikata kuivat kaappiin.

Kuka lähtee siivoomaan mun kanssa, niin että raportoidaan tänne aina mitä on saatu tehtyä :)?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten huomenna..tai sit ei :D

Vierailija
2/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten huomenna..tai sit ei :D

Kun mullakin on tässä se takaportti, että huomenna vielä ehtisin ja tänään voisin katsoa Housea. Mutta hyvä olis kun huomenna ei tarvitsisi muuta kuin hankkiutua matkaan...

Keksin äsken että kun olen siivonnut niin pääsen saunaan.

Löytyykö joku muu tänään jo innokas siivooja? :)

T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen tyhjentämään tiskikoneen!

t. ap

Vierailija
4/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä meen kanssa tyhjentään koneen! Sä oot varmaan tehny jo jotain muutakin?

mun pitäs järjestää kaikki vaatteet kaappeihin...

Vierailija
5/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelin samalla vähän noita keittiön kaappeja, pikkasen vaan.

Lapsi heräsi ja koira karkasi joten hieman haasteita tähän kotihommaan. Nyt meen pihalle huutelemaan koiraa ja tamppaan samalla matot.

Vierailija
6/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meen järjestämään eteisen ja vien ylimääräiset lelut lastenhuoneeseen...

t. ap :)

Vierailija
7/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkariin ettiin puhtaat vaatteet ja laitan ne paikoilleen... argh!!! inhoon sitä!

Vierailija
8/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettua ja keittiöntasot pyyhittyä... pesin myös vessan tulomatkalla:)

t.8

Vierailija
9/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kanssa lähdössä lauantaina aamusta reissuun ja sitä ennen pitäisi siivota ja pakata.

Tosin mä kyllä siivoan samalla tavalla kerran viikossa + joka päivä raivausta ja imurointia. hohhoijaa. Just tänään mietin, että koska lapset oppii vähän siistimmäksi. Etteivät tuo kesälläkin sotkua sisään ja pommita joka paikkaa.

Tai ehkä mä olen vaan turhan neuroottinen.

Vierailija
10/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tänään aikaa siivoilla ihan rauhassa kun mies ja lapsi poissa, mutta päätin sitten tehdä jotain muuta... nyt sain pikasiivouksella ihan ok tuloksen :) enempää en jaksa...

t.8

Vierailija
11/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt järjestänyt eteisen, pikkuvessan ja lastenhuoneen. Kantanut kierrätystavarat (siis pahvit, metallit, lasit) ulos odottamaan autoon lastaamista. Nyt meen olkkariin siirtämään asioita paikoilleen ja sen jälkeen pyyhkäisen tuon pikkuvessan puhtaaksi.

t. ap :)

Vierailija
12/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestellessä olkkaria rikoin kukkamaljakon aluslautasen (...) joten piti ottaa imuri esille. Imuroin olkkarin ja eteisen, keittiötä en vielä kun ne tasot... Pyyhkäisin kuitenkin ruokapöydän ja tuolit ja nyt pitääkin välillä kuulema SYÖDÄ!

Menen siis syömään, jatkuu sitten!

t. ap

Vierailija
13/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku muu jaksaa siivota tähän aikaan :D?

Menen nyt siivoomaan keittiön ja sitten imuroin ja moppaan olkkarin ja keittiön. Niin ja ne vessat... Ja makkari. Tulee pitkä ilta.

t. ap

Vierailija
14/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko vähän järjestellä paikkoja... Nyt nousen tästä sohvalta ja järjestelen ensinnäkin tän sohvan. Meillä jättimäinen löhösohva, jonka tyynyt on nyt ihan lintassa ja torkkupeitot mullin mallin. Sit kerään kirppiskamat lattialta ja menen tyhjentämään keittiön tasot.

Vierailija
15/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden mukaan.

Aloitan tiskikoneen tyhjennyksellä, josta jatkan pesukoneen täytöllä.

Vierailija
16/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommat hoidettu, sohva järjestyksessä, keittiön tasot tyhjät ja kirppiskamat muovikassissa. Ehdin pikaimurilla vähän imuroidakin. Nyt pitäis raivata eteinen, eli pestä lattia, ottaa matot sisään ja tyhjentää pöytä, joka on kertynyt parissa päivässä täyteen tavaraa. Lisäksi vien pyykit ulos, roskapussit roskiin ja biojätteet kompostiin.

Vierailija
17/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tietokoneella istuminen niin ehditte/saatte energiaa tehdä jotain! Mä en kerta kaikkiaan voi käsittää, kuinka noin paljon siivousjuttuja voi kerääntyä samalle päivälle!

Kun pitää kodin aina perussiistinä niin ei tule tuollaisia ylitsepääsemättömiä tilanteita...

Vierailija
18/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, pakko huilata välillä... Rv 30 ja alaselkä huutaa hoosiannaa. Sain eteisen lattian pestyä, matot ropsaistua ja tuotua sisälle. Mutta se pöytä on vielä raivaamatta! Pyykit vein narulle ja toin kuivat pois, roskat ja biojätteet lensi pihalle. Pesukoneen latasin aamua varten valmiiksi.

Kukas meitä nyt laiskiaisiksi haukkuu, kun kerrankin tehdään hommia! Kyllä mulla ainakin perussiisteyden lisäksi täytyy välillä rehkiä, just niinkuin ap:llakin oli reissu ja talonvahti tulossa, niin pakkohan se on siivota kunnolla! Näin hienona päivänä olen ainakin itse ollut ulkona ja rannalla päivän, pakko siivoilla nyt yöllä.

Muutko jo luovutitte?

Vierailija
19/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tietokoneella istuminen niin ehditte/saatte energiaa tehdä jotain! Mä en kerta kaikkiaan voi käsittää, kuinka noin paljon siivousjuttuja voi kerääntyä samalle päivälle!

Kun pitää kodin aina perussiistinä niin ei tule tuollaisia ylitsepääsemättömiä tilanteita...

No eihän tämä mikään ylitsepääsemätön tilanne ole :D. Ainakin minä siivoan siksi kun viikonlopuksi on tulossa taloon sukulainen kyläilemään kun lähdemme reissuun. Kivempi että on siivottu. Mutta moppaamisesta kylläkin luovuin ainakin tältä päivältä...

Olen nyt järjestänyt keittiön ja imuroinut kämpän. Ihan siistiltä näyttää, matot saa jäädä ulos yöksi ja otan ne huomenna sitten sisälle, jos vaikka aamulla vielä ehtisin sitä moppia heiluttaa :).

t. ap taas, joka kohta menee nukkumaan mutta panee vielä pesukoneen pyörimään.

Vierailija
20/21 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, pakko huilata välillä... Rv 30 ja alaselkä huutaa hoosiannaa. Sain eteisen lattian pestyä, matot ropsaistua ja tuotua sisälle. Mutta se pöytä on vielä raivaamatta! Pyykit vein narulle ja toin kuivat pois, roskat ja biojätteet lensi pihalle. Pesukoneen latasin aamua varten valmiiksi.

Jotenkin kaikki hommat kuulostaa niin paljon rankemmilta mun mielestä kun ne kirjoittaa ylös ;). Mutta onhan me tosiaan nyt ihan reippaita oltu.

T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän