Olenko kamala anoppi?
Poikani ja miniäni pääsivät eilen sairaalasta vauvan kanssa kotiin.Miniä sanoi että jos saisivat olla pari kolme päivää ihan rauhassa ja totutella uuteen arkeen vauvan ja taaperon kanssa.Pyytävät kyllä käymään kun jaksavat ottaa vieraita.Minäpä ajattelin lähtee pyynnöstä huolimatta sinne kohta.
Kommentit (38)
Olin heitä slloinkin vastassa kun tulivat esikoisen kanssa kotiin.Terv.tämä kamala anoppi
Haluatko että sunkin kotiisi tultaisiin ihan kun vaan itse halutaan, vaikka olisit ilmoittanut että et halua vieraita juuri nyt?
Tuollainen on törkeää.
Olet läheinen, mutta lapsen syntymässä kuitenkin ulkopuolinen. Anna heidän totuttautua rauhassa ja mene sitten kun kutsutaan, niin välit pysyvät läheisinä. Tieten tahtoen heidän toivettaan rikkoen tuhoaisit vain välejä osoittamalla ettet kunnioita heidän toiveitaan, oikeuksiaan, yksityisyyttään ja arviointikykyään.
Poikani ja miniäni pääsivät eilen sairaalasta vauvan kanssa kotiin.Miniä sanoi että jos saisivat olla pari kolme päivää ihan rauhassa ja totutella uuteen arkeen vauvan ja taaperon kanssa.Pyytävät kyllä käymään kun jaksavat ottaa vieraita.Minäpä ajattelin lähtee pyynnöstä huolimatta sinne kohta.
KUNNIOITA heidän toivettaan olla rauhassa. Kaikki eivät ihan oikeasti halua niitä vieraita heti sinne paikalle.
Itse tein tylysti niin että lukkiuduin vauvan kanssa toiseen huoneeseen kun anoppi ja miehen siskot paukkasivat kylään heti seuraavana päivänä kotiutumisesta. Heille sanottiin usein että kutsu tulee kun voivat tulla, mutta kun ei mennyt juntturoille päähän ei.
Anoppi perusteli tuloaan että "kyllä minäkin vieraita kestin heti kun tulin lasten kanssa kotiin". Niin, mehän olemmekin samoja ihmisiä.
Joten älä mene sinne. Jos kunnioitat omaa lastasi (miniää tuskin kunnioitat) yhtään, niin et mene sinne. Jos menet, toivon sydämestäni että et pääse sisälle asti.
Ei tuollaisia enää nykypäivänä ole?
Mutta jos on, niin miksi olet noin röyhkeä? Miksi ehdoin tahdoin haluat pilata suhteesi poikaasi? Se vauva on heidän lapsensa, ei sinun.
Jos oma anoppini olisi ollut sairaalasta kotona vastassa, olisin heittänyt hänet parvekkeelta alas, jos se ilman laskeumaa olisi onnistunut.
Ei todellakaan olisi huvittanut viihdyttää ketään omassa kodissa.
Miksi teet noin?
Onneksi olkoon vaan valitsemallasi tiellä. Turpiin tulee, ennemmin tai vielä nopeammin. Älä ihmeessä ärsytä hormonihuuruista miniää!
kai minulla nyt herran tähden on oikeus mennä häneen tutustuun ettei ala vierastaan? terv.tämä anoppi
mutta jos sulle on annettu ihan nimenomaan tuollainen pyyntö, niin se on merkki siitä, että et juuri nyt ole tervetullut. Ehkäpä esikoisen kanssa se vastassolosi koettiin jo jotenkin häiritseväksi, koska kuopuksen kanssa ottivat tuon linjan. Enkä nyt tarkoita, että olisit muuten rasittava tai ei-toivottu, vaan että se rikkoo ehkä perheen omaa tunnelmaa, se on kumminkin tosi herkkä kotiutua uuden perheenjäsenen kanssa kotiin.
Ottavat varmasti lämpimästi sinut vastaan huomenna ;-)
kai minulla nyt herran tähden on oikeus mennä häneen tutustuun ettei ala vierastaan? terv.tämä anoppi
Provohan tämä.
Liian urpo syy, ap.
Olin heitä slloinkin vastassa kun tulivat esikoisen kanssa kotiin.Terv.tämä kamala anoppi
no ei si tulli mieleen että eivät sua silloinkaan halunneet vastaan niin nyt tästä syystä kielsivät heti tulla...ei hitto mitä anoppeja on taas liikkeellä..
Syy on ehkä sitten se että en malta odottaa.Terv.anoppi. Ehkä sitten jätän menemättä.
pilaat välis jos rupeet perseilee etkä kunnioita heidän pyyntöä. oman anoppini kanssa melkolailla menny jo välit kun puskee liikaa MEIDÄN perheesee.
Et voi tunkea sinne väkisin.