Kaupan parkkipaikalla nähtyä:
Miksi n. viisikymppiset miehet ovat nykyään tyylikkäitä, laihoja, huolehtivat itsestään ja pukeutuvat hyvin, siisteihin shortseihin ja lyhythihaisiin kauluspaitoihin.
Sen sijaan iö nelikymppiset naiset ovat plösöjä hamppuhiuksia T-paitoineen ja hyllyvine reisoneen. :-(
Kommentit (6)
projisoit huonommuuden tunteesi naisiin äitikompleksisi takia.
Missä olet törmänny tähän kontrastiin? Ja oliko kyseessä pariskunta? Minä olen nähnyt plösöjä 5-kymppisiä äijiä junttivaatteissaan. Ja se, miltä joku näyttää - onko se pois sinulta? Anna jokaisen hiihtää just niissä vermeissä mihin rahat riittää ja mihin ymmärrys yltää ja keskity edelleenkin itseesi.
Turussa nuoret alle kaksvitoset ovat huippuluokkaa, mutta kolmenkympin jälkeen alkaa luisu, alamäki.
Turussa nuoret alle kaksvitoset ovat huippuluokkaa, mutta kolmenkympin jälkeen alkaa luisu, alamäki.
turkulainen 38-vuotias nainen olen nyt kauniimpi kuin koskaan.En edelleenkään ole huippusolakka,trimmattu ja treenattu enkä mikään kuvankaunis,mutta SILTI saan aina miellyttävää seuraa ja on valinnan varaa.Kyllä mulla on ainakin alkanut meno toiseen suuntaan, samoin monella samaa ikää olevalla ystävälläni.