Mitä mieltä tällaisesta salaperäisyydestä?
Kaverillani on tapana sanoa aika usein, että joo on tässä tapahtunut monenlaista aika uskomatonta ja ikävää, mutta ei siitä nyt enempää, kerron sitten, kun jaksan puhua siitä, nyt en jaksa. Myöhemmin sitten ei halua enää palata siihen, koska ei halua ajatella ikäviä asioita, niin hirveestä jutusta kuitenkin oli kyse, ettei halua sitä nyt just muistella. Tätä tapahtuu monta kertaa vuodessa, ehkä melkein kerran kuussa.
Jotenkin ärsyttävä tapa. Tietenkin minua jää vaivaamaan, mitä kauheaa oikein tapahtui.
Kommentit (15)
kaverillani oli suunnattoman ärsyttävä tapa tehdä kaikesta niin salaperäistä!!
Huomasin, että oikein yritti tällä saada minut ärsyyntymään.
Esim. innoissaan selitti jotain, että on joku mahtava juttu, mutta ei voi kertoa sitä vielä, kertoo sen sitten huomenna / kun on kännissä / kun voi jne jne.
Ja sitten se juttu ei ollut mikään ihmeellinen kuitenkaan.
Koko heidän perheensä teki tätä samaa. Esim. jostain ihan tavallisesta reissusta vaikka saatiin hirveän salaperäinen aikaan. "ollaan varattu reissu Espanjaan, mutta ei saa sitten kertoa kenellekään, se ja se ei vielä tiedä jne"
Raivostuttavaa!!!
kaveri harrastaa tätä. Päivitykset luokkaa:
-Voi ei miksi taas mulle tätä kamalaa :( :(
Sitten kun ihmiset kyselevät mitä kauheaa? Niin ei vastaa, tai kirjoittaa jollekin yksityisesti.
-Kyllä ihmiset sitten ovat kauheita
Ja taas kysellään mitä mitä, mutta vastausta ei tule.
Monta kertaa viikossa näitä. Itse en koskaan kommentoi tuollaisiin typeriin "säälikää mua" viesteihin.
Viimeinen juttu oli, kun hän sai tietää jotain ihan hirveää jostain sukulaisestaan, jotain niin järkyttävää, ettei voi uskoa sitä todeksi. "Mä kerron sen sulle, kun pystyn puhumaan siitä.Tää on niin kamalaa..."
Tällaista, vähän väliä.
sanot suoraan, että "sullahan on vielä ne 10 edellistäkin hirveää juttua kerrottavana..."
Eiköhän alkais mennä jakeluun.
Naurettavaa huomion hakua tosiaan! Tuskin on edes mitään ihmeellistä tapahtunut.
myös tuollainen tuttu- ymmärrän kyllä, jos ei halua kertoa minulle kaikkia yksityisasioitaan, mutta miksi helvetissä pitää sitten edes mainita, että jotain kerrottavaa on? Huomionhakua se varmaankin on, kun ei mitään oikeasti mielenkiintoista tapahdu elämässä?
sanot suoraan, että "sullahan on vielä ne 10 edellistäkin hirveää juttua kerrottavana..."
:D
Eiköhän alkais mennä jakeluun.
Naurettavaa huomion hakua tosiaan! Tuskin on edes mitään ihmeellistä tapahtunut.
eräs fscebook-tuttu on juuri tuollainen.
Koko ajan tapahtuu vaikka mitä vaikka oikeesti asia on juuri päinvastoin.
"Elämäni on murskana, kaikki haaveeni tuhottu. En jaksa enää, tämä oli viimeinen isku jonka kestän!" Tämä on yksi suosikeista. Nyt olen ilkeä, mutta olen lukenut tämäntyylisen tekstarin suunnilleen 127 kertaa ja kohta kaikki on taas ihan hyvin...
Paras oli ehkä, kun erään huomionhaku ei mennyt ihan nappiin ja tuli seuraavat statukset muutaman tunnin sisällä:
"Voiei tää on ihan kamalaa, miks mulle käy aina näin paskasti :( :(:("
(kukaan ei kommentoinut)
"Siis nyt menee oikeesti niin vitun paskasti, miks aina mä"
(ei taaskaan kommentteja)
"Voisin vetää pään täyteen, elämä on niin paskaa nyt"
(ei kommentteja)
"Vittu mitä paskaa ja ketään ei ees kiinnosta"
(Tähän tuli kommentti: "Turha näitä on kommentoida, kun et sinä ikinä suostu kuitenkaan kertomaan mistä on kyse.")
:D :D
ja toisin kuin voisi luulla, kyseessä ei ole teini vaan 28-vuotias perheenäiti...
Taas? No en ole ikinä kertonut tätä missään, en edes livenä kenellekään. World premiere.
Taas? No en ole ikinä kertonut tätä missään, en edes livenä kenellekään. World premiere.
Kaikki eivät kuitenkaan älyä, että jos joku aihe on heille itselleen sou läääst siisön niin kaikille muille se ei ole :-)
No en älynnyt, kun olen niin satunnaisesti täällä. Olis kiva lukea niitä muita vastaavia ketjuja.
No en älynnyt, kun olen niin satunnaisesti täällä. Olis kiva lukea niitä muita vastaavia ketjuja.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1094551/mua_arsyttaa…
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1601204/facebookissa…
:-)
ala kiusallasikaan osoita olevasi yhtaan kiinnostunut tai utelias niin typera kaytos vesittyy !!! alat puhumaan jostain ihan muusta ..