Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostanko lapsille Reimatecit osamaksulla vai halvemmat puvut kertamaksulla?

Vierailija
10.06.2008 |

Reimatecejä meillä ei ole koskaan ollut, juuri sen takia kun ovat niin kalliita... Tekisi mieli kuitenkin kokeilla niitä joskus.

4v ja 1v lapsille pitäisi ostaa... ostanko Hobby Hallista talvipuvut osamaksumahdollisuudella vai jostain marketista halvemmat jotka varaa maksaa kerralla? Osamaksua olisi kyllä varaa maksaa takaisin kaksikin erää kerrallaan...

t. köyhä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana ostaa halvempi puku ja ehdottomasti kertamaksulla. En halua että maksuja jää roikkumaan seuraaville kuukausille joten ihan siitä syystä.

T. Toinen köyhä ;)

Vierailija
2/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole järkevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa, se on ihan kallista ostaa vaikka kahdelle lapselle.

Vierailija
4/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ostat talvipuvut, saako hobbarin myymälöistäkin osamaksulla vai tilaatko netistä?

Vierailija
5/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varaa ostaa kahdelle satasen pukuja ihan kertamaksulla! pitää katsastaa nuo hobby hallin puvut kunhan tulevat nettikauppaan myyntiin.

ap

ps. kyllä maksaa lassietecitkin uutena aika paljon... niitä meillä on ollut monet ja useinkin niistä on mennyt vedet läpi ja kurikset olleet päällä... =/

Vierailija
6/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtälailla kestäviä ja käytännöllisiä pukuja saa edullisemminkin. Erityisesti Reimassa ärsyttää, kun ostin niitä esikoiselle ja ajattelin että jes, nämä kestää sitten toisellakin lapselle. Kun sitten otin vaatteet esiin kuopusta varten, niin kuminauhat oli hapertuneet parissa vuodessa pilalle :-(

Vierailija
7/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä täällä ei ole lähelläkään mitään hobby hallin myymälöitä eikä niissä osamaksumahdollisuutta varmaankaan ole!

ap

Vierailija
8/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä on ollut Remu tai Jonathan jotka ovat pitäneet aika hyvin kosteutta.

Tämä halvempi Lassie EI, joten pitää olla kurikset. Ja koska lapsi on saanut niitä jo useammat hajalle, niin tämä touhu on maksanut enemmän kuin se kalliimpi kunnon kosteussuojattu puku ja hermot on mennyt jo x kertaa kun niitä kurarättejä on pitänyt olla koko ajan etsimässä kaupoista.

Että oli viimeinen kerta näitten halpisten kanssa.

Vierailija
9/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta köyhän kannattaa ostaa vähemmän määrällisesti mutta parempi laatuisia ja toisaalta taas kannattaa ostaa halvempaa tai ainakin alesta.Minäkin kamppailen tuon asian kanssa aina. Mutta se harmittaisi jos ostaisin reimatecin osarilla ja maksaisin monta kuukautta pelkästään sitä.Olen ostanut yleensä hienompia vaatteita alesta ja yleensä kaikkea alesta kun kirppis vaatteita en oikein osta. Toppapuvut aina alesta tai sitten mahdollisimmat halpoja. Kallein maksanut 25e ja parit olen 5 eurolla saanut. Ostin muutaman halvan puvun ja hyvin on kestänyt toisellekkin lapselle käyttöön.Siis ihan tavallisia pukuja olen ostanut ja hyvin on suurinosa kestänyt. Olen lassie suprafillin yhen uutena ostanut mutta en meinaa enään ostaa vaikka oli ihan hyvä.Varmaan reimatec on hyvä mutta kannattaa harkita kahdesti jos on köyhä.Ja tarviaahan silti olla yksi varapuku varalla. Päiväkodis ainakin.

Vierailija
10/10 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonathanit, Remut tai Lassietecit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan