Miten saan levitettyä selkääni aurinkorasvan?? Ei miestä käytettävissä.
Mulla niin lyhyet kädet ja olen jäykkäkin ettei rasvan levitys selkään onnistu mitenkään. Olisiko hyviä vinkkejä? :) Olen huomenna menossa veden ääreen.
Kommentit (7)
ensin seinään sitä rasvaa ja sitten selkä seinää vasten ja hinkkaat rasvat selkääsi.
Eihän se nyt ole käsien lyhyydestä kiinni :-0 Sormenpäilläsaa ihan riittävän hyvin lapaluiden päälle. Alaselkä onnistuu ihan hyvin rintsikoihin asti. Ja siellä rannalla pyydät apua joltain salskealta mieheltä. Ihan varmasti auttavat :D
Makaan aina selälläni aurinkotuolissa. Miks selän pitää olla ruskea? Sehän on aina vaatteiden alla.
Miks selän pitää olla ruskea? Sehän on aina vaatteiden alla.
myös selästä. Olisi aika hassun näköistä jos taus olisi valkea ja etupuoli ruskea. ohis
Miten niin rannalla ei olisi miehiä käytettävissä
vieraan läämiä mun selkää ;) ap
vakiovarusteena jo vuosia ollut puinen paistinlasta. Lasta on kevyt ja hieman käyrä, joten ei tule vastaan matkalaukun painorajat tai olkanivelten liikerajoitteet.
Aurinkovoidetta lastaan ja sitten vain sivelemään ja taputtelemaan selkään sitä rasvaa. Hetki odottelua ja liiat rasvat taputellen pois samalla lastalla, jonka ympärille on nyt kääräisty pala talouspaperia. Toimii!!!