Klipseillä tehty sterilisaatio
Ja havahduin nyt huomaamaan, että menkat 1,5 vkoa myöhässä. Sterilisaation tekemisestä kolme vuotta.
Näin viime viikolla töissä tähtiä, toissailtana oksensin yks kaks, viikon juilinut vatsaa, sellainen nälän tunne koko ajan, silti ei tee ruokaa mieli eli syön väkisellä. Vatsa löysällä.
Kyllä tässä alkaa kohta miettiä raskauden mahdollisuutta. Vaikka olen muka haistavani veren pöksyistäni / alapäästäni aina vessassa käydessäni. :D Aikoinaan raskaana ollessani olin vaan kiukkuinen ja väsynyt. Onkohan kukaan muu haistanut sitä veren hajua.. ei maistu siis suussa mkn rauta. Vaihevuodetkohan ne jo kolkuttelee? Olen 36 v. Äidillä vaihtarit alkoivat 49-vuotiaana.
Onhan näitä tapauksia kai olemassa, muutama keskustelu googlettamallakin löytyy. Mutta silti... En uskalla tehdä testiä. Ja silti ei kai se maailman loppu olisi, jos muksu olisi tuloillaan.
Kertokaa positiivisia tarinoita sterilisaatiovauvoista. Vertaistukea kaipaan. Mitä oireita sitä olikaan?
Tai sitten tää on vaan joku syöpä. :P Damn. Liian jännää.
Kommentit (12)
synnytyksen yhteydessä sterilisaatio?
Synnytyksestä oli jo kolme vuotta. Miten se vaikuttaa?
ap
ne klipsit voi löystyä jos synnytyksen yhteydessä laitettu..kun paikat vielä turvoksissa. Itselleni laitettiin klipsit sektion yhteydessä ja myös nyt kuukautiset viikon myöhässä. En kuitenkaan epäile olevani raskaana. Olisi aikamoinen pommi jos olisin..:(
testasit ? Kannattaa tehdä testi jotta saat tietää oletko raskaana :)
Hain kyllä testin just apteekista. Etoo koko ajan.
Mullon varmaan joku aivokasvain... XD Eikö niin? Hyi kun jännää. Entäs sä, jolla myös menkat myöhässä ja sterilisaatio tehty? Onko muita oireita? Oishan se kuule paukku tännekin, jos plussaa testaa..
Noh, sen näkee, kun käyn seuraavan kerran vessassa.
ap
ei mulla mkitään oireita ole..ei kyllä ole ollut aiemmillakaan kerroilla alussa.Mutta en jaksa uskoa että olisi klipsit pettäny.. :)..jokos teit testin?
Mikä tässä oli lopputulos? olitko raskaana? mä kans kuulisin mielellään kokemuksia, koska itsellä myös klipsit laitettu muutama vuosi sitten ja tuntuu et voisin olla raskaana